Gå til innhold

Drømmen om en liten spire ❤

Gjest Adeline*Jouvin

Anbefalte innlegg

Gjest Adeline*Jouvin

Hehe, spennende da! :) Ikke lenge til helga da! :jepp:

Går det an å teste før ikm? :)

Noen får ganske høyt hcg - nivå tidlig. Mens andre ikke... Jeg tok en test i sted,selvom jeg visste at den ble negativ. For hvis jeg har blitt gravid, vet jeg jo ikke når egget ble befruktet i såfall... Så jeg tror faktisk jeg skal vente til neste helg...bare for å være helt sikker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Adeline*Jouvin

Hallo:)

I dag skal vi ut til gamle delen av byn for å grille og se på bål og sånn med familien:) kan ikke huske å ha feiret

St.hans på noen år..så jeg husker ikke hvordan dette går..men koselig blir det nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Huff....

Nå er det på an igjen. Har mensmurringer omtrent hver dag og stikkinger i magen,men negativ tester.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

dette er altså den 12.dagen med mensmurringer.. Ikke vonde murringer,men det føles ut som tr kommer. Slik har det altså følt i 12 dager...:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt murringer fra EL til IKM. Da var jeg ikke gravid, men jeg vet at dette har vært symptom for andre. :jepp:

Krysser fingrene for deg!!! :klemmer:

*Baby-støv* :strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Jeg har også hatt murringer fra EL til IKM. Da var jeg ikke gravid, men jeg vet at dette har vært symptom for andre. :jepp:

Krysser fingrene for deg!!! :klemmer:

*Baby-støv* :strix: :strix: :strix:

Tanken var god:) men i dag kom søren meg TR!

Da varte syklusen min i 33 dager. Ikke så alt for ille,med tanke på at jeg har hatt lengre sykluser.

Da når vi håpe på et aprol-barn eller noe sånt,da.. Hehe ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adeline*Jouvin

Jaja...nå har TR forlatt bygningen. Og en ny pp begynner. Nå som jeg vet at pergotime fungerer,er det jo en trøst. Så nå håper jeg for guds skyld at jeg klarer å

slippe et egg på egenhånd denne mnd.

Har iallefall gått til innkjøp av el.tester denne gangen slik at jeg vet sånn ca når el kommer.

Men synes bare det var så rart at vi ikke traff...men sånn er det vel bare. Det skal skje for oss også.

Kan nesten ikke vente til å se min elskede holde vår nyfødte i sine armer<3

Nå sitter jeg å ser på en film med Kathy Bates i hovedrollen. Jeg liker filmene hun spiller i:)

Ellers begynner jeg å bli ganske lei av å bo her hos svigers...det er så lytt her og hver gang svigermor snakker,høres det ut som hun krefter...hunden deres er alt for gammel og snorker akkurat som en sjømann og vi hører det helt ned på soverommet. Ingen andre i denne familien legger merke til denne intense snorkingen, siden de har hørt den i mange,mange år... Så det er bare meg som blir gal av dette:p

I tillegg så er svigers skikkelig nattmennesker. Så de spør ofte min kjære om han kan gå tur med hunden klokken 24:00 om natten. Det gjør meg ganske irritert. Hvorfor kunne ikke de spurt tidligere? Hvorfor kan de ikke begynne å gå den turen tidligere?

Dessuten har de ikke noe særlig med helge-tradisjon...de gjør liksom ingenting ut av lørdagen..med litt ekstra god mat og kos...de eier heller ikke stearinlys.

Hehe. Men det er jo ting som jeg har vokst opp med.

Her sovner de bare foran tv'en etter jobb.

Nei,nå ble det masse klaging. Men må bare få ut litt steam:p

Så i kveld håper jeg at jeg kan få komme meg ut fra rommet når kjære er på jobb. For jeg sitter bare her og gjør ingenting..

Så med andre ord gleder jeg meg til å komme i egen leilighet!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PurpleLady

Det er godt å få ut litt frustrasjoner i blant... og absolutt nødvendig hvis man ikke skal fly på veggen eller bli sprø på andre måter! :jepp:

Når får dere egen leilighet? Håper du får kommet deg ut av huset litt i kveld. Vi bodde hjemme hos mamma og pappa i 3 mnd før vi fikk oss hus. Selv om vi fikk en egen, ganske lydisolert leilighet, og ferdig middag til vi kom hjem fra jobb, så var det sinnsykt deilig å få flytta for oss selv! :) Lykke til i denne prøvende perioden! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Det er godt å få ut litt frustrasjoner i blant... og absolutt nødvendig hvis man ikke skal fly på veggen eller bli sprø på andre måter! :jepp:

Når får dere egen leilighet? Håper du får kommet deg ut av huset litt i kveld. Vi bodde hjemme hos mamma og pappa i 3 mnd før vi fikk oss hus. Selv om vi fikk en egen, ganske lydisolert leilighet, og ferdig middag til vi kom hjem fra jobb, så var det sinnsykt deilig å få flytta for oss selv! :) Lykke til i denne prøvende perioden! :klemmer:

Ja,ikke misforstå.. Jeg er veldig glad får at vi får bo her! Men når mån ikke har sitt eget blir man litt gal av og til!

Jeg kom meg heldigvis ut i dag! Drakk vin med to venninner:) kom hjem i 23:00-tiden...

Så nå er jeg trøtt og god! I morgen er det rommet igjen!

Høres ut som jeg er blitt tatt til gissel,jo! "tilbake til rommet". Hehe :)

På torsdag skal jeg treffe jentene på vin igjen i allefall:)

Så DET gleder jeg meg til!

Zzzzzzz....

Zzzzzzz .....

G'natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Og i dag har jeg sett følgende filmer: Who would know, this boy's life of my sisters keeper.

Har vondt i ryggen av å bare sitte stille og ikke ha noen å være med. Kjæresten kom hjem fra jobb og så at jeg så ut som jeg hadde et grusomt liv. Tror ikke han helt skjønner at jeg faktisk blir deprimert av å bare være her. Alt ved dette huset er kjedelig akkurat nå.

Så nå ligger han å sover og jeg får vel gå tur med bikkjen sånn at vi slipper å gå tur med han i kveld når foreldrene har kubbet i sofaen.

Jeg har sikkert en elendig innstilling,men han har liksom alle pengene sånn at vi sparer mest mulig til vi skal flytte...pluss at han har bilen når han er på jobb.

Så da er jeg stuck. Har lyst til å skrike....

Vil bort. Vil ut å oppleve ting:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Like nedfor i dag... I går sovnet kjære i halv-9 tiden. Jeg tenkte da å dra bort til min mor en tur,men da sto ikke bilen det. Da tenkte jeg å ta en tur med den

bikkjen som ligger å sover hele tiden..men da vi kom ut strittet han bare i mot å gå på tur. Selvom den bare ligger inne hele fordømte dagen.

Så,klokken 9 gikk jeg å la meg....

Nå skal jeg bort å hente lillebroren min. Skal ta han med på kino og gå litt rundt i byn ,tenkte jeg.. Så håper jeg humøret mitt blir bedre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PurpleLady

Uff, det høres slitsomt ut... Det er ganske slitsomt å bo oppå andre, når man er vant til å bo for seg selv! Men jeg trur du burde snakke med kjæresten din om situasjonen, og fortelle at du føler deg innstengt og at du blir deprimert. Snakke om hvordan dere kan løse det, sånn at du får oppleve mer ting (ikke alt trenger å koste så mye penger!), i stedet for at du sitter og sturer ;) Håper du får en fin dag med lillebroren din! :-) :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macaron

Lenge siden jeg har vært innom her nå pga ferie. Men hørtes ikke noe gøy ut med den frustrerende bosituasjonen dere har akkurat nå.. Du får prøve å fokusere på at det bare er midlertidig, og at da blir det ekstra deilig den dagen dere flytter for dere selv igjen :)

Og supert å ha fått fastslått at Pergo funker på deg da, da er det jo bare å kjøre på :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adeline*Jouvin

Hei igjen:)

Etter det siste innlegget mitt kom jeg meg mer ut av huset og humøret ble bedre. Men nå...nå vet jeg ikke lenger. Dette er måneden uten pergotime. Og jeg er redd for å gå glipp av eggløsningen..hvis jeg har den nå,da...

Jeg har heller ikke sett venninnen min som er gravid på en stund...vil på en måte ikke se den lille magen hennes...eller noe sånn..vet ikke om jeg havner i kjelleren da. Føler at jeg bare er et rot for tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Skulle på kino med familien i sted. Kom meg ikke ut døren engang før jeg brøt sammen av ingenting... Blir vel bare hjemme da... Faen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kjære deg :( Det høres ikke noe morsomt ut dette her! Hva sier samboeren din, da? Kanskje dere skulle funnet på noe alene - bare dere to? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Adeline*Jouvin

Han vet ikke helt hva han skal si eller gjøre for meg. Men han er veldig flink til å trøste meg fordi:)

Nå er jeg bare sliten og trøtt. Har vært på butikken å kjøpt litt gods. Lg nå skal vi se en film i sengen:) Føles ut som jeg har to personligheter av og til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

God kveld:)

I dag har jeg vært på tacomiddag hos familien og ellers ikke gjort så mye mer enn å se på sesong 2 av United States of Tara. Liker den serien:)

Humøret er så som så,egentlig. Går litt opp og ned. Akkurat nå er det helt greit. Tror kanskje jeg er litt nervøs for at jeg ikke skal få løsning denne mnd. Rett og slett.

Har også hatt veldig plager i magen for tiden. Reagerer kraftig på melkeprodukter og hveteprodukter. Ellers er det masse stikkinger /mageknip. Kjenner jeg er litt redd for at jeg har fått cyster. Kanskje psykisk,men har nå bestilt til hos legen for å få snakke litt. Tror jeg trenger det.

Eller,har jeg ikke sett venninnen min som er gravid på en stund nå. Må treffe henne snart! Men jeg synes det er litt vanskelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

God lørdag formiddag:)

I dag skal vi på grelleste hos en kamerat av typen som bor i det man vil kalle for penthouse. Men været er jo drift..så det blir vel bare et vors.

Men før det skjer det absolutt ingenting!

Har forresten gått over til et guten og melkefritt kosthold! I dag for første gang på år og dager har jeg ikke fått smerter i magen og diaré av å spise mat. Det er så ufattelig deilig!

Så, med det nye kostholdet håper jeg at kroppen min blir bedre. Vet ikke hvordan "bedre", men...bare bedre.

Mer jeg lurer fortsatt på hvorfor kumelk er normalt å drikke/spise. Et spebarn lever jo på melk fra moren. Ikke fra en ku. Og når barnet blir eldre skal den drikke melk fra en ku? Jeg synes ikke det er så logisk,jeg. Melk er utrolig sterkt for magen...det ser man jo bare på alle de som reagerer på det. Og det tror jeg er fordi det er melk fra et annet dyr som har..hva..8 mager? 4?

Nei.. Nå er det desverre (!!!) slutt på min elskede ost. Gratinert ditt og datt. På tide å lytte til hva kroppen sier!!

Ha en god dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nytt kosthold! Vel, jeg får si det i anførselstegn, kanskje. Ikke like godt å droppe ut osten, det vet jeg. Jeg har fått beskjed fra legen om at jeg har irritabel tarm. Jeg bruker alt jeg kan av laktosefrie produkter, men Jarlsberg spiser jeg fordet (går bra når det bare er det, og kanskje en smøreost). Jeg spiser yoghurt fra Activia eller Biola. Laktosefri melk bruker jeg når jeg lager mat, jeg drikker den ikke fra kartongen.

Spise grøt, rømme og denslags MED laktose, gir meg magekramper uten sidestykke. Har besvimt 2 ganger i vinter når jeg har vært borte hos andre og spist :( Så husk å si ifra når du skal være middagsgjest!

Kalsium er bra for kroppen, så jeg tror på at en daglig liten dose melk er bra, men å drikke mye av det - tror jeg ikke er noe særlig. Er fler og fler som får intoleranse, både på laktose og gluten. Er rett og slett den nye folkesykdommen, sier de!

Håper du finner ut hva slags mat-rutine som er best for deg :) Det er så godt når kroppen begynner å fungere som normalt. Jeg legger på meg med en gang av for mye mel og melk. Usj!!

Betyr grelleste, grillfest? :) Autocorrect? :fnise: Kos dere uansett, håper det letter der dere bor! Sender avgårde litt solskinn til deg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...