Gå til innhold

Drømmen om en liten spire ❤

Gjest Adeline*Jouvin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blæh....tror ikke det blir positivt i det hele tatt,jeg

:sjenert:

Liker du ikke å teste Adeline? Du kunne fått litt av meg! Jeg er testoman! men prøver å holde meg i skinnet!

Magefølelsen min sier at testen din kommer til å være positiv! og om den er negativ er det bare fordi det var litt tidlig å teste :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Jo...jeg liker på en måte å teste. Men blir så lei meg når det alltid blir negativ

:sjenert:

Så i det siste har jeg begynt å grue meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg der da.. skufflesen er like stor hver gang, men tenk om! tenk om den er positiv! :happy:

:duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre deg om hadde noe spotting før du testa??

Har ikke spottet eller noen ting siden min siste mensen før jeg ble gravid. Min søster hadde spotting rundt ikm da hun var gravid. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo lenger du venter, jo mer kan du være sikker på resultatet. Er du gravid nå, så bør du få to streker innen mandag.

Hvis du bare vil vente å se om mensen kommer, så gjør du det.

To streker på EL-test nå, ja.. Hm ;)

:hjerte::)

Endret av Nuttapia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke spottet eller noen ting siden min siste mensen før jeg ble gravid. Min søster hadde spotting rundt ikm da hun var gravid. :)

Godtvå høre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

God dag!

Nå for tiden føler jeg at jeg at jeg er en slags prossess. Denne delen er hvor jeg prøver å benekte alt.

Jeg prøver å tenke tilbake på de dagene jeg tok el.testen. Jeg kjente jo ingenting til det hvis jeg hadde symptomer, motsett fra forrige måned da jeg hadde stikk i eggtokken og var helt øm i magen.

Denne måneden kjente jeg absolutt ingenting...

Er det noe logisk forklaring på det da? :sjenert:

Jeg er faktisk litt redd nå... jeg vil mer enn noe annet at jeg skal få en positiv test. Men etter 10 mnd med negative tester har jeg mistet helt troen,faktisk...

Og alle de "symptomene" jeg har, er enten psykisk eller, eller bare et varsel om at TR kommer sagte men sikkert. :sjenert:

Har faktisk ingen tro på at jeg kan være gravid.

Ingen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia :kose:

Forstår veldig godt at du tenker sånn. Går akkurat å tenker sånn selv. Men en gang må jo vi også sitte med en positiv test i handa :jepp::) og kanskje dette nettopp skjer når vi minst venter det?

Jeg greide ikke vente, måtte teste i morges.. Den var såklart negativ:( men IKM er i morgen så har ikke helt mista troen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Ja...en eller annen gang må det skje for oss også.. men at det skal ta så lang tid!

Når skal du teste igjen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja...en eller annen gang må det skje for oss også.. men at det skal ta så lang tid!

Når skal du teste igjen da?

Ja så absolutt!! Uff, vett ikke:( Kanskje jeg tester med en Clear blue i morgen.

Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. var så sikker på at den kom til å lyse positivt mot deg! men følger spent med! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Negativ ja, kjedelig. Men det trenger ikke bety at du ikke er gravid, det kan være at du testet for tidlig! Krysser fingrene for at onsdag er DAGEN!! Har du bestilt billigtester? :)

Forstår at du er skuffet og lei etter så lang tid! Hvordan går det? Har DU fortsatt et håp? Eller er det bare oss lesere som står for den jobben? *Håper og tror i massevis!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En god :klem: til deg!

Hater negative tester. Siden du ikke venter mensen helt enda så har du enda sjangs for positiv test;)

Heier på deg :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Heisann!!

Jeg har vel et lite håp enda..tror jeg.. Skal teste kanskje 2 dager over IKM? Skal på hytte-tur med venninnen min på onsdag, så det hadde jo vært utrolig koselig om jeg hadde fått en positiv test da :fnise:

Det går litt opp og ned med meg nå før testingen. I går var det litt ned og så opp, og i dag er det helt OK.

Men det er en ting...et symptom...som helt sikkert er for tidlig enda, da.. Men jeg har begynt å bli veldig trøtt! Ikke hver dag, men på onsdag var det sånn og i går..

I går var jeg på kjøpesenteret for å shoppe litt. Og da jeg kom hjem i 3-tiden, var jeg så trøtt at øynene mine rant..

