Gå til innhold

Skyrim, Elder Skrolls

Sophie-Ann

Anbefalte innlegg

Jeg elsker det! Er myemye bedre enn Oblivion.

Jeg er forresten Dark Elf, som er min personlige favorittrase.

Hva er det som er så bra med Dark Elves?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får nesten lyst til å spille dette igjen snart, hadde utrolig mye moro med det da jeg spilte det gjennom for en stund siden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får nesten lyst til å spille dette igjen snart, hadde utrolig mye moro med det da jeg spilte det gjennom for en stund siden. :)

Det holder koken lenge enda. Og det er jo gode muligheter til å utvikle forskjellige spillestiler, alt etter hvilke sterke sider du velger å dyrke. Og ikke minst valg av rase.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det holder koken lenge enda. Og det er jo gode muligheter til å utvikle forskjellige spillestiler, alt etter hvilke sterke sider du velger å dyrke. Og ikke minst valg av rase.

Ja, det er det som er så fint med det spillet, nå er det vel en ekstrapakke eller to til spillet også? :)

Endret av pleasantdreams
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ser kule ut. Så duger de til alt fra mages til øksesvingende mordere. I tillegg har de en fascinerende kultur (Morrowind).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal dere spille The Elder Scrolls Online?

Lage en KG-Guild!!! :P

Oh, yes, det skal jeg. Da kan jeg si takk og farvel til noe sosialt liv en stund. :blasmiley:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De ser kule ut. Så duger de til alt fra mages til øksesvingende mordere. I tillegg har de en fascinerende kultur (Morrowind).

De er vel også ganske rå på å snike, eller tar jeg feil? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa at det var min favorittrase. Hvilken favorittrase man har i Skyrim kommer jo selvfølgelig an på hvilke slåsseteknikker du bruker og lignende.

"In terms of skills, The Dunmer is an advantageous race for Thieves and assassins, as they offer a good balance of stealth and magical talent."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa at det var min favorittrase. Hvilken favorittrase man har i Skyrim kommer jo selvfølgelig an på hvilke slåsseteknikker du bruker og lignende.

"In terms of skills, The Dunmer is an advantageous race for Thieves and assassins, as they offer a good balance of stealth and magical talent."

Akkurat. Kanskje jeg skulle sjekke ut det en gang, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Jeg venter fortsatt på DLC til PS3 og er gjevnlig inne og sjekker for oppdateringer som er mer spesifikk enn "early 2013". I dag kom jeg der i mot over denne saken og må innrømme at hjertet mitt hoppet over ett slag. Så nå er det bare å krysse fingrene for at dette er en troverdig kilde og ikke bare løst platt. Jeg ser for meg at to slike add ons ville blitt ett supert springbrett videre i elder scrolls linjen :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Jeg har max 9000 kr den mnd, men jeg ser for emg at jeg muligens bare dropper litt mat, så kan jeg gå ned i vekt i samme slengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bare oppgitt at det blir halv pris i lanseringsuken, men noen endelig pris er ikke oppgitt enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Storkoser meg med Skyrim på '360! Spiller Nord. Temmelig grim og tåler en støyt når level har passert 30. Våpenpreferansen er en forbedret armbrøst. Gjør idiotisk mye skade med høye archery/sneak skills og et par beleilige perks.

Ellers er Dragonborn stas! Morrowindvibben er påtakelig og det går rett hjem hos meg.

Anonym poster: 4420ae7bd23bef3d9f5ecacbb5102f8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg! Såg så vidt på brodern når han var på Solstheim, men vil gjerne utforke selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er de nye tilleggspakkene bra? Lurer på å kanskje spille litt skyrim igjen, har ikke spillt det på veldig lenge nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er de nye tilleggspakkene bra? Lurer på å kanskje spille litt skyrim igjen, har ikke spillt det på veldig lenge nå :)

Jeg likte dem veldig godt. Jeg kjøpte både Hearthfire, Dawnstar og Dragonborn, og det var ganske artig. Bortsett fra at jeg blir mektig provosert av de snørrhovne vampyrene. Drittsekker. "Wanna suck my blood?! Well, suck on THIS, bitch!" er et dialogvalg jeg gjerne skulle sett i Dawnstar.

Dragonborn var nok den morsomste, for da får man jo et helt nytt miljø, nye fiender, nye våpen, rustninger og utfordringer. Vet ikke åssen du spiller, men jeg har syntes det var artig å samle på bøkene som man finner rundt om kring, og i Dragonborn stifter man bekjentskap med en helt ny mytologi.

Noen av bøkene er nærmest små noveller, og noen av dem er ganske artige. Så det var èn ting jeg likte med Dragonborn. Og det dukker opp noen nye "gåter" i diverse dverge-anlegg, som også var litt gøyale.

Jeg syntes det ble nesten som å spille Skyrim for første gang. Jeg husker at jeg rev meg litt i håret over enkelte av de fancye låsene i kryptene i starten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...