Gå til innhold

Plis hjelp meg å finne disse ringene

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sånne ringer har jeg' date=' og veldig mange med meg her. Jeg har to venninner med nøyaktig like ringer.[/quote']

mener du de som jeg liker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker IKKE slike ringer med mønster langs kanten, som det er lagt ut link til her. Synes de er stygge, jeg :oops:

Minner meg veldig om 80-tallet i grunn. Det var jo så pop å forlove seg da jeg gikk på gymnaset (ikke jeg da ;-)) og da var det mange som hadde slike ringer. Syntes ikke de var fine den gangen, og heller ikke nå.

Men det er meg da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke de var så veldig fine, jeg. Men jeg tror ikke du skal ta det som en fornærmelse, vi så på enormt mange ringer før jeg fant en jeg kunne tenke meg å bruke. Er (som kjent?) litt sær når det gjelder gifteringer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville ikke valgt noen av de ringene på den panorama-siden, er enig med hallingbrud at de ikke er spennende eller spesielle, heller kjedelige. Men alle har hver sin smak :wink:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg likte bedre 2150 og 1350.

Enig, disse var kjempeflotte!!

Selv har vi helt blanke, enkle og uten mønster. Synes det var penest.

Men dette er jo en smakssak. Alle kan jo ikke ha samme ringer, da blir det jo kjedelig.

Så lenge du liker dem, så er det ikke noe å snakke om. Det er jo du som skal bli fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm....

Ja det er godt at vi er forskjellige. han jeg bor sammen med kunne tenke seg å slippe ringer i det hele tatt, og han har på ingen måte tenkt å bruke sin på fingeren.

Men hvis han tror at han får gå på byen med gutta uten gifteringen godt plassert på rett plass får han tro om igjen! :kul:

Mannen er miiiiin......

Men jeg syns jo også at så lenge han vil bruke sin minst mulig bør min stemme veie tyngre enn hans når det gjelder å velge dem ut.....

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er nok òg så tradisjonell at eg likar best glatte enkle gifteringar... (Me har nok dødsens kjedelege ringar i mange andre sine auge...)

Skulle eg valt på den sida, måtte det blitt 2150 - dei var enkle og litt røffe. Likar ikkje sånne 'dillete' ringar med mønster på. Synst faktisk det ser ekstra rart ut på menn - får litt sånn 'kona har bestemt' - tankar når eg ser det. Men det er jo mine fordommar då, og ingenting å bry seg om, eigentleg... :wink:

(Men viss min mann hadde nekta å gå med ringen sin, hadde han nok i alle fall aldri gjort det viss det var sånt mønster på... Men det har ikkje vore noko problem altså...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han her vil nok heller ha mer dillegreier enn det jeg vil...

Han vil ha flerfarget, sette diamanter i min og gjerne ha så dyre som mulig.

Han er en snobb, kort og godt, mens jeg liker det som er litt enklere...

Bare ikke så enkelt som det jeg forbinder med gardinringer, da... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...