Gå til innhold

tynnere etter spisedag med mye drittmat! :o


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hver søndag ser jeg tynnere og strammere ut enn resten av uka, da jeg har spist myye dritt på lørdagen.. dette kan også skje dagen etter jeg har spist pommesfrites, pizza osv en annen dag i uka. holder meg til ca -500 kcal de andre dagene, men i helgene skeier jeg ut. hva kan dette komme av?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hver søndag ser jeg tynnere og strammere ut enn resten av uka, da jeg har spist myye dritt på lørdagen.. dette kan også skje dagen etter jeg har spist pommesfrites, pizza osv en annen dag i uka. holder meg til ca -500 kcal de andre dagene, men i helgene skeier jeg ut. hva kan dette komme av?!

Tilfeldigheter? Det er ikke sånn at det du spiser den ene dagen vises på vekta den neste. En slik tankegang er snarveien til problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilfeldigheter? Det er ikke sånn at det du spiser den ene dagen vises på vekta den neste. En slik tankegang er snarveien til problemer.

nei men jeg ser meg i speilet hver dag, og ser bedre ut disse dagene etter jeg har spist junk.. ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje du ser slapp ut i fisken til vanlig fordi du slanker deg feil, og når du har spist mye dritt så fylles kroppen opp med vann og fyller ute slappheten.... heheheh

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver søndag ser jeg tynnere og strammere ut enn resten av uka, da jeg har spist myye dritt på lørdagen.. dette kan også skje dagen etter jeg har spist pommesfrites, pizza osv en annen dag i uka. holder meg til ca -500 kcal de andre dagene, men i helgene skeier jeg ut. hva kan dette komme av?!

Har du målt at du er tynnere da? Det kan være bare noe du tror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er bare vekta som kan fortelle det. fette legger seg ikke før det har gått noen dager uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tilfeldigheter? Det er ikke sånn at det du spiser den ene dagen vises på vekta den neste. En slik tankegang er snarveien til problemer.

jo faktisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du målt at du er tynnere da? Det kan være bare noe du tror.

ja har målt det..ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplever veldig ofte det samme, at vekten går ned etter en spisedag, og helst en spisedag der jeg spiser litt ekstra fett.

Jeg vet ikke hvorfor, men det virker som om noe "løsner" når jeg spiser litt mer en dag eller to i uken.

Jeg så på "Biggest Looser" i går, og der sa den andre treneren at hun anbefalte å spise lite 3 dager i uken, spise litt mer 2 dager i uken, og så skeie moderat ut i helgene.

Jeg fikk ikke med meg hvorfor, men kanskje hun har den samme erfaringen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på en diett bestående av mye frukt og grønt. Etter spisedagen min er også jeg mye "tynnere", men det er sannssynligvis fordi feit og sukret mat ikke gjør meg like oppblåst som frukt og grønt.

På lang sikt vil man selvsagt gå mer ned med sunn mat, men den kortvarige effekten kommer nok av - som noen sier her oppe - kroppen tømmer seg litt etter sjokket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei men jeg ser meg i speilet hver dag, og ser bedre ut disse dagene etter jeg har spist junk.. ts

Å se seg i speilet er ikke nødvendigvis veldig mye å stole på. Øynene våre liker å lure oss. Vi ser for eksempel ofte det vi vil se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å se seg i speilet er ikke nødvendigvis veldig mye å stole på. Øynene våre liker å lure oss. Vi ser for eksempel ofte det vi vil se.

Sant. Jeg, f.eks, er minst 20 kilo tyngre etter en Stratosplate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette kalles å "karbe" opp. Dagen etter jeg har hatt spisedag ser jeg veldig fit og stram ut, presterer bedre på trening etc. Men vekta er også høyere. Musklene suger til seg karbsene når den ellers er i underskudd på det.

I lengden vil en legge på seg om en spiser usunt, men en dag i uka er faktisk bare sunt for kropp og sinn :popcorn::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kalles å "karbe" opp. Dagen etter jeg har hatt spisedag ser jeg veldig fit og stram ut, presterer bedre på trening etc. Men vekta er også høyere. Musklene suger til seg karbsene når den ellers er i underskudd på det.

I lengden vil en legge på seg om en spiser usunt, men en dag i uka er faktisk bare sunt for kropp og sinn :popcorn::fnise:

har du blogg? kjempefin kropp !:) inspirerende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...