Gå til innhold

Hadde du latt mannen din/kjæresten din være kamerat med en nakenmodell?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde du latt mannen din vært kompis med en kvinnelig nakenmodell?

Hvis svaret er ja, hadde det forandret seg om han kommenterte nakenbildene hennes på nettet? Og hadde det hatt noe å si om han var 16 år eldre enn henne?

Til guttene/mennene: Er det status å kjenne en nakenmodell? Hadde det vært ok om dama nektet dere å være venn med henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ikke likt det om mannen min var venn med en nakenmodell. Selv om det sikkert bare er vennskap osv, så blir det litt drøyt å kommentere når han er 16 år eldre.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Han kunne godt vært venn med henne.

2. Han kunne gjerne kommentert bildene så lenge det var konstruktive og helt rent tekniske kommentarer av typen " fin bruk av blits, men kanskje litt uklart". Jeg hadde blitt lite glad for kommentarer som "du er så digg!" eller andre ting som kunne tolkes dithen at han er tiltrukket av henne.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hadde i grunn vært helt greit. Men jeg er ganske sjalu av meg, så jeg hadde vært skeptisk.

16 år eldre? Jeg hadde kasta opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Mannen" min er venn med en nakenmodell (det er forsåvidt jeg og, men jeg ble kjent med henne gjennom han), det er ikke noe problem for meg egentlig. De er bare venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så blir det litt drøyt å kommentere når han er 16 år eldre.

Hvorfor sier du 16 år eldre? :klo:

For nakenmodeller må jo ikke være i itidlig 20-årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor sier du 16 år eldre? :klo:

For nakenmodeller må jo ikke være i itidlig 20-årene.

Å, nå skjønte jeg jo. Leste hvis ikke godt nok, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du latt mannen din vært kompis med en kvinnelig nakenmodell?

Hvis svaret er ja, hadde det forandret seg om han kommenterte nakenbildene hennes på nettet? Og hadde det hatt noe å si om han var 16 år eldre enn henne?

Til guttene/mennene: Er det status å kjenne en nakenmodell? Hadde det vært ok om dama nektet dere å være venn med henne?

Ja.

Han var venner med henne lenge før jeg kom inn i bildet. Hadde hatt mye kontakt en gang i tiden, men de hadde bare et fjernt vennskap da jeg kom inn i bildet.

De har ikke annen kontakt enn at de prates når de treffes, og det er kanskje en-to ganger i året. Jeg kjenner henne også såvidt, og hun er ei hyggelig dame :) Hun er forresten ikke modell nå lenger heller.

Ved å spørre sånn som du gjør, får du bare andres erfaringer fra deres ståsted, og det kan jo være greit nok. Noen kan føle seg truet av et slikt vennskap, men da har det mest med mannens oppførsel og hele settingen å gjøre, ikke vennskapet i seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LATT? Det er da ikke opp til meg hvem han skal være venn med.

Jo, på en måte. Du kan si at hvis han er venn med henne, gidder ikke du å være sammen med ham. Så får han velge sjøl. Derfor spør jeg: Hadde du latt ham være kamerat med en nakenmodell?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet har jeg ingenting med hvem min samboer er venn med, men jeg har jo noen synspunkter da.

Det kommer litt an på setting. Om de er venner fordi de har møttes og funnet tonen (som venner jo gjerne gjør) og det er faktisk vennskap vi snakker om så ser jeg ikke problemet, da har ikke hennes jobb/hobby noe med saken å gjøre.

Men om det skinner gjennom at han er tiltrukket av henne og at han er venn med henne FORDI hun er nakenmodell, da er det noe helt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe problem for meg - og ingen av oss bestemmer hvem den andre får lov til å ha som venner. Det hadde derimot vært et veldig stort problem hvis han var 16 år eldre enn henne, for da hadde hun vært 6 år... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, på en måte. Du kan si at hvis han er venn med henne, gidder ikke du å være sammen med ham. Så får han velge sjøl. Derfor spør jeg: Hadde du latt ham være kamerat med en nakenmodell?

Men jeg har jo ingen rett til å stille ham det ultimatumet, ei helelr ville jeg gjort det. Jeg ser ikke på en kjæreste som min eiendom, han er ikke en hund jeg kan ha i bånd, han er en person - en person som har valgt meg akkurat like mye som jeg har valgt ham.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, er ikke opp til meg å bestemme hvilke venner han får ha. Men om jeg i mitt stille sinn hadde likt det er vel en annen sak.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er forskjell på å synes at andre jenter er pene, enn å faktisk lete de opp og abonnere på dem for å sikle etter bilder de legger ut.

hell no, han kan hilse på henne hvis vi møter på henne, men ikke noe mer enn det=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"venner" med en 16 år yngre nakenmodell som han ser på nakenbilder av? Jo det må han gjerne være - eller han kan være gift med meg. Fritt valg.

Endret av Lumpelure
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis det er alt som skal til for at du stiller ultimatumet har du null følelser for fyren i utgangspunktet. Voks opp!!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I teorien kunne jeg latt han være venn med en nakenmodell, men helt ærlig ser jeg for meg at jeg ville blitt litt vel sjalu i praksis. Dessverre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...