Gå til innhold

Drømmen om en liten spire ❤

Gjest Adeline*Jouvin

Anbefalte innlegg

Gjest Adeline*Jouvin

Hehe !! Grelleste er grillfest,ja! Denne autogreien på denne mobilen er litt vanskelig å forstå seg på!

Takk for gode tips! Jeg tror jeg kommer til å begynne med kalsium.

Men det som jeg også synes er litt rart, er at helt siden jeg var liten så har folk sagt at om "du ikke drikker melk,blir du syk".

Syk,you say? Jeg er kanskje syk/forkjølet 1 gang i året. Frisk som en fisk! Kanskje jeg bare har et godt imunforsvar:)

I går reiste vi ut på hytten for å komme oss litt vekk. Men siden svigers reiser utenbys i dag pga. en begravelse,måtte vi tå med hunden. Den ******** hunden.

Når kjære sto opp i natt for å spise,lot han døren fra soverommet til stuen stå oppe. Så hunden la seg inn til oss. Og jeg vet ikke om jeg har fortalt at denne hunden aldri puster uten å snorke. Og vi snakker sjømannssnork. Han er i tillegg døv. Så han hører iallefall ikke at han bråker. Svigers og min kjære er sp vant til lyden av den bikkjen at de ikke merker det.

Til og med ikke når de ser på tv på nesten mute og hunden ligger der og snorker høyere enn tv'n.

SÅ! klokken 5 i morges våknet jeg av at hunden vasker seg selv. Og selvfølgelig. For aaall del. Det er lov. En hund må kunne vaske seg. Med det der?! Det var så høyt at jeg drømte om slaffsingen! Så jg lukket døren og gikk å la meg igjen. MENNEI ...han begynner da å treffe og tråkke rundt i stuen. Jeg gikk ut med han så han fikk gå på do,gikk å la meg igjen og fikk altså ikke sove. For da begynte han med de små-bjeffene sine. Så jeg er nå inne i den kalde stuen og han ligger og snorker de ekle snorkene sine inne på soverommet.

Fordømte bikkje!!!

Altså,ikke misforstå meg, jeg elsker dyr. Men den hunden der er og forblir en dust. En snorkende dustebikkje.

Så jeg er,som du kanskje kan forstå,ekstremt trøtt etter å ha sovet i 4 timer.

Får vel dra på butikken snart for å få litt frisk luft,tenker jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Macaron

Hehe stakkars deg, men jeg måtte faktisk fnise litt for meg selv også når jeg så for meg den snorkende hunden som lager sånt leven at det ødelegger nattesøvnen din..! Jeg er selv veldig var på både lys og lyder når jeg skal sove, så jeg forstår frustrasjonen veldig godt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Hehe stakkars deg, men jeg måtte faktisk fnise litt for meg selv også når jeg så for meg den snorkende hunden som lager sånt leven at det ødelegger nattesøvnen din..! Jeg er selv veldig var på både lys og lyder når jeg skal sove, så jeg forstår frustrasjonen veldig godt...

Haha,ja det er jo ganske tidig egentlig:p med er det en ting den hunden kan,er det å gå meg på nervene:p med det er jo ikke hans feil. Men alikevel!

Før kunne jeg sove gjennom det meste. Men har også blitt veldig vàr på lyder og lys. En gang sov jeg igjennom en rocke konsert klint edru:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det er så irriterende å ikke få sove! Jeg er som deg, kunne sove meg gjennom alt før, men nå våkner jeg av den minste ting (mulig det har noe med mini i magen å gjøre og?) Men irriterende og slitsomt er det i hvertfall! Håper du får en fin dag i dag, da! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Ja,ble vel født med et godt sovehjerte...også har det bare dabbet av:p

Nå er vi hjemme igjen fra hytten. Svigersen reiser ut der i dag,så da ville jeg hjem. Blir litt masse på en liten hytte... Også slipper vi hunden,da! Eller..jeg slipper den. Hehe.

Den vekket meg i dag klokken 05:20, av at den trasket rundt på soverommet. Potene hans sklir bare på gulvet og klørne hans skaper noe helt innmari i gulvet. Så det var jo som å våkne opp til et forbanna skrapeorgie!

Så jeg er trøtt for tiden..rett und slett!

Nå mekker jeg meg et glutenfritt brød med skinkesteik,syltet agurk,tomat og majoren! Har ikke spist siden klokken 7 i dag!

Dessuten skal jeg ha eggløsning i disse dager! Men jeg har ikke hatt noen som helst form for smerter slik jeg hadde sist gang...så jeg begynner å lure på om jeg ikke har el uten pergo. Tenkte å teste i ettermiddag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adeline*Jouvin

:o Jeg tror jeg nettopp fikk en positiv eggløsningstest! Testen er type strimmel fra billigetester dott et eller annet. Jeg har aldri fått en strek nr 2 før!! Og som sagt skal el mest sansynlig være nå snart. Kan det være? Selv om streken var litt svakere? Men tydelig?

