Gjest Gift Skrevet 13. november 2011 #1 Del Skrevet 13. november 2011 Hvordan skal man begynne... Jeg vet men kan ikke si det... Eller??? Min kjære har en kompis! De har vært venner fra de var små barn... Vokst opp sammen! De her "guttene" eller menn nå da, de er jo over 30 hele gjengen, har hengt sammen hele tiden. De drar på gutteturer 1 gang i året, tradisjon! De bor langt fra hverandre, så de har en årlig guttetur! Men så kommer problemet... Den ene av disse 4 karene er litt ekstrem for å kalle det det... Han drar på horehus, strippeklubber, osv... Mens de andre bare "lar dette fare"... De gjør sitt, drar tilbake på hotellet eller blir værende på en vanlig uteplass! Som min mann sier; det er hans liv og hans avgjørelse... Ingen av de andre kan gjøre noe med dette, det bare "er slik"! Dette har mildt sagt plaget meg, men det er jo ikke min sak, det er bare det at jeg synes så grusomt synd på hans kone og ikke minst datter! Hun aner ingenting!!! Jeg får ikke lov å fortelle henne om de tingene min mann har fortalt meg, for det går på vår tillit. Om min kjære ikke kan fortelle meg ting holder han kjeft... Skjønner? Jeg vil jo selvsagt vite hva som skjer. Min mann ringer hver dag og ofte flere ganger om dagen når han er på tur med guttene. Og det er alltid samme leksa... Jeg blir rett å slett kvalm! Men!!! I kveld har vi vært på bursdag til en av kompisene i gjengen, parret jeg snakker om var selvfølgelig der... Pluttselig måtte hun dra, da de fikk telefon fra barnevakt og noen måtte komme hjem. Det dom skjer er at så fort hun var ute av døren, startet flørtingen! Han dro det hele så langt at han kysset med den dama på festen!!! Jeg så det ikke men fikk høre det av en annen som var litt sjokkert for han var jo gift ikke sant? En liten stund etterpå står denne mannen å slikker dama på nesen og flørter vilt med henne rett foran meg! Og da klarte jeg ikke å styre meg lengre... Jeg sa: "hva faen er det du holder på med? Du er gift og har familie hjemme! Se å voks opp! Slik oppfører man seg ikke!" Han reagerte med typisk " hva har jeg gjort??" Det ble selvfølgelig litt styr her hvor jeg selvfølgelig står på mitt! Han trekker seg tilbake i et minutt etter to hvor han sier til min mann at jeg er helt på jordet.. Etc.. Så kommer han bort å sier at det er ikke hans feil at jeg er helt sykotisk! Jeg varsler fra at han burde passe seg, for han vet ikke hvem han kødder med. Jeg tar ikke imot drit fra HAN! Det hele ender selvfølgelig med en stor samtale med meg, min mann og den ene av kompisene. Hvor jeg sier, hvorfor kan jeg ikke si noe til den stakkars damen som er hjemme og aner ingenting??? Svaret var: Hun vet det helt sikkert, men nekter å innse det. Det er ikke vår sak å blande seg inn! Han må stå for sine egne feil. Så sier jeg, men dette har jeg faktisk sett med egne øyne. Hvorfor kan jeg ikke si det da???? Det skader jo ikke deres vennskap på noe vis! Så nå sitter jeg her... Er så fortvilt! Jeg føler med denne damen så innmari, men vil jo ikke bryte tilliten min mann viser meg ved å fortelle det som faktisk skjer på turer etc... Jeg vet jeg burde si noe, all fornuft i hele meg sier at jeg burde fortelle henne hva hun er gift med, så kan hun ta et eget valg om hun ønsker å fortsette dette livet med han... Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre... Noen kloke hoder som har et godt råd??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chelmon Skrevet 13. november 2011 #2 Del Skrevet 13. november 2011 Synes mannen din virker som en dust, og kompisen hans er helt på jordet. Kanskje de ikke vil at du skal fortelle konen hans noe fordi mannen din også har gjort ting han ikke burde ha gjort når du ikke har vært tilstede? Hun vet det helt sikkert, men nekter å innse det. Det er ikke vår sak å blande seg inn! Han må stå for sine egne feil. Dersom hun vet det allerede er det da ikke noe problem å si det igjen. Det er helt klart din sak å blande seg inn dersom noen blir såret, noe jeg antar kona hans blir når han er ute å flørter på byen. Ja han må stå for sine egne feil, det gjør han ikke nå - nå slipper han unna med det. Kanskje mannen din er redd for å få bråk med denne kompisen som virker litt ustabil? Hvorfor godtar de andre mannfolka oppførselen hans? Du kan jo alltids sende et anonymt brev til kona hans. Virker ikke som om han gjør noe særlig for å skjule det han driver med, og med tanke på at hele vennegjengen vet dette kan de ikke skylde på deg. Synes uansett du er tøff som tørr å si fra at dette ikke er ok 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 13. november 2011 #3 Del Skrevet 13. november 2011 Takk for tilbakemelding! Frustrasjonen er på topp! Jeg synes hele gjengen er idioter som de oppfører seg(ikke varsler fra til kompisen) men tydeligvis er det en "kompis kode" her?? Er det kanskje en litt typisk venne greie? Vi sladdrer ikke på kompisen/venninda vår! Å nei, jeg tror ikke det har med utroskap fra min mann å gjøre, heller ikke den andre kompisen jeg snakket med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Regza Skrevet 13. november 2011 #4 Del Skrevet 13. november 2011 Jeg ville sagt ifra, siden du har sett det selv med egne øyne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå