Gjest Tex Skrevet 11. desember 2003 #1 Del Skrevet 11. desember 2003 Jeg har forelsket meg i et sett gifteringer... Det eneste jeg vet om dem er at de er i gult gull og at de heter N 1840.... Noen som kan finne dem på nett til meg...?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 11. desember 2003 #2 Del Skrevet 11. desember 2003 Det er visst noen som heter Panorama som har laget dem..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amelie Skrevet 11. desember 2003 #3 Del Skrevet 11. desember 2003 Det kan vel ikke være disse!? Hmmm.... Prøver litt til (lite å gjøre på jobb i dag).... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 11. desember 2003 #4 Del Skrevet 11. desember 2003 Eller disse ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 11. desember 2003 #5 Del Skrevet 11. desember 2003 Jeg fant de selv tilslutt, etter å ha lett iherdig... De er på siden her *klappe seg selv på hodet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 11. desember 2003 #6 Del Skrevet 11. desember 2003 her er link til siden jeg fant de på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 11. desember 2003 #7 Del Skrevet 11. desember 2003 Bingo, Arwen, du slo meg på målstreken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 11. desember 2003 #8 Del Skrevet 11. desember 2003 Lynrask som vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 11. desember 2003 #9 Del Skrevet 11. desember 2003 Fine eller? Jeg liker ærlige meninger jeg da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 11. desember 2003 #10 Del Skrevet 11. desember 2003 Ikke min type ringer, men de var spesielle. Så om du liker de så får du noen ringer som ikke er som "alle andres" - og det synes jeg er et pluss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amelie Skrevet 11. desember 2003 #11 Del Skrevet 11. desember 2003 Japp, fine de! Foretrekker litt enklere selv, men de er jo ikke til meg da :blunke: *veldig lettet over at dere ikke skal ha de ringene jeg fant! Amelie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 11. desember 2003 #12 Del Skrevet 11. desember 2003 Mønsteret og tykkelsen er litt for "grop" for meg (som sitter med en N1230 på fingeren) Men ellers så synes jeg det er fint med litt mønster. Bare så synd at mønsteret "slites" etterhvert har jeg fått høre. (men våre ringen er like fine etter to år enda, ja, så "etterhvert" er nok et ganske vidt begrep) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 11. desember 2003 #13 Del Skrevet 11. desember 2003 Jeg likte de! Men vil ha helt glatte selv. Er livredd for å bli lei gifteringene våre. (Har en venninne som har hatt den typen du så på som forlovelsesring, og hun angrer. De skal kjøpe nye til bryllupet, selv om de egentlig hadde tenkt å bruke de "gamle") Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 11. desember 2003 #14 Del Skrevet 11. desember 2003 Synes de var kjempepene, ligner litt på forlovelsesringene våre, faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 11. desember 2003 #15 Del Skrevet 11. desember 2003 Syns det er penere uten mønsteret. Og er mest glad i hvitt gull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 11. desember 2003 #16 Del Skrevet 11. desember 2003 *veldig lettet over at dere ikke skal ha de ringene jeg fant! Ja de var ikke så veldig fine akkurat.... Jeg syns det er fint med litt mønster i ringene, så de ikke ser ut som gardinringer (vi hadde nemlig en dille på ungdomsskolen, alle kjøpte seg slike gardinringer og lot som de var forlovet når vi skulle på byen og sånn... vi trodde vi så eldre ut da... :oops: ) Tusen takk for ærlige meninger.....!! Min kjære syns de er "helt greie" men for han spiller det ingen rolle, for han skal visstnok bare ha sin rundt halsen..... Syns de er fine jeg! Og man får jo klart et helt annet inntrykk av en ring på en finger enn på et bilde da..... Chiquita, jeg fant ikke bilde av din..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hallingbrud Skrevet 11. desember 2003 #17 Del Skrevet 11. desember 2003 Jeg ser at dere syntes de var spesielle og spennende, men for å være helt dønn ærlig syntes jeg de var for tradisjonelle og kjedelige for meg... Jeg liker sånne som ikke alle har, og den eneste jeg likte på den siden var nr. 2150. Jeg har visst ikke samme smak som andre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 11. desember 2003 #18 Del Skrevet 11. desember 2003 Chiquita, jeg fant ikke bilde av din... Hmm... Lå jo bilde på samme siden jo... Kanksje jeg har skrevet feil nr.... *leter* Jo, N1230 stemmer det. Det femte bildet ovenfra i den midterste kolonnen. N1230 *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 11. desember 2003 #19 Del Skrevet 11. desember 2003 Lå jo bilde på samme siden jo... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 11. desember 2003 #20 Del Skrevet 11. desember 2003 Sånne ringer har jeg, og veldig mange med meg her. Jeg har to venninner med nøyaktig like ringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå