Gå til innhold

Rumpehår, på jenter.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

dere som vokser: det må jo vokse langt nok til at dere kan vokse også, sånn imellom gangene. Greit når man er singel, men når man er i et forhold?? huff! :/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går faktisk ganske greit. Det har i hvert fall gjort det hittil, men så har jeg ikke sett kjæresten mer enn to uker sammenhengende siden mai da. :P

Når det vokser ut igjen, så er det så stakkarslig og spredt, så det føles bedre to-tre uker etter voksing enn etter en halv uke etter barbering. I hvert fall på meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voks går fint. Håret som vokser ut er mykt, tynnere og lysere, og er ikke til plage før det vokses igjen. Mye verre med stikkende stubber etter kort tid. :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vokser meg ca hver 4. uke. Digger å være glattbarbert, kjenner meg mye mer sexy.

Noe av det verste jeg vet er når jeg blir med en ny gutt hjem og han har den skogen der nede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lugger det når du går? siden du har latterlig mye

Jeg tror heller det kiler bak kneskåla, slik at han blir full av latter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

Jeg tror heller det kiler bak kneskåla, slik at han blir full av latter.

jeg synes nemlig det lugger forand . derfor har jeg det ikke mer

Endret av Nuppdupp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo prøve pinsett..

enig, bruker det selv. selvom det kan ta laaaaang tid å få fjernet det ene lillebitte håret du merker med fingeren, men ikke får fjernet med pinsetten...:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

da lugger det enda mer

Jeg har en anti-lugge-flette. Fikk en fletteguru på toppen av bunnen av Himalaya-kløfta til å lære meg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Nuppdupp

Jeg har en anti-lugge-flette. Fikk en fletteguru på toppen av bunnen av Himalaya-kløfta til å lære meg det.

når du først var der, klatret du opp mount everest? med sånne fine fletter trenger man ikke tau

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når du først var der, klatret du opp mount everest? med sånne fine fletter trenger man ikke tau

Jeg dør litt og litt av innleggene dine..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...