Envy Skrevet 19. november 2011 #21 Skrevet 19. november 2011 Nattbutikk, som ab foreslo, bør jo inneholde pysj, og annet tøy en kan bruke om natten den da Evt. sengetøy. Jeg savner forøvrig muligheten til å kjøpe billig kvalitetssengetøy.
Perelandra Skrevet 19. november 2011 #22 Skrevet 19. november 2011 Nattbutikk, som ab foreslo, bør jo inneholde pysj, og annet tøy en kan bruke om natten den da Evt. sengetøy. Jeg savner forøvrig muligheten til å kjøpe billig kvalitetssengetøy. Ja, det var en god idé! Kanskje TS kan starte nattbutikken.no? Akkurat nå kunne jeg tenkt meg å bestille et varmt ullpledd fra nattbutikken for å pakke meg godt inn her jeg sitter. Jeg er så frysen for tida så jeg kan gjerne kjøpe en god pyjamas også!
Envy Skrevet 19. november 2011 #23 Skrevet 19. november 2011 Ja, det var en god idé! Kanskje TS kan starte nattbutikken.no? Akkurat nå kunne jeg tenkt meg å bestille et varmt ullpledd fra nattbutikken for å pakke meg godt inn her jeg sitter. Jeg er så frysen for tida så jeg kan gjerne kjøpe en god pyjamas også! Haha, det verste er at nattbutikken.no, i mine ører, høres ut som en forretningside med livets rett 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #24 Skrevet 19. november 2011 jeg savner en matbutikk som kjører hjem. uten at det er dobbelt så dyrt som den verste butikken! 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2011 #25 Skrevet 20. november 2011 Sukkertøy. Hver så snill... Elsker sukkertøy. Det er alltfor lite utvalg.. Enig i denne Gi oss mer utvalg av godteri!
chepooka Skrevet 20. november 2011 #26 Skrevet 20. november 2011 En "Fri for.."-nettbutikk, med matvarer fri for lactulose, gluten, egg, nøtter, sukker, gjær etc etc. Er så utrolig dårlig utvalg i Norge, og så mye bedre (og billigere) utvalg i utlandet - til og med i Sverige. 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2011 #27 Skrevet 20. november 2011 Jeg elsker accessories som smykker, armbånd, øredobber, ringer(!!), skjerf, vesker, lommebøker, hårbånd, hårspenner osv.. Hadde elsket en slik nettbutikk!
Margrethe86 Skrevet 20. november 2011 #28 Skrevet 20. november 2011 Jeg savner en skikkelig nettbutikk med håndarbeidsartikler Og ikke BARE garn, BARE papir, BARE broderier, men litt av alt :D så slapp man å gå innom 4-5 nettbutikker bare for å få supplert litt på lageret siden mange har mer en èn hobby
AnonymBruker Skrevet 20. november 2011 #29 Skrevet 20. november 2011 Enig i denne Gi oss mer utvalg av godteri! http://www.goodcandy.no/
OPIgirl Skrevet 20. november 2011 #30 Skrevet 20. november 2011 Hvis du skal korrigere andre er det greit å unngå feil selv. Haha, nattbutikk.
Envy Skrevet 21. november 2011 #31 Skrevet 21. november 2011 Jeg savner en skikkelig nettbutikk med håndarbeidsartikler Og ikke BARE garn, BARE papir, BARE broderier, men litt av alt :D så slapp man å gå innom 4-5 nettbutikker bare for å få supplert litt på lageret siden mange har mer en èn hobby Enig! Jeg brukte hele sommeren på å krangle med cchobby for å få det jeg hadde bestilt og betalt for, og når jeg endelig fikk varene 2 måneder for sent, klarte de søren meg å sende regning!! Er mer enn ferdig med de drittfolkene der, for å si det mildt, så nå er det tilbake til å handle på dyre Panduro da.. Billig hobbybutikk på nett hadde vært noe
Perelandra Skrevet 22. november 2011 #32 Skrevet 22. november 2011 En "Fri for.."-nettbutikk, med matvarer fri for lactulose, gluten, egg, nøtter, sukker, gjær etc etc. Er så utrolig dårlig utvalg i Norge, og så mye bedre (og billigere) utvalg i utlandet - til og med i Sverige. Det finnes allerede en del nettbutikker som selger helsekostprodukter og spesialmatvarer for allergikere. Er likevel enig i at utvalget og prisene i norske butikker er dårligere enn i Sverige Allergimat Vitavalens Ren kost Kinsarvik naturkost 1
chepooka Skrevet 23. november 2011 #33 Skrevet 23. november 2011 Det finnes allerede en del nettbutikker som selger helsekostprodukter og spesialmatvarer for allergikere. Er likevel enig i at utvalget og prisene i norske butikker er dårligere enn i Sverige Allergimat Vitavalens Ren kost Kinsarvik naturkost Takk for linker! Jeg handler allerede en del på de nettsidene du nevner, men blir likevel grønn av misunnelse når jeg er på ferie og ser at selv vanlige matbutikker har bedre utvalg og man kan finne "fri for"-alternativer til det meste man har lyst på uten at det koster skjorta.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #34 Skrevet 23. november 2011 Åååh, godteri. Importer fra japan og usa, der er det så mye moro. Savner også mye av de forskjellige brusslagene de selger i USA, kan man kjøpe det på nettet? For eksempel mange av diet-brusene. og vanilla coke Ellers så savner jeg en megaklesbutikk ala asos, bare i norge. Men det er kanskje litt mye å be om Når jeg skal handle på norske nettbutikker så ender jeg alltid med å finne et plagg her og et plagg der. De har så dårlig utvalg.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #35 Skrevet 23. november 2011 Åååh, godteri. Importer fra japan og usa, der er det så mye moro. Savner også mye av de forskjellige brusslagene de selger i USA, kan man kjøpe det på nettet? For eksempel mange av diet-brusene. og vanilla coke Ellers så savner jeg en megaklesbutikk ala asos, bare i norge. Men det er kanskje litt mye å be om Når jeg skal handle på norske nettbutikker så ender jeg alltid med å finne et plagg her og et plagg der. De har så dårlig utvalg. Sorry, jeg sjekka ikke goodcandy linken før jeg skreiv her. Åfyyy søren sier jeg bare. Veit hva jeg skal ønske meg til jul
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå