Gå til innhold

Drømmen om en liten spire ❤

Gjest Adeline*Jouvin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hallo: Du er mer enn hjertelig velkommen til å følge med her,ja :) Kjempe koselig med enda en leser! Så du hadde noen mnd uten el.smerter? Det er altså mulig? For forrige mnd hadde jeg jo så vondt at jeg ikke kunne sitte meg ned annet enn veldig sagte :fnise: Men denne mnd har jeg ikke kjent noen ting :sjenert:

Har nå hatt ømme bryster i snart en uke og menssmerter i 9-10 dager. Og jeg synes de svake menssmertene har i såfall kommet litt tidligere enn vanlig :sjenert:

Så koselig at du har en liten en i magen din!!! Gratulerer så mye med det!!! Skal stikke innom dagboken din! :)

Men er det èn ting jeg har lært etter å ha googlet rundt om når noen fikk ømme bryster, menssmerter, stikkinger og trøtthet, er at alle har det helt forskjellig. Noen har jo ikke fått det etter 6-7 uker.. Andre ikke i det hele tatt og noen rett etter EL. Det gjør kanskje vodt verre når man leser så mye om andres symptomer. Men det er jo vanskelig å la vær... :fnise:

Men det er tungt å ikke vite når man ønsker det så sterkt. Enda tungere å få negative tester.

Men jeg har enda et lite håp,da.. selvom det er et lite et...

Du kan absolutt ha el uten smerter også. Husker jeg noen ganger jeg hadde fullt utslag på el test noen ganger uten å ha vondt :)

Det er ikke smart å basere seg på andre sine symptomer.. Da blir du bare engstelig om du mangler de samme. Jeg hadde ømme bryster i et par uker, etter det har jeg ikke hatt noe. Takk gud for det. Gjorde jo vondt å kjøre bil til og med (hard sving i rundkj.. armen treffer puppen.. AU )

Har du tatt graviditetstest hver mnd siden dere begynte å prøve??

Etter noen mnd med negative tester orka ikke jeg det selv. Jeg sa til meg selv at jeg skal kun teste av to grunner. 1. at mensen er forsinka. 2. at jeg skal på fest og drikke!!

Det var ihvertfall litt veien å gå for å slappe av med hele proskjektet.. For gud hvor det opptok livet mitt!!

Og i tillegg var jeg så teit at jeg fortalte det til et par venninner. Og de spurte jo hele tia åssen det gikk, og om det ble noe snart.

Ble så lei at jeg holdt på å spy på de. Også kom de med triste dådyrøyne når jeg sa at her skjer det null. Og de hadde jo selvfølgelig selv blitt gravide på første forsøk!! Blæææ :gjeiper:

Handla julegaver sa du?? Hva har du handla??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Du kan absolutt ha el uten smerter også. Husker jeg noen ganger jeg hadde fullt utslag på el test noen ganger uten å ha vondt :)

Det er ikke smart å basere seg på andre sine symptomer.. Da blir du bare engstelig om du mangler de samme. Jeg hadde ømme bryster i et par uker, etter det har jeg ikke hatt noe. Takk gud for det. Gjorde jo vondt å kjøre bil til og med (hard sving i rundkj.. armen treffer puppen.. AU )

Har du tatt graviditetstest hver mnd siden dere begynte å prøve??

Etter noen mnd med negative tester orka ikke jeg det selv. Jeg sa til meg selv at jeg skal kun teste av to grunner. 1. at mensen er forsinka. 2. at jeg skal på fest og drikke!!

Det var ihvertfall litt veien å gå for å slappe av med hele proskjektet.. For gud hvor det opptok livet mitt!!

Og i tillegg var jeg så teit at jeg fortalte det til et par venninner. Og de spurte jo hele tia åssen det gikk, og om det ble noe snart.

Ble så lei at jeg holdt på å spy på de. Også kom de med triste dådyrøyne når jeg sa at her skjer det null. Og de hadde jo selvfølgelig selv blitt gravide på første forsøk!! Blæææ :gjeiper:

Handla julegaver sa du?? Hva har du handla??

Ja, å dra på symptomjakt er bare stress.. Men det er litt vanskelig å google litt :fnise:

Neeei.. i begynnelsen gjorde jeg vel egentlig det. Vi har vært prøvere siden oktober 2011. Men det har avtatt nå. Merket at det opptok mye tid i begynnelsen, ja.. klarte ikke helt å slappe av før jeg fikk vite hva som var galt med meg. Men etter jeg fikk diagnosen, har jeg liksom en grunn for hvorfor det ikke går så fort med oss.

Jeg har bare sagt det til 4 venninner. De er ikke masete, men spør når vi treffes hvordan det går. De er mine nærmeste venninner og vet alt om meg. Hun ene ble gravid på første forsøk, men mistet. Nå er hun gravid igjen og er 19 uker på vei. Og vi har veldig lyst til å dele det å være gravid sammen :fnise:

Yes!! Jeg begynte å handle julegaver litt etter jul, faktisk! Var så utrolig lei av at vi alltid har dårlig råd rundt juletider. Vi har faktisk 30 personer å handle julegaver til. Men jeg har funnet en veldig grei måte å handle på!

Jeg har meldt meg inn i diverse bokklubber hvor man får et gavekort på så og så mye til å handle for. Og vi betaler kun porto. Så nå håper jeg vi nærmer oss målet snart her. For jeg har all intensjon om å kose meg denne julen. Bake, pynte, vaske.. ikke stresse med julegaver og penger :)

Nooooe må jeg sikkert kjøpe fysisk. Men tror ikke det blir så mye. Hittil har jeg handlet vinglass, bærbare radioer, bøker, pc-spill, blomstervaser, salatbestikk osv. Er ganske stolt av meg selv, ja! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

Du har en del symptomer da!! Spennende!! :strix:

Du får teste om noen dager, siden det kanskje er litt tidlig?

Jeg sliter også med smerter rund EL. Sist jeg hadde EL hadde jeg så vondt at det hjalp kun å sitte foroverlent.. Heldigvis ga det seg slik at jeg kunne gå på jobb.

Heier :duskedame: ekstra på deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Hei på deg!

Du har en del symptomer da!! Spennende!! :strix:

Du får teste om noen dager, siden det kanskje er litt tidlig?

Jeg sliter også med smerter rund EL. Sist jeg hadde EL hadde jeg så vondt at det hjalp kun å sitte foroverlent.. Heldigvis ga det seg slik at jeg kunne gå på jobb.

Heier :duskedame: ekstra på deg ;)

Ja, jeg har jo det da....om ikke annet :):sjenert:

Men det er akkurat slik jeg har hatt det og. Sånn det var forrige måned. Men ikke denne :(

Har akkurat kommet hjem etter et aldri så lite cafèbesøk med en venninne! Spiste verdens beste muffins! Nam nam!! Så det var jo koselig! Ellers er det vel ikke så mye nytt som har skjedd :fnise:

Kun 2-3 dager igjen til jeg kan teste! Kjenner jeg er nervøs når jeg tenker på det! Huff....vet ikke helt hvordan jeg kommer til å ta det om det blir negativt, altså...

Må bare ikke tenke på det! Rett og slett!

På onsdag reiser vi jo på hytten på fjellet! Det skal vi få det så koselig atte!! Gleder meg til sene kvelder med monopol og gitarspilling, latter og kos! AKkurat som i gamledager da vi var ung og bekymringsløse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adeline*Jouvin

Hola! formen er den samme hver dag, i grunn. Reiser meg opp fra sengen og puppene føles øm og tung ut. Steller meg på badet og kjenner litt mensmurringer som kommer og går gjennom hele dagen. På kveldningen i 19-20- tiden blir jeg som regel veldig trøtt, og legger meg i sengen. Blæ..

I morgen er det IKM, jenter! Jeg har desverre ingen tro på at det noe liv der inni. Klarer tydelig å se for meg at TR kommer i morgen eller på torsdag og de ømme brystene forsvinner... Slik det har gjort et par ganger før. *sukk*

Men akkurat nå, og akkurat i dag har jeg det veldig veldig bra. Er forelsket, gleder meg til å flytte og ikke minst, gleder jeg meg til hytteturen i morgen! Jeg elsker hytten vår!

Den er orginal hytte fra 60-tallet som min oldefar bygget med sine egne hender. Han var en sprek mann som gikk x antall turer opp og ned den bratte bakken opp til hytten.

Hytten vår er knøttliten, med en liten stue som rommer et lite spisebord med plass til 4-6 personer, to sovesofaer på hver side, en gyngestol fra min oldemor og en peis. De ene soverommet hytten har er det to smale senger og en kommode. Det er ikke plass til å gjøre stort der inne :fnise:

Kjøkkenet er koselig! Det er knøttlite, med benkplass og en liten ovn. Alt som er i hytten av møbler er orginalt. Også har vi utedo! :fnise:

For familien vår er denne hytten veldig verdifull, fordi vi har så mange minner derfra.. Men for disse som er inngift i familien, er hytten bare gammel tror jeg. Sammenligner du den med de moderne "hyttene" som finnes nå til dags, er hytten vår kanskje bare litt av stuen. Og komfort er vel ikke det som er høyest. Men den gode gamle hyttekosen? Den finner du hos oss, altså!

Vi tenkte å gå litt tur når vi er der oppe. En av stiene vi skal gå heter Tater stien. Det er fordi at i gamle dager reiste taterene (sigøynerne) over det fjellet. Tror de campet der litt også hvis jeg ikke tar feil.

En gang jeg var rundt 8 eller noe, gikk meg og mormor tur bort til et sted som heter Lonastølen. Og jeg hadde med meg bamsen min jeg hadde hatt siden jeg var nyfødt.

Vi fisket, spiste lunsj og koste oss før vi tusslet hjem igjen. Men bamsen min var glemt! Og det merket jeg ikke før det var for sent. Men noen mnd etter, da vi kom tilbake, var bamsen min der fortsatt! Den hadde sittet ute i sol, snø og regn :fnise:

Som dere skjønner, er jeg veldig glad i hytten :fnise:

Men det triste er at mormor og morfar ikke er flink til å holde hytten ved like. Ikke i det hele tatt...Og hvis vi noen gang skal pusse den opp, må vi rive den :sjenert:

Men! Nok snakk om hytten! Sikkert veeeeldig interessant for dere å lese :fnise:

Avslutter med et spørsmål: Hvis jeg skulle være gravid, hadde testen vært positiv i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hvor raskt kroppen din produserer hcg, men ja, det er veldig vanlig at det gir utslag på ikm-dagen :) Tenker du å teste igjen imorgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Ja, vurderer å teste i morgen...

Nei, nå har jeg snart gått en uke hvor jeg står opp om morgenen i 10-tiden, drar til mamma eller gjør andre ting, blir dødstrøtt etter et par timer, og sovner.

Gjorde det nå på sofaen sammen med lillepus :hjerter_rundt: Det var så koselig og deilig...men nå skriker magen etter mat og jeg ser ut som jeg er høy eller noe :fnise:

Jeg hoppet i bilen og kjøpte en pizza på butikken, jeg :fnise: Er ikke noe særig sunn for tiden merker jeg... Gleder meg til en spire sitter og jeg MÅ være sunn. For da kan jeg ikke holde på sånn som dette :fnise:

MAAAAAT!!!!! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du er veldig glad i hytten ja! Men det er jo herlig å ha et sted man kan reise vekk til, og som man har gode minner fra!

Hvis testen er negativ mener i alle fall jeg at du kan være gravid fortsatt - så lenge mensen ikke kommer. Men i og med at du har så mange symptomer, virker det jo som om testen burde lyse Gravid, eller at det bare er symptomer på at mensen snart kommer. Den som lever får se! Jeg har fullstendig tro på at du er gravid, og at hvis du ikke er det, tar det ikke lange tiden før du blir det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adeline*Jouvin

Tok enda en test, jeg :fniser: klarte ikke å holde meg. Men den var negativ...tror kanskje TR kommer ila noen dager, jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Test på morgenurin om to dager da, veitu. Så ser du først om mensen kommer imorgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Adeline*Jouvin

Og DER kom TR, gitt!

Den kom ikke som en overaskelse egentlig. Så jeg tar det lettere akkurat nå enn hva jeg ville gjort en tidligere mnd.

Da blir det i allefall pergotime på meg dag 5 i syklusen, og vi skal søren meg :humpe: i vei i august! For jeg forlanger en spire! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jeg ler ikke av at TR kom, men jeg digger instillinga di: Her skal det pules, ja, for Adeline skal f*** ta meg bli gravid! :fniser:

Håper at formen blir litt bedre nå som TR er kommet. Det er ihvertfall en ting som er poitivt med TR; både mage og pupper "senker" seg tilbake til normal plass og humøret blir igjen litt mer forutsigbart.

Bedre lykke neste gang, :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin
:fnise: Ja, vettu hva! Her skal det faktist produseres litt av hvert! Vet i allefall at jeg har eggløsning med pergo. Så den saken er jo grei:) Tror du vi er dekket om vi har oss annenhver dag fra dag 6 eller noe i syklusen? :fnise: HAHa! Tror gubben kommer til å bli sliten med den lange syklusen jeg har :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du ikke er skuffa over dumme TR :klemmer: hjelper på skuffelsen om innstillinga er at mensen kommer. Du må satse på masse god sengekos i august da. Med en skikkelig orgasme.

Hadde selv lest at orgasme hjelper sæden lengre opp og leder den i riktig retning, og fikk litt troa på det selv. Siden vi holdt på så lenge ble det veldig mye plikt sex. Gøy for mannen, men kjedelig for meg :fnise:

Men den mnd det ble spire så hadde vi sex en gang. Rett før el om ikke e husker feil. Og da fikk jeg en skikkelig orgasme etter mannen var ferdig.. Og jammen ble det baby.

Mulig det er sammentreff, men kan jo hende det er noe i dette.

Lykke til. Og happy humping når brannbilen har kjørt sin vei. (brannbil= mannens navn på mensen :gjeiper:)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...