AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #1 Del Skrevet 13. november 2011 Samboeren min er bortreist, og jeg og bikkja er alene hjemme. Hadde akkurat lagt meg da jeg hørte et dunk fra underetasjen, og så satte bikkja i gang med å bjeffe! Den gjør ALDRI det med mindre det er noen på utsiden!!! Jeg er rett og slett vettskremt, og vil bare at min store, tøffe samboer skal komme hjem og gjøre huset trygt Gikk ned og slapp ut bikkja mens jeg snakket veldig høyt. Tente alt lys og gikk rundt og sjekka. Så og hørte ingenting, men klarer ikke legge meg og sove Kryss fingre for meg i natt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #2 Del Skrevet 13. november 2011 Å, skjønner godt at du blir redd av sånt!! Godt du har bikkja ihvertfall. Du får bare ta med deg telefon i senga og noe koselig å lese på om du ikke får sove det pleier jeg å gjøre, hehe. Hilsen veldig lettskremt jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanette Skrevet 13. november 2011 #3 Del Skrevet 13. november 2011 Kanskje noe som har ligget på en kant lenge, og så falt ned? Eller en trailer som kjørte forbi? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå