Gjest gjest Skrevet 13. november 2011 #1 Del Skrevet 13. november 2011 Jeg har vaert sammen med samme fyr i 5 år nå. Vi har en nedgangsperiode i forholdet vårt som har vart i over et halvt år. mye stress på morgenene når vi er tre som skal ut, skaper ofte en sur tone. Sexlivet er kjedelig når det først skjer noe. Jeg har aldri vaert hodestups forelska i han, og det er sårt å innrømme at jeg ikke turte å slå opp med ham når vi bare var forlova. Det ligger mye aere i dette for meg. Verken han eller jeg hadde hatt sex med andre før vi møtte hverandre. Det er tre ting som gjør at jeg holder ut med ham: barnet, økonomien og aeresaspektet. Dere som har vaert i mangeårige forhold: hvor lenge varte nedturene? Hvordan kom dere gjennom dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gift dame Skrevet 13. november 2011 #2 Del Skrevet 13. november 2011 Alle opplever opp og nedturer... Det er helt vanlig! Kanskje dere skulle prøve å finne tilbake litt gnist:) Dra på date, snakk sammen...masse!!!! Rett å slett lære dere å bli kjærester igjen... Det kan nok ha skjedd mye ned han og deg på 5 år som den andre ikke vet om siden dere ikke har "det gode forholdet" lenger... Tiden flyt og forhold må dessverre jobbes aktivt ned hele tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Johansen Skrevet 13. november 2011 #3 Del Skrevet 13. november 2011 Vi var kjempeforelsket i 3 år, gode sambere i to til, nå har han flyttet ut dessverre... Men dere må snakke om det og bli enige om å prøve, men har du aldri elsket han tror jeg det kan bli vanskelig... Men vil man nok og det er gjensidig får man til det meste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå