Gjest TS Skrevet 14. november 2011 #1 Del Skrevet 14. november 2011 Hva regner dere som et seriøst forhold? Og hvor lenge varte dine seriøse forhold? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 14. november 2011 #2 Del Skrevet 14. november 2011 Tja.. Etter et års tid vil jeg nå hvertfall si mine forhold har vært seriøse. Har hatt et som varte 3,5 år, og forholdet jeg er i nå, som har vart i 2,5 år til nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia Skrevet 14. november 2011 #3 Del Skrevet 14. november 2011 Jeg regner mitt forhold som seriøst. Andre synes kanskje ikke vi har vært sammen så lenge, men jeg regner ikke det som et mindre seriøst forhold bare på grunn av det. Vi er enda i 'begynnelsen', og dette er mannen jeg vil bygge en framtid sammen med og bli gammen sammen med. Han er min aller beste venn, jeg kan snakke med han om absolutt alt, vi trives i hverandres selskap hva enn vi driver med, og vi har begge samme syn på livet. Vi har vært i gjennom en del seriøse ting i forholdet vårt selv om vi ikke har vært sammen så lenge. Nå har vi vært samboere siden i sommer, og det har gått kjempebra så langt! Dette er også mitt første seriøse forhold 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2011 #4 Del Skrevet 14. november 2011 Jeg går ikke inn i et useriøst forhold. Altså, skjønner jo hva du skal fram til TS, men idet jeg går inn i et forhold, altså definerer oss som kjærester, så regner jeg forholdet vårt som seriøst fra dag én. Mitt nåværende forhold (for øvrig mitt første forhold, satser på at det varer livet ut også) har vart i 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 14. november 2011 #5 Del Skrevet 14. november 2011 Jeg føler egentlig at en burde definert "seriøs" her. Seriøs - i den betydning at man er eksklusive med hverandre, eller seriøst - i den forstand at man flytter sammen og begynner å snakke fremtid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 14. november 2011 #6 Del Skrevet 14. november 2011 Jeg er i mitt første forhold nå, og det har vart i et og et halvt år. Håper det varer livet ut. Hadde ikke villet bli sammen med noen med mindre jeg så for meg at dette er "den rette". Et seriøst forhold for meg er at man ser for seg å tilbringe resten av livet sammen. Giftemål, huskjøp, etc. At man reiser på ferie sammen, at man tilbringer tid med hverandres familie, at man føler man elsker personen og at man er mer hel sammen enn alene. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 14. november 2011 #7 Del Skrevet 14. november 2011 Kommer jo helt an på hvordan man ser på forholdet det. Noen forhold er jo ikke seriøse selv om de varer i noen år. Mens andre forhold er seriøse etter 6 mnd. Et seriøst forhold er for meg et forhold hvor man begge ser for seg at man skal leve sammen resten av livet, at man ønsker det samme, og ser en lang framtid med forholdet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs.Morgan utlog Skrevet 14. november 2011 #8 Del Skrevet 14. november 2011 Et seriøst forhold begynner vel som regel etter 4-5 måneder. Da har man vært sammen en stund og kanskje kjenner hverandre en del? Så begynner det derfra... Jeg følte det var seriøst med min nåværende etter 4-5 mnd. Vi har nå vært sammen i 3 år og jeg ser for meg 80 år til. Hehe... Eller noe i den duren. Livstidsforhold rett og slett! En fin tanke...! Mitt syn på et seriøst forhold: Stabilt, trygghet, vet hvor man har hverandre, har evt. fremtidstanker osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katinkatinka Skrevet 14. november 2011 #9 Del Skrevet 14. november 2011 Veldig varierende. Jeg hadde en "greie" med en fyr i 2 år uten at det ble ansett som seriøst. Like etter møtte jeg mannen min, og vi ble ganske seriøse allerede etter et par måneder. Helt avhengig av hvor sikker jeg er på den andre personen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 14. november 2011 #10 Del Skrevet 14. november 2011 For meg er seriøst når man er beredt på å dele livet sitt med en annen, når man regner seg som "eksklusiv" for hverandre. Mitt eneste og lengste seriøse forhold er det jeg er i nå, vi har vært sammen i over tre år. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå