Gå til innhold

Bulimi

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Huff, fredag fortalte lillesøsteren min at hun sliter med bulimi, og har gjort dette i kanskje 3-4 år, men verre de siste to årene. Hele familien er virkelig sjokkert. Ikke en gang har jeg merket noe på henne som skulle tilsi at ho slet med denne sykdommen.

Det er utrolig vanskelig å forstå hva som kan ha fått ho til å starte med dette i utgangspunktet, jeg blir redd når jeg tenker på det!

Ho har forsøkt å fått hjelp mens ho gikk på vgs, men ingen tok noengang ordentlig tak i ho når ho fortalte det!

Nå håper jeg bare veien tilbake ikke er for lang....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, fredag fortalte lillesøsteren min at hun sliter med bulimi, og har gjort dette i kanskje 3-4 år, men verre de siste to årene. Hele familien er virkelig sjokkert. Ikke en gang har jeg merket noe på henne som skulle tilsi at ho slet med denne sykdommen.

Det er utrolig vanskelig å forstå hva som kan ha fått ho til å starte med dette i utgangspunktet, jeg blir redd når jeg tenker på det!

Ho har forsøkt å fått hjelp mens ho gikk på vgs, men ingen tok noengang ordentlig tak i ho når ho fortalte det!

Nå håper jeg bare veien tilbake ikke er for lang....

Så trist å lese om lillesøsteren din. :troest:

Har dere undersøkt behandlingstilbud til henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!

Ja, ho flytter hjem igjen til mamma og pappa nå, så tror ting blir satt igang..! Jeg håper virkelig det, men aner ikke hvor lang tid slike ting vil ta...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...