Jeg var dødstrøtt da jeg var ute å spiste med venninnen min, var dødstrøtt rett og slett hele tiden. Da jeg våknet i morges i 9:30-tiden, var jeg enda så trøtt og slapp at jeg la meg til å sove igjen. Og da våknet jeg i 12-12:30-tiden eller noe... :sjenert:

Men èn ting skal være sagt! Jeg setter kjempe mye pris på alle lykkeønskinger og håp! Det er så herlig! :hjerter_rundt:

Men puppene er framdeles ømme og svake mensmurringer kommer og går til tider sammen med litt stikk....

Og nå er det bare 3-4 dager til testing! :closedeyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Går det greit for deg at jeg følger med??

Selv brukte jeg 2 år på å bli gravid, så andre gravide var ikke mye populære hos meg ;)

Jeg skjønner veldig godt frustrasjonen din. Jeg ble så lei av alle de negative testene at jeg til slutt ga f... Dyrt ble det også :gjeiper:

Jeg hadde også el smerter. Annen hver side hver måned, og noen mnd uten. Husker ikke helt, men mulig det ikke var noe el smerter den måneden spira satt.

Vel å merke så var grunnen til at jeg ikke ble gravid for lavt stoffskifte. Mulig det gjorde til at egget ikke festa seg. Etter 6 mnd på medisiner sa det plutselig pang. Jeg hadde selv gitt opp håpet om at det kom til å bli noe fordi vi skulle på utredning i juni, så ble ganske sjokka.

Eneste grunnen til at jeg testa meg var fordi jeg skulle på fyllefest med jobben. Hadde den uka hatt mer ømme bryster enn vanlig, så jeg måtte bare dobbeltsjekke at jeg kunne drikke meg møkkings.

Men det kunne jeg altså ikke :gjeiper:

Så nå sitter jeg her med en liten sprellemann i magen :) så det er lys i enden av tunellen, og det skjer når du minst aner det :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Heisann. Går det greit for deg at jeg følger med??

Selv brukte jeg 2 år på å bli gravid, så andre gravide var ikke mye populære hos meg ;)

Jeg skjønner veldig godt frustrasjonen din. Jeg ble så lei av alle de negative testene at jeg til slutt ga f... Dyrt ble det også :gjeiper:

Jeg hadde også el smerter. Annen hver side hver måned, og noen mnd uten. Husker ikke helt, men mulig det ikke var noe el smerter den måneden spira satt.

Vel å merke så var grunnen til at jeg ikke ble gravid for lavt stoffskifte. Mulig det gjorde til at egget ikke festa seg. Etter 6 mnd på medisiner sa det plutselig pang. Jeg hadde selv gitt opp håpet om at det kom til å bli noe fordi vi skulle på utredning i juni, så ble ganske sjokka.

Eneste grunnen til at jeg testa meg var fordi jeg skulle på fyllefest med jobben. Hadde den uka hatt mer ømme bryster enn vanlig, så jeg måtte bare dobbeltsjekke at jeg kunne drikke meg møkkings.

Men det kunne jeg altså ikke :gjeiper:

Så nå sitter jeg her med en liten sprellemann i magen :) så det er lys i enden av tunellen, og det skjer når du minst aner det :klemmer:

:hallo: Du er mer enn hjertelig velkommen til å følge med her,ja :) Kjempe koselig med enda en leser! Så du hadde noen mnd uten el.smerter? Det er altså mulig? For forrige mnd hadde jeg jo så vondt at jeg ikke kunne sitte meg ned annet enn veldig sagte :fnise: Men denne mnd har jeg ikke kjent noen ting :sjenert:

Har nå hatt ømme bryster i snart en uke og menssmerter i 9-10 dager. Og jeg synes de svake menssmertene har i såfall kommet litt tidligere enn vanlig :sjenert:

Så koselig at du har en liten en i magen din!!! Gratulerer så mye med det!!! Skal stikke innom dagboken din! :)

Men er det èn ting jeg har lært etter å ha googlet rundt om når noen fikk ømme bryster, menssmerter, stikkinger og trøtthet, er at alle har det helt forskjellig. Noen har jo ikke fått det etter 6-7 uker.. Andre ikke i det hele tatt og noen rett etter EL. Det gjør kanskje vodt verre når man leser så mye om andres symptomer. Men det er jo vanskelig å la vær... :fnise:

Men det er tungt å ikke vite når man ønsker det så sterkt. Enda tungere å få negative tester.

Men jeg har enda et lite håp,da.. selvom det er et lite et...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...