Gjest Nuppdupp Skrevet 15. november 2011 #41 Skrevet 15. november 2011 Jeg dør litt og litt av innleggene dine.. det er bra. bare det er morsomt for meg, så gjør det ingenting 1
Gjest Katten. Skrevet 15. november 2011 #42 Skrevet 15. november 2011 når du først var der, klatret du opp mount everest? med sånne fine fletter trenger man ikke tau Litt for kaldt. Mistet tre ballehår til frostskade på base to. 1
Cathrine88 Skrevet 15. november 2011 #43 Skrevet 15. november 2011 Jeg skulle aldri ha lest denne tråden. Mistenker at selv ikke å se tre youtube-filmer om kattunger på rad kan ta bort bildene jeg har fått i hodet. 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #44 Skrevet 15. november 2011 Jeg skulle aldri ha lest denne tråden. Mistenker at selv ikke å se tre youtube-filmer om kattunger på rad kan ta bort bildene jeg har fått i hodet. blir 3 år med psykisk hjelp for å komme over dette. du kan like godt legge deg inn på lukket avdeling med en gang :gjeiper: 1
Cathrine88 Skrevet 15. november 2011 #45 Skrevet 15. november 2011 blir 3 år med psykisk hjelp for å komme over dette. du kan like godt legge deg inn på lukket avdeling med en gang :gjeiper: God ide. Ingen vil betvile alvoret i situasjonen når jeg bare får forklart grunnen til at jeg trenger hjelp. :gjeiper: 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2011 #46 Skrevet 16. november 2011 Skal aldri håndhilse på ei jente igjen. Dere tar og fikler på dere selv hele tiden både i rumpa å på musa. Skulle likt å se alle bakteriene dere har på hendene. Bare tenk på det gutter neste gang dere ser ei dame dere syns er fin. Rett før hun gikk ut har hun sikkert spredd skinkene for å kontrollere hårveksten, og tviler på at de gidder å vaske seg hver gang. uff.
makkapakka Skrevet 16. november 2011 #47 Skrevet 16. november 2011 Prøvd permanent? har naturlig krøll, så jeg bruker heller rettetang :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 16. november 2011 #48 Skrevet 16. november 2011 Skal aldri håndhilse på ei jente igjen. Dere tar og fikler på dere selv hele tiden både i rumpa å på musa. Skulle likt å se alle bakteriene dere har på hendene. Bare tenk på det gutter neste gang dere ser ei dame dere syns er fin. Rett før hun gikk ut har hun sikkert spredd skinkene for å kontrollere hårveksten, og tviler på at de gidder å vaske seg hver gang. uff. skal aldri håndhilse på en gutt mer. dere vasker dere aldri på hendene etter å ha tisset. og tviler på at dere gjør det etter at dere har bæsjet også
Gjest Skrevet 17. november 2011 #49 Skrevet 17. november 2011 Jeg synes hår i rumpa er ekkelt og føler meg ukomfortabel med det. Jeg BARBERER det bort for å si det sånn!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå