Gå til innhold

Hvor mye oppmerksomhet får dere, jenter?

Anbefalte innlegg

Gjest Sebastian
Skrevet

Og hvorfor får du denne oppmerksomheten. er det fordi du er pen? Er snill/sjarmerende? eller? da mener jeg hvor mye oppmerksomhet dere får av gutta..

Jeg bare lurer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye mer enn en gutter får hvertfall. Jeg vil tro at en 4-er jente får mer oppmerksomhet fra det motsatte kjønn enn en 8-er gutt liksom.

Skrevet

Mye. Jeg er veldig pen(nå får jeg vel "janteloverne" etter meg...), og er veldig hyggelig. Mange gutter synes jeg ser "bitchy" og overlegen ut i personlighet, men når de blir kjent med meg blir de overrasket over hvor utrolig hyggelig jeg er. :)

Skrevet

Jeg får mye oppmerksomhet fordi jeg er nerdete (ikke mine egne ord), men jeg vet ikke om det er en positiv eller negativ oppmerksomhet.

Skrevet

Får helt greit med oppmerksomhet. Avviser det alltid veldig hyggelig siden jeg har kjæreste og er fornøyd med det :)

Tror det er fordi jeg er liten og søt, har også hørt at jeg ser snill ut. Men jeg er veldig sjenert, så blir som regel litt satt ut og overasket hver gang jeg får noe som helst oppmerksomhet.

(Litt off-topic, men en gang så var det en fyr(ganske kjekk, og jeg tror ikke at han var gal, haha) som satte seg ned på kne foran meg i gata når jeg var ute og shoppa. Også kyssa han meg hånda og sang en kjærlighetssang av noe slag og spurte om nummeret mitt. Jeg ante ikke hva jeg skulle gjøre og fikk fullstendig latterkrampe. Vet ikke om kjæresten min som sto ved siden av likte det like godt.)

Gjest FrkLinnea
Skrevet

Jeg føler det varierer mye. Noen ganger kan jeg få en del oppmerksomhet på byen og fra mannlige venner, men har jeg en dårlig dag virker det som om ingen ser på meg engang:p tror det kommer an på dagsformen og syklusen, om jeg utstråler at jeg føler meg bra/fin osv eller ikke. Men blir ikke sjekket opp på gaten akkurat. Noen som blir det?

Gjest FrkLinnea
Skrevet

(Litt off-topic, men en gang så var det en fyr(ganske kjekk, og jeg tror ikke at han var gal, haha) som satte seg ned på kne foran meg i gata når jeg var ute og shoppa. Også kyssa han meg hånda og sang en kjærlighetssang av noe slag og spurte om nummeret mitt. Jeg ante ikke hva jeg skulle gjøre og fikk fullstendig latterkrampe. Vet ikke om kjæresten min som sto ved siden av likte det like godt.)

haha, tydeligvis;)

Skrevet

Jeg får oppmerksomhet overalt.. på jobb er det veldig slitsomt faktisk.... jeg vil jobbe og ikke bli sjekket opp, men hva gjør man når man jobber i et firma og man møter mange menn der?? de bare stirrer og glor og stirrer og glor.. at jeg nesten føler det er ubehagelig... jeg skal ikke klage, men det er ikke så hyggelig, da jeg må passe på hvordan jeg spiser og hvordan jeg går, det er flaut.

får det også på treninga, og får det på gata, og på fester selvfølgelig. Det er nok fordi jeg ligner mye på megan fox,, ikke jeg som har sagt det men mange andre sier det. Det er hyggelig å få oppmerksomhet, det må jeg inrømme. Men for mye oppmerksomhet kan til tider være vanskelig

Skrevet

Men dere som klager over at menn gir oppmerksomhet, er dere klare over at det er disse gutta som faktisk vinner til slutt uansett? Jeg sjekker aldri opp jenter eller noe, nettopp fordi jeg vet hvor dårlig mottatt det blir av dere, men kommer jo ingen vei med det. Så slutt hvertfall å klag på de som gidder å takle avvisning etter avvisning, de gjør bare det de må.

• Liker 3
Skrevet

Jeg får veldig mye oppmerksomhet, og det er ikke for min vinnende personliget :gjeiper:

• Liker 1
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Jeg får en god del oppmerksomhet i forskjellige situasjoner, regner med det er fordi jeg smiler til alle som ser på meg lenge nok til at jeg rekker å smile :fnise:

Skrevet

Men dere som klager over at menn gir oppmerksomhet, er dere klare over at det er disse gutta som faktisk vinner til slutt uansett? Jeg sjekker aldri opp jenter eller noe, nettopp fordi jeg vet hvor dårlig mottatt det blir av dere, men kommer jo ingen vei med det. Så slutt hvertfall å klag på de som gidder å takle avvisning etter avvisning, de gjør bare det de må.

AB nr 3 her. Jeg klager ikke over den oppmerksomheten jeg får. Setter pris på det, jeg. Selv om jeg avviser de, så er det jo fryktelig hyggelig å høre at man er søt eller noe innimellom :) Jeg sliter riktignok litt med selvtilliten min, så på dårlige dager er det ikke alltid jeg klarer å tro på det gutter sier. Men for det meste så er det jo en selvtillitsboost, så stå på gutta ;)

Det skal jo også sies at det er stor forskjell på å gi et kompliment og på å mase og klenge.

Skrevet

Men dere som klager over at menn gir oppmerksomhet, er dere klare over at det er disse gutta som faktisk vinner til slutt uansett?

Det kommer i aller høyeste grad an på hvilken type oppmerksomhet menn gir. Er sannelig ikke alle typer oppmerksomhet som vinner pikehjerter. :glare:

• Liker 3
Skrevet

Jeg får mye oppmerksomhet. Sannsynligvis fordi jeg er rar. Og høylytt.

Skrevet

Jeg har hørt av endel kamerater at average jenter får mye mer oppmerksomhet enn de som er virkelig pene og grunnen skal rett og slett være fordi det er mange færre gutter som feks tør å sjekke opp ei smellvakker jente enn ei som ser mer gjennomsnittlig ut.

Hvordan syntes dere dette stemmer?

• Liker 1
Skrevet

Jeg har hørt av endel kamerater at average jenter får mye mer oppmerksomhet enn de som er virkelig pene og grunnen skal rett og slett være fordi det er mange færre gutter som feks tør å sjekke opp ei smellvakker jente enn ei som ser mer gjennomsnittlig ut.

Jeg tror det stemmer ganske godt. :)

• Liker 4
Skrevet

Jeg får nok oppmerksomhet. Tror ikke jeg er mer/mindre enn gjennomsnittlig pen og vakker, men jeg er meg selv og det funker overraskende bra. Jeg får aldri så mye oppmerksomhet at det er slitsomt, så jeg er vel ikke så pop likevel når jeg tenker meg om. :) Jeg er flink til å holde på oppmerksomheten til folk når jeg først har fått den, og hvis jeg ønsker det. Jeg innbiller meg at jeg er ganske interessant.

Skrevet

Får lite oppmerksomhet (fra andre enn min mann), har aldri fått mye oppmerksomhet fra gutta. Før var det selvsagt sårt, men nå er jeg gift og har ikke det behovet. Så jeg får mye oppmerksmhet av mannen min, heldigvis. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
Skrevet

Synes det stemmer bra helt til folk blir dritings og utestedene stenger, da ser man dem prøve seg på alt og alle ;)

Skrevet

Tror det mousepad sier stemmer veldig bra jeg.

Er selv søt (gjennomsnittelig pen), alltid blid og smilende og får en del oppmerksomhet. Menn tørr å nærme seg fordi jeg alltid er koselig og snill uansett :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...