hanne09 Skrevet 14. november 2011 #1 Skrevet 14. november 2011 Jeg er 21 år, ar født en sønn for 3 år siden, er ca 169 høy og veier rundt 66 kilo. Jeg lurer på om noen har noen tips til hvordan jeg fort kan gå ned i vekt? Tar imot alle råd, uansett hva det er . Kjenner jeg begynner og bli desperat, er lei av buksene som ikk passer, toppene som gir meg valker osv.. Takk for svar
AnonymBruker Skrevet 14. november 2011 #2 Skrevet 14. november 2011 Lev på kylling/renskåret svinekjøtt og grønnsaker, og løp intervaller hver eneste dag inntil ønsket resultat. Lover at det funker! ;-)
hanne09 Skrevet 14. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2011 Lev på kylling/renskåret svinekjøtt og grønnsaker, og løp intervaller hver eneste dag inntil ønsket resultat. Lover at det funker! ;-) Såpass. Og det funker virkelig? Tok det lang tid før du så resultatet? :gjeiper:
Gjest nicola Skrevet 14. november 2011 #5 Skrevet 14. november 2011 Lavkarbo. Garantert å gå ned fort hvertfall! I promis!
Djungelvrål Skrevet 14. november 2011 #6 Skrevet 14. november 2011 Spis mindre, beveg deg mer. Funker garantert. 4
hanne09 Skrevet 14. november 2011 Forfatter #7 Skrevet 14. november 2011 Lavkarbo. Garantert å gå ned fort hvertfall! I promis! Null potet, ris, og det? Blir spennende å se hvordan det går for meg :gjeiper:
hanne09 Skrevet 14. november 2011 Forfatter #8 Skrevet 14. november 2011 Skal vi prøve?? Å gå ned i vekt?
hanne09 Skrevet 14. november 2011 Forfatter #10 Skrevet 14. november 2011 Gå ned i vekt ja. Hehe, okei:p
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 14. november 2011 #11 Skrevet 14. november 2011 Lavkarbo. Garantert å gå ned fort hvertfall! I promis! Mhm, helt sikkert.... Lavkarbo er bra for noen, mens andre går opp i vekt. Er ingen "vidunderkur" det heller, som alt annet. TS, hvor mye trener du? 1
Gjest Eurodice Skrevet 14. november 2011 #12 Skrevet 14. november 2011 Jeg er 21 år, ar født en sønn for 3 år siden, er ca 169 høy og veier rundt 66 kilo. Jeg lurer på om noen har noen tips til hvordan jeg fort kan gå ned i vekt? Tar imot alle råd, uansett hva det er . Kjenner jeg begynner og bli desperat, er lei av buksene som ikk passer, toppene som gir meg valker osv.. Takk for svar Du er 169 cm høy og veier 66 kilo, hva klager du for? Og hva har det med saken å gjøre at du fødte en sønn for tre år siden? 1
Athene Skrevet 14. november 2011 #13 Skrevet 14. november 2011 Vekten høres helt fin ut, perfekt BMI, men det er mulig du behøver å stramme opp litt etter fødselen og blander sammen dette med overvekt. Sett i gang med trening og aktivitet. Finn deg en treningsform som passer deg, og kombiner gjerne kondisjonstrening med styrke for best effekt. Klarer du å innføre 3-4 treningsøkter i uka vil du merke en klar forbedring, uten å gjøre større endringer i kostholdet. 2
PrimoFanten Skrevet 15. november 2011 #14 Skrevet 15. november 2011 Skifte til en trenings rutine som involverer bruk av tunge frivekter med oppmot 70% av maks 1rpm i 4x8 sett. Basert rundt øvelser som involverer de største muskelgruppene. Som knebøy, benkpress, chins ...samt de utfyllende øvelsene på armer, skuldre osv. Med riktig restitusjons intervall mellom de ulike muskelgruppene, si 5-7dager. For alt i verden må du holde deg vekke fra lavkarbo kollaps dietten eller noe som kan rette seg mot den filosofien. Kjør det i 6mnders tid og du vil ikke angre. Forøvrig har BellaDonna et bra poeng!
Gjest Maria Skrevet 15. november 2011 #15 Skrevet 15. november 2011 Hvis du vil se RASKE resultater (noen av oss er utålmodige) så anbefaler jeg allevo kick start diet. Den får du kjøpt på apoteket. Den funker som f***. Jeg gikk ned 7 kg på 10 dager. Men du må øke sakte på matinntaket når du begynner å spise igjen, hvis ikke legger du fort på deg. Anbefalt at man øker med 200 kcl per dag. Og at du begynner å trene ordentlig etter kuren for å vedlikeholde og ikke risikere at kroppen din hamstrer fettlagre. Det tar tid for kroppen å stabilisere vekten etter man har slanket seg, så det er i grunn alltid risikosport å hurtigslanke seg.
Gjest Rastl0s Skrevet 15. november 2011 #16 Skrevet 15. november 2011 Drit i resultater over 4 dager... Det kreves tålmodighet! Å gå ned for mye for fort er ikke bra. Kan anbefale et supert kardio program? Gerilja kardio, muligens det beste kardio programmet laget som gjør at du brenner fett uten å brenne muskler (om du har bra kosthold ellers såklart). Spis mindre kalorier enn du forbrenner, og kutt ned på karbo. Du trenger ikke å holde deg unna ALL karbo, men spis lite av det. Så som nevnt, tren styrke. Brenner masse kalorier det også, og det kan omdanne noe av fettet til muskler istedet, men slapp av. Du blir ikke arnold over natta. Blir oppgitt over folk som driver med alle slags dumme dietter der du skal spise en kiwi og en banan daglig, KUN et par glass barnemat osv... Pisspreik. Ta til deg rådene mine og mange andre sine som er nevnt her oppe, så har du kommet LANGT.
anonym11 Skrevet 15. november 2011 #17 Skrevet 15. november 2011 Til Belladonna. Kan faktisk godt ha valker selv med de tallene hun oppgir på høyde og vekt, da dette ikke sier noe om kroppsbyggningen hennes. Og valker er vel heller ikke pent selv med en slank kropp. Hilsen en med 172 cm høyde og 63 kilo...vil ikke ha "valk" på magen alikevel selv om tallene tilsier en slang kropp.
Gjest Eurodice Skrevet 15. november 2011 #18 Skrevet 15. november 2011 Til Belladonna. Kan faktisk godt ha valker selv med de tallene hun oppgir på høyde og vekt, da dette ikke sier noe om kroppsbyggningen hennes. Og valker er vel heller ikke pent selv med en slank kropp. Hilsen en med 172 cm høyde og 63 kilo...vil ikke ha "valk" på magen alikevel selv om tallene tilsier en slang kropp. Valker kan man nok ha med en utrent kropp, selvom vekten er ganske passe. Men jeg forstår ikke hva det har med en barnefødsel for tre år siden å gjøre.
Gjest emil håland Skrevet 21. mars 2012 #19 Skrevet 21. mars 2012 Såpass. Og det funker virkelig? Tok det lang tid før du så resultatet? :gjeiper: Boksing kan være noe , du forbrenner mye av det.Være i aktiv form , svett mye , drikk vann og spis sunt !
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå