Nuttapia Skrevet 16. august 2012 #601 Del Skrevet 16. august 2012 Åh, høres ut som du koser deg, Adeline! Jeg er LITT misunnelig Spennende tid du går i møte! Nytt sted, nye studier, babyprøving, nye mennesker.. Generelt nye utsikter. Så herlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 17. august 2012 #602 Del Skrevet 17. august 2012 Åh, høres ut som du koser deg, Adeline! Jeg er LITT misunnelig Spennende tid du går i møte! Nytt sted, nye studier, babyprøving, nye mennesker.. Generelt nye utsikter. Så herlig!! Ja, jeg koser meg faktisk gansek mye, altså! Det blir en spennende tid i vente, tror jeg! I dag sto jeg opp klokken 9 igjen! Elsker å kunne stå opp tidlig, selvom jeg er ganske glad i å sove lenge. Det er bare noe med å stå opp tidlig og få masse ut av dagen Jeg har støvsugd, tat inn og ut av oppvaskemaskinen, hengt opp klær, satt på ny vask, syklet til butikken for å hente pakken fra Sofies Villa, laget middag og nå lager jeg muffins med deilig glassur! Er veldig fornøyd med varene jeg fikk i dag. Hadde også en uftivillig høneblund i dag. Det var skikkelig irriterende! Vi lå inne på soverommet og tullet og fjaste, hadde ( ) og så sovnet jeg. Og jeg ga tydelig beskjed om at jeg ikke ville sove. Så da sambo hadde ligget i sengen en stund å surret med mobilen, gikk han inn på stuen og så på "Inside the actors" . Fra Sofies Villa har jeg kjøpt en veldig fin veggklokke, 2 wallstickers hvor det står "bath" og "Cuisine"..Dere kan jo gjette hvor jeg har de Fikk også en løper til bordet som passet veldig godt inn i stuen. Men det er ganske tomt på den ene veggen i stuen.. så der må jeg gjøre noe. I morgen skal vi inn til sentrum for å shoppe litt saker og ting før skolestart. Og før vi drar hjem, skal vi kjøpe noe godis på snopebutikken i sentrum som BARE har snop! Og is Er ganske masse gøyale ting der:) Når muffinsene er ferdig skal vi spille litt monopol. Jeg ELSKER å spille monopol! Det tar bare så lang tid Jeg svelgte forresten en flue i sted da vi syklet til butikken. IKKE sykl med munnen åpen. Øynene er også utsatt. Men de må nesten være åpen Nå sitter jeg bare å hoster og er paranoid for at fluen ligger å lurer i halsen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruLilla Skrevet 17. august 2012 #603 Del Skrevet 17. august 2012 Oj, det hørtes ut som en farlig digg butikk! Ææææsj, jeg hater å få fluer i munnen når jeg sykler! Blæh! Hvem vant i monopol i dag da? Jeg er glad i å spille det jeg og, men jeg er en sinnsykt dårlig taper... Så når jeg ligger dårlig an er det ikke så gøy å spille... for meg i hvertfall Ha en finfin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 18. august 2012 #604 Del Skrevet 18. august 2012 Oj, det hørtes ut som en farlig digg butikk! Ææææsj, jeg hater å få fluer i munnen når jeg sykler! Blæh! Hvem vant i monopol i dag da? Jeg er glad i å spille det jeg og, men jeg er en sinnsykt dårlig taper... Så når jeg ligger dårlig an er det ikke så gøy å spille... for meg i hvertfall Ha en finfin helg! Ja, ikke sant? Jeg syns det er megakvalmt!! Det var nok jeg som vant i monopol i går, ja! Jeg er en så snill medspiller. Jeg så at sambo kom til å gå konkurs ganske tidlig i spillet, så kuttet ned på pengesummen når han kom på gatene mine og sånn Så vi klarte å holde det gående en stund Han er også en utrolig dårlig taper. Han blir ikke sint eller noe, men han vil bare ikke spille mer da. Og jeg sier alltid, om det går dårlig for han, at spillet kan snu når som helst! Men det hjelper ikke. I dag føler jeg meg litt groggy i halsen. Sikkert etter all den hostingen jeg utførte i går. Føler meg varm.. Også glemte jeg å ta EL test i dag,da.. Glemmer det hver dag, for jeg må sånn på do når jeg våkner.... Jeg hadde forresten en skikkelig ekkel og rar drøm.. jeg drømte at jeg hadde vært skikkelig full og vært utro mot en jeg jobbet med før! Det var skikkelig ekkelt. Også drømte jeg masse sånne smådrømmer som var nok så bissarre.. æsj.. Nå skal jeg bare slappe litt av før vi starter dagen og drar på shopping! Jeg tror vi drar til et kjøpesenter i dag, siden det er meldt dårlig vær. Ha en god dag, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 18. august 2012 #605 Del Skrevet 18. august 2012 Da har jeg rigget meg til med snus, hockeypulver og en snap & crackle i sengen og tenker å se en film:) Vi var ute i hele dag på Sørlandssenteret å handlet maaaasse klær og ting! Er veldig sjeldent vi spanderer slike goder på oss som vi gjorde i dag. Det var ganske artig:) Fikk meg 3 par nye sko, hvor 2 av de dyreste var på tilbud, 3 bukser, 1 lommebok, 2 topper og en veske. Også litt småting,da..rouge, pinsett og parfyme! Så nå er vi i allefall klar til skolestart på mandag:) Tjohei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 19. august 2012 #606 Del Skrevet 19. august 2012 Ååå.. Så digg med shopping Og sørlandssenteret er jo temmelig vanskelig å gå igjennom uten å handle noe. Det er en fordel du har nå, at du kan handle masse til deg selv. Jeg har rydda i kleskapet mitt og fjernet en del tøy som er for lite og da innså jeg hvor vanvittig MYE klær jeg har. Så nå kjøper jeg noe mammatøy og så er det stopp!! Tenker jeg må jo klare å spare opp litt penger om jeg lar vær å handle mer Du må ha masse lykke til på skolen i morra. Missunner deg litt, for det er jo så utrolig gøy å flytte til en ny by, begynne på en ny skole og bli kjent med masse nye folk. Er på en måte en liten start på et nytt liv Nyyyyyyt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 19. august 2012 #607 Del Skrevet 19. august 2012 Kooos deg med filmen! hærlig med slike avbrekk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 19. august 2012 #608 Del Skrevet 19. august 2012 Kjekt med en shoppingrunde helt på tampen av ferien. Lykke til på skolen i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 20. august 2012 #609 Del Skrevet 20. august 2012 Tusen takk, alle sammen! Da var jeg klar for å bli student igjen. Eller.. klar og klar.. jeg vet egentlig ikke helt hva jeg går til,da.. Men det finner jeg nok ut snart. Ha en god dag alle sammen. Nå braker det vel løs med fadderuken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 20. august 2012 #610 Del Skrevet 20. august 2012 Lykke til i dag, det blir helt sikkert kjempebra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 20. august 2012 #611 Del Skrevet 20. august 2012 Kos deg masse med fadder uke og lykke til med studiene! blir helt sikker kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 29. august 2012 #612 Del Skrevet 29. august 2012 Hvordan går det med deg om dagen? Superbusy studine du sikkert, som ikke har tid til å henge på KG i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 30. august 2012 #613 Del Skrevet 30. august 2012 Har fadderuken slått deg helt ut? Håper du koser deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 30. august 2012 #614 Del Skrevet 30. august 2012 Hadde vært gøy å være med på sånn fadderuke igjen Du må jo bare nyte det mens du kan. For det er digg å være student. Håper du koser deg her i sør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest janne89 Skrevet 30. august 2012 #615 Del Skrevet 30. august 2012 Hei alle damene! Da var vi på plass på det søde sørland! Leiligheten ligger idyllisk plassert på Flekkerøy, med gangavstand til stranden, hvor min kjære sambo ble truet av en svanefar! Ganske morsomt! I går var vi på IKEA og litt forskjellig, ryddet, pakket ut, fikset internett og tv.. og i dag har vi vært en tur til sentrum for å sjekke ut ståa! Det var mange butikker som vi ikke har i sentrum av Bergen, for å si det sånn! Indiska, for eksempel? Da må du til en annen bydel! Her er det i allefall varmt og godt. Solen skinner og gresshopper lager søt musikk I dag så jeg faktisk en gresshoppe på kloss hold! DET har jeg ikke gjort før. Kan ikke huske å ha sett en gresshoppe, eller hørt den i Bergen før. Så jeg skynes det er litt stas,jeg da Leiligheten er stor,da:) Kjempe delilig! Tre soverom, hvorav det ene har blitt gjort om til et kontor. Sambo klagde alltid før over at det var så tungt å gjøre lekser og sånn i stuen. Så: Væsh`go! Kos deg:) I kveld er første kvelden vi har hatt her, hvor vi faktisk slapper av:) Nå Sitter jeg i sofaen og drikker en liten CB og slapper av.. ahhhh...... Når det kommer til prøvingen, har jeg ikke fått testet for el enda Det har vært så mye å gjøre. Men jeg har heller ikke fått noe symptomer på EL, slik jeg hadde sist.. Så jeg vet ikke jeg... Time will show! Flekkerøya er jo et UTROLIG flott sted:) Spessielt om sommeren:) Nyt det:D Men et tips er og holde dere unna rundkjøringa på nyttårsaften:P Haha 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 10. september 2012 #616 Del Skrevet 10. september 2012 HALOOOOOOOO! Da var jeg endelig på plass bak skjermen på KG igjen! Det har vært en veldig hektisk periode i det siste, men det var veldig koselig å se at dere tittet innom:) Ja, da var altså skolen begynt! Jeg trves kjempe godt i klassen min:) Fadderuken var kjempe artig! Konserter, vinkvelder og pub til pub.. ikke måte på, hehe Vi har en veldig fysisk hverdag (takk og lov), så i morgen begynner vi dagen med yoga. Så jeans og andre stramme klær er strengt forbudt hver dag. Det er deilig da.. slipper å tenke på hva jeg skal ha på med på skolen:P I dag har jeg sittet med teori. I heeele dag! Så nå er jeg skikkelig lei av å lese og skrive Hmmm.. Jeg har tenkt på hva jeg skal skrive her, men nå ser det ut til at jeg har glemt alt! Metformin"kuren" min har gått helt skeis,da.. har glemt det hver dag i det siste og nå er TR forsinket med 8 dager Pergotime funket heller ikke. Ingen eggløsning forrige mnd. Så jeg begynner liksom å gi litt opp. Er det mulig å ringe til legen min og spørre om lapraskopi da? For det virker så utrolig unødvendig å proppe i seg medisiner når de ikke funker... Er ikke fan av sånn, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 10. september 2012 #617 Del Skrevet 10. september 2012 (endret) Flinke du! Så bra at du trives så godt i klassen Å det hørtes ikke feil ut med ingen stramme klær Forstår godt at du ikke vl proppe i deg all slags medisiner. Er ikke særlig fan av det jeg heller. Jeg gikk til legen men ble sendt til gynekolog for så til laprapskopi. Kanskje du kunne ringt å hørt med en gynekolog? Endret 10. september 2012 av Frufly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 10. september 2012 #618 Del Skrevet 10. september 2012 Få legen til å sende deg henvendelse til elvebredden gyno. Her i byen. Tror de er flinke der. Er et anna sted som også er kjempebra, men ho har 6-9 mnd ventetid. Ekstremt.. Så gøy at du koser deg på skolen. Hva var det du studerte igjen. Siden du har yoga hver dag blir jeg passe nysgjerrig :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 11. september 2012 #619 Del Skrevet 11. september 2012 Så koselig at du er tilbake, Adeline! Og så bra at du har det fint og trives med studiene Hva er det du studerer, igjen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 11. september 2012 #620 Del Skrevet 11. september 2012 Høres ut som du koser deg Deilig med "comfy" klær hele tiden!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå