I-AM-Nicole Skrevet 21. mars 2012 #21 Skrevet 21. mars 2012 Du er 169 cm høy og veier 66 kilo, hva klager du for? Og hva har det med saken å gjøre at du fødte en sønn for tre år siden? Det kan være det er litt løs hud etter evt vektøkning mens hu var gravid. Ho tenker kanskje det at det vil stramme litt opp å gå ned i vekt og bli kvitt de par kg ho evt har igjen =)
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #22 Skrevet 21. mars 2012 Jeg er 21 år, ar født en sønn for 3 år siden, er ca 169 høy og veier rundt 66 kilo. Jeg lurer på om noen har noen tips til hvordan jeg fort kan gå ned i vekt? Tar imot alle råd, uansett hva det er . Kjenner jeg begynner og bli desperat, er lei av buksene som ikk passer, toppene som gir meg valker osv.. Takk for svar Jeg er like lang som deg,men ti kilo tyngre. Ingen sier jeg er tykk,men det har vel med måten vi bærer det på. At buksen ikke passer,betyr ikke at du er overvektig. Mange av oss endrer kroppsform etter vi har fått barn. Om du vil ned i vekt,så må du forbruke mere energi,enn hva du putter i deg. Å gå ned fort i vekt? Hvor fort? Går du fort ned,så kommer det fort tilbake,og kansje enda flere kilo. Om du ikke endrer inntaket og bevegelse nå, så vil du ikke klare det bare ved å spise kaninfor. Det er langsiktig endring d må satse på
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå