Gå til innhold

Utro

Gjest mia

Anbefalte innlegg

Jeg har vært sammen med en fyr i nesten 1år nå. vi bor på 2 forskjellige kontinenter.. Men vi er fast bestemt på å få det til å funke og jeg skal flytte sammen med ham til sommeren. Jeg elsker ham over alt på denne jorden.. Det er derfor jeg ikke skjønner hvorfor jeg var utro for ikke så lenge siden... jeg vil ikke si det til ham, for jeg vet det ikke kommer til å skje igjen. men kan jeg la være å si noe uten å få problemer med det senere?

jeg angrer sånn, vil ikke lyve. men vet han går fra meg om jeg sier sannheten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært sammen med en fyr i nesten 1år nå. vi bor på 2 forskjellige kontinenter.. Men vi er fast bestemt på å få det til å funke og jeg skal flytte sammen med ham til sommeren. Jeg elsker ham over alt på denne jorden.. Det er derfor jeg ikke skjønner hvorfor jeg var utro for ikke så lenge siden... jeg vil ikke si det til ham, for jeg vet det ikke kommer til å skje igjen. men kan jeg la være å si noe uten å få problemer med det senere?

jeg angrer sånn, vil ikke lyve. men vet han går fra meg om jeg sier sannheten..

Tror du kan finne en del svar i denne tråden:

http://forum.kvinneguiden.no/?showtopic=604432

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes ærlig talt han ikke fortjener deg hvis du har vært utro! Du burde fortelle han det og la han avgjøre hva som skjer videre i forholdet deres...Kanskje han tilgir deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...