Gå til innhold

Vurderer å starte en nettbutikk!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!!

Jeg har en tanke om å starte nettbutikk, fremfor en virkelig butikk. Har lenge gått og tenkt på dette, og etter 5 år som leder i butikk, er det på tide med noe nytt. Kommer selvfølgelig til å sette meg inn i alt, ved hjelp av kurs etc. Men vil ha en idè og gå ut ifra..

Så jeg vil gjerne vite hva DU savner og kunne handle på nettet? Hva mangler?

Det finnes jo utallige sider med både klær,smykker,interiør,etc..

På forhånd takk for alle svar. :)

Mvh Torill

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde vært gøy med en ordentlig hårprodukter-nettbutikk. Shampo, balsam, hårkur, børster, kammer og kanskje diverse strikk og spenner. Jeg vet ikke om det allerede finnes det, noen som vet? :sjenert:

Skrevet

Det heter "hva savner du å handle på nett". Hvis du skal lage nattbutikk, er det greit å unngå slike feil :)

• Liker 5
Skrevet

Så morro at du syntes det! For det var faktisk første ideen jeg kom på. Gode hårprodukter :-)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det heter "hva savner du å handle på nett". Hvis du skal lage nattbutikk, er det greit å unngå slike feil :)

Hvis du skal korrigere andre er det greit å unngå feil selv. :fnise:

Endret av loppekasse
  • Liker 8
Skrevet

Det hadde vært gøy med en ordentlig hårprodukter-nettbutikk. Shampo, balsam, hårkur, børster, kammer og kanskje diverse strikk og spenner. Jeg vet ikke om det allerede finnes det, noen som vet? :sjenert:

Det er jo massevis av hårprodukter på forskjellige nettbutikker da..

feelunique.com, lookfantastic.com, blush.no, blivakker.no osv. osv. Det er vel noe av det det er mest av på nett jo:s

• Liker 3
Gjest Survival
Skrevet

Akkurat nå savner jeg bare et nettsted hvor jeg kan bestille ei barklokke sånn som denne. Finner det ingen steder.

Ellers så savner jeg flere butikker med spesielle, sære accessories. Av prinsipp bestiller jeg ikke fra den treasures eller hva den nettsiden heter, og ønsker meg flere nettbutikker à la den. Med smykker, klokker, ringer, osv. I tillegg savner jeg norske nettsider hvor man kan bestille utstyr til å lage mat eller bake.

• Liker 1
Skrevet

Det er forskjell på feil som gal bruk av og/å, og det som tydelig er en tastefeil.

• Liker 6
Skrevet

:skratte:

Ja, det var dagens.

Nattbutikk. Bare åpen på natta den, da? :skratte:

Men enig med deg.

• Liker 1
Skrevet

Akkurat nå savner jeg bare et nettsted hvor jeg kan bestille ei barklokke sånn som denne. Finner det ingen steder.

Ellers så savner jeg flere butikker med spesielle, sære accessories. Av prinsipp bestiller jeg ikke fra den treasures eller hva den nettsiden heter, og ønsker meg flere nettbutikker à la den. Med smykker, klokker, ringer, osv. I tillegg savner jeg norske nettsider hvor man kan bestille utstyr til å lage mat eller bake.

Handler du noe på ebay?

Der har de alt du nevner.

Bjelle du ville ha f.eks:

http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=hotel+bell&_sacat=0&_odkw=pub+bell&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270.l1313

Skrevet

Jeg savner nettbutikk som selger bh`er i store størrelser som ikke koster skjorta :)

• Liker 5
Skrevet

jeg savner en nettbutikk som selger ting kvinner kan bruke for å forsvare seg mot voldtekt...

Skrevet

Savner interiørbutikk med barokk, retro og lignende stiler. :)

Skrevet (endret)

Å starte opp en norsk nettbutikk med hårprodukter syns ikke jeg er en spesielt god ide.De norske som allerede finnes er dårlige,dyre og med lite utvalg av produkter.Sier seg selv at man heller handler hos utenlandske da som har stort utvalg og lave priser.

Syns egentlig generelt at det er utrolig mange dårlige norske nettbutikker der prisene er utrolige høye,utvalget er dårlig og kjedelig og når frakten er dyrere enn det den er når man feks. bestiller fra USA så handler jeg heller fra utlandet.

Men ja det jeg syns mangler er flere butikker som har litt mer spesielle ting som man ikke finner i butikkene.Det man ikke trenger er enda flere kjedebutikker,de finnes det jo nok av.

Endret av Nenya82
  • Liker 1
Skrevet

Sukkertøy.

Hver så snill... ;):)

Elsker sukkertøy. Det er alltfor lite utvalg..

Skrevet

Jeg savner en norsk nettbutikk som selger skjønnshetsprodukter til en GOD pris, spesielt økologiske produkter. Det som allerede finnes er SÅ dyrt, og dårlig utvalg. Elsker virkelig iherb etter å ha oppdaget det, men det er kjedelig at man blir hindret å bestille masse pga. toll.

Gjest shirelle
Skrevet

Kjøp billige klær fra Kina og selg de med 500% avanse.

Så sponser du bloggere med klær og får dem til å linke siden din så får du mange kunder.

• Liker 2
Skrevet

Nettbutikk med klær i større størrelser, som ikke er helt kjerring - særlig kjoler o.l. I USA er det massevis av slike.

Eller undertøy, i "alle" størrelser, flere stiler og farger.

• Liker 1
Skrevet

Jeg savner nettbutikk som selger bh`er i store størrelser som ikke koster skjorta :)

Det finnes mange utenlandske nettbutikker som gjør det, men jeg skulle gjerne hatt en norsk slik at jeg slapp å måtte tenke på toll og moms når jeg handler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...