Gå til innhold

puslespill


Gjest gjest1

Liker du puslespill  

  1. 1. Liker du puslespill

    • Ja
      32
    • Nei
      12
    • Vet ikke
      6


Anbefalte innlegg

Liker godt puslespill, men synes det tar så stor plass, og innen jeg er ferdig med det, trenger vi spisebordet eller hva jeg enn bruker og må da fjerne det...... Hjemme hos foreldrene mine hadde jeg en stor fjør jeg brukte å legge på.

Nå legger jeg bare puslespill på nettet, mest her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cilla: jeg så akkurat noe for deg i en lekbutikk: En slags matte som man kan legge puslespillet på. og når man trenger bordet, kan den rulles sammen med puslespillet inni... smart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, puslespill er kjempegøy!

Jeg har et hvor det ikke er bildet utenpå esken vi legger, men det de på esken ser på :o

Utenpå esken ser vi noen som gifter seg, men brudgommen ser fortvilet ut. Når vi legger spillet viser det seg at det de ser på er en rekke damer med barnevogner m.m. som kommer løpende mot dem. Alle i familien ble helt hekta på hva som skulle komme fram. Jeg kan ikke huske hvor jeg fikk tak i det. Kansje utlandet?

Er det noen av dere som vet hvor disse er å få kjøpt?

Jeg har sett i alle butikker jeg kommer over, men har ikke funnet lignende puslespill :(

Hilsen Miriam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Elsker å pusle.

Nå sitter vi med ett spill med 1000 brikker. Det forestiller Eifeltårnet og er selvlysende (Gutten vil lime det og ha det på veggen på rommet). Kommer ikke på tale i min stue, nei!

Veldig morsomt med 600 ens aftenhimmelblå brikker! Fremover går det dog.

Noen som vet hvor man kan kjøpe puslespill på nettet?

Hilsen Trille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusle er jo kjempe morsomt..

Har lagt mange i mitt liv, men liker best de på en 5000 brikker. Syns de andre tar så kort tid og er litt for enkle til tider. Bruker å legg et eller flere pusle spill i påska, er påske ting syns jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...