Iiiik!! I såfall er det min FØRSTE positive el.test!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom strek nr 2 er litt svakere, så betyr det at EL akkurat har vært, eller er på vei!

Jeg tok en svak EL-test samme kveld som sex, pluss at vi hadde sex dagen etterpå også.

Jeg sier bare: KJØR PÅ IKVELD!!!!

MASSE BABYSTØØØØØØØØØØV :strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Ååååå! Kjære kjære kjære tid!! Vi hadde sex fredag,søndag,mandag og tirsdag og har alle intensjoner om å get freaky i kveld! Hehe:)

Kjenner jeg er skikkelig glad og giret nå! Har bare lyst til å le! Det er så herlig når det først skjer noe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå glad for deg, Adeline! Krysser alt for at det skal klaffe!

Og dersom det er litt ømt, så betyr det at EL er ikveld ;)

Så flinke dere er til å ha dere :sminkedokke: Hihi!! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Hehe,takk!

Men det er det som er så rart...jeg har ikke kjent noe. Kjente en iling/stikk i sted. Men tror ikke jeg skal legge noe i det,for å si det sånn:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..det høres kjent ut for min del. :)

Og du? Et lite tips bare.. Du bør ha orgasme først ;) Da får svømmerne en lettere chartertur :sjenert::fnise:

Nå ble jeg kanskje veldig personlig her, men det er jo fakta :opplyser::briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adeline*Jouvin

Haha! Du er morsom:) måtte le litt der! Elsker den kloke smilyen med hatt på!

Jeg tar i mot alle tips jeg så om det var å smøre edelost på brystvortene! Hoho:p

Åh...det kribler i magen! Hvis det skulle klaffe nå,så blir det et herlig lite aprilbarn<3 evt.juni. Det gjør ingenting. Juni er fint det og, hehe ...

Men du? Går det an å ha løsning frå samme side som forrige gang?

For da jeg var på ul forrige gang var eggene på venstre side mye større enn de på høyre....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EDELOST PÅ BRYTSVORTENE, FTW!!!! :ler:

Klippet og limt fra Pernille.info:

"Har man eggløsning på annenhver side annenhver måned?

Man kan ha det, men det er ingen fast regel om at eggstokkene bytter på å slippe egg. Begge eggstokkene blir nemlig stimulert til å modne egg, og de "konkurrerer" seg imellom om å få det mest modne egget. Den eggstokken som til slutt har det mest modne egget, blir den som får "tillatelse" av kroppen til å foreta eggløsningen, og det kan være den samme eggstokken som vinner dette "kappløpet" flere sykluser på rad. Kvinner som har fått fjernet en eggstokk har som regel også eggløsninger og regelmessige, normale sykluser. Da "vinner" den gjenværende eggstokken hver eneste gang."

Jeg kjenner ofte stikk på venstre siden, så tror jeg er mest moden der.. Eller no ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Takk for svar! :smilorange: Det var noe sånt jeg tenkte. For på ul var det to egg som så modne ut. Men det ene var bittelitt mindre enn det andre som ble sluppet. Så da antar jeg at det er den andre egget denne gangen. Håpe håpe håpe!!! :kaklehone: :kaklehone:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...og jeg lå faktisk i 5 minutter etter utløsningen til mannen.. Hadde aldri gjort det før, for jeg er livredd for uvi.. Men det gikk helt fint.

Det strides jo om hvorvidt det hjelper, men hvis man tenker der og da at det hjelper, så er det iallfall IKKE feil!!

Jo, også kom jeg på nå at jeg faktisk lå denne stunden med bena opp langs veggen ;)

Lykke til, kos dere og bruk gooooooooooood tid :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trur det går an å ha EL fra samme eggstokk flere ganger på rad. Så spennende med positiv el-test!! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

...og jeg lå faktisk i 5 minutter etter utløsningen til mannen.. Hadde aldri gjort det før, for jeg er livredd for uvi.. Men det gikk helt fint.

Det strides jo om hvorvidt det hjelper, men hvis man tenker der og da at det hjelper, så er det iallfall IKKE feil!!

Jo, også kom jeg på nå at jeg faktisk lå denne stunden med bena opp langs veggen ;)

Lykke til, kos dere og bruk gooooooooooood tid :hjerter:

Ja, jeg har lest litt forskjellig om det å ligge en stund etterpå. Noen sier det er helt unødvendig,da sæden kommer i en voldsomt fart, mens andre ligger en stund.

Jeg pleier å ligge litt. Mest fordi det er litt stress etter god sex å gå på do.. :icon_lol:

Men tror jeg skal ta ett par bein opp langs veggen i kveld. Sånn at jeg er sikker :biggrin:

Tusen takk! Kos skal det nok bli! Har lovet full kroppsmassasje når min kjære kommer hjem. Han har trent litt for hardt i det siste.. så nå er han stiv og støl som en pinne med følelser:)

Så nå vet du hva jeg skal gjøre i kveld hvertfall! Hehe :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Jeg trur det går an å ha EL fra samme eggstokk flere ganger på rad. Så spennende med positiv el-test!! Lykke til!

Tusen takk:) Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...