Gå til innhold

Drømmen om en liten spire ❤

Gjest Adeline*Jouvin

Anbefalte innlegg

Gjest Adeline*Jouvin

Har du ikke hørt den?!?! Oi... Time to listen to it, sistah! Har sunget den ved mange anledninger, jeg blir aldri lei :hjerte:

Ja, den skal jeg ta og høre:) Ai pråmmiss!

i går kom vi opp på hytten i 18:00-tiden. Vi grillet, lelkte, spiste nybakte boller og så på film etter ungene hadde lagt seg på kvelden. Det var faktisk veldig koselig. Så jeg svelger alt jeg så i går :sjenert:

I dag har vi hatt hoppekonkuranse på dissen. Jeg har forbauset over hvor dårlig A er til å både disse og hoppe :fnise: Jeg derimot, jeg hopper som en kattekvinne. Ingen som klarte å slå rekorden min. Til og med ikke jeg til slutt :fnise:

Ellers, har jeg fått veldig ømme bryster. Ikke så ømme at det er vondt å dusje, men A får ikke ta på de, for å si det sånn :fnise:

Jeg har også fått noe helt sinnsykt med kviser i fjeset. Og jeg pleier aldri å ha kviser. ALDRI! Har faktisk 4 deilige kviser i trynet og en i hodebunnen :sjenert:

Og ikke nok med det... dette synes jeg er litt rart, altså... I går da meg og ungene hoppet på trampolinen, fikk jeg plutselig et skikkelig ubehag nederst i magen.

Samme med i dag når jeg drev å hoppet fra dissen, begynte det å stikke nederst i magen også.... Og jeg lurer på hva det kan være...Får til tider litt menssmerter....svake menssmerter.

Nå er A på trening og jeg er tilbake hos mor og vasker klær. Den store katten har fått en flått ved øret. Og jeg klarer ikke å ta den! Han har så uendelig med pels..og jeg vet at han har flere flåtter, men jeg klarer ikke å ta de.. jeg er litt redd :sjenert:

Vi drar tilbake til hytten senere i dag. Det blir koselig,det:)

Endret av Adeline*Jouvin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Macaron

Oi, det høres jo litt spennende ut med alle de nye "vondtene" dine da, Adeline! Kanskje noe er på gang?? :popcorn:

Og enig i at flått er utrolig ekle, jeg greier heller ikke ta de selv, de minner meg rett og slett for mye om edderkopper, som jeg bare HATER!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Oi, det høres jo litt spennende ut med alle de nye "vondtene" dine da, Adeline! Kanskje noe er på gang?? :popcorn:

Og enig i at flått er utrolig ekle, jeg greier heller ikke ta de selv, de minner meg rett og slett for mye om edderkopper, som jeg bare HATER!!

Det kan jo være da..Men det kan også være varsel om TR. Men da har menssmertene begynt ca 2-3 uker for tidlig. Og det synes jeg er litt rart :sjenert:

Nå er vi tilbake på hytten igjen. Jeg måtte bare legge meg inn i sengen. Har har lette menssmerter foran i magen. Ikke bak i tillegg slik jeg pleier. Føler meg litt rar der nede :sjenert:

Ja, de minner veldig om edderkopper. De er grusom!!! Jeg liker ikke å drepe bier,veps og andre sånne ting,men edderkopper får jeg totalt noia av og bryr meg midt bak om de dør :fnise:

Endret av Adeline*Jouvin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snikleser melder seg..... :kaklehone:

Og jeg gleder meg til å lese hva testen viser, når du endelig skal teste! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan jo være da..Men det kan også være varsel om TR. Men da har menssmertene begynt ca 2-3 uker for tidlig. Og det synes jeg er litt rart :sjenert:

Det høres ut som om du har hatt en herlige dager. :)

2-3 uker for tidlig? Husker jeg rett når jeg husker du hadde EL i forrige uke? I så tilfelle; bør ikke du ha IKM en gang i løpet av neste uke eller har du laang lutealfase?

Men forsåvidt er det godt å høre at det ikke bare er jeg som er litt tullete om dagen. Jeg har også mange symptomer, men for min del har symptomene faktisk blitt litt svakere de siste dagene. Jeg er ikke så trøtt, har ikke så såre brystvorter lenger etc. Men fy så oppblåst jeg er! :overrasket: Jeg hater å være oppblåst. Jeg håper egentlig TR kommer snart, slik at kroppen min normaliserer seg litt igjen.

Ønsker deg en fin dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med hyttetur:-) Spennende!! Kanskje det er klaff denne mnd? Heier på deg!! :strix:

Jeg har også hatt mensmurringer denne uka og stikk nederst i magen. Spesielt i går når vi var på fjelltur fekk jeg noen merkelige stikkninger. Pleier du å ha mensmurringer dagene før du får mensen? Det pleier ikke jeg.

Håper det er noe på gang for oss begge nå da :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på..

Dersom TR skal komme (MÅ TR IKKE GJØRE DET), kommer ikke da TR uansett ca 14 dager etter EL, uansett når EL kan ha vært?

Du hadde EL for ca 10 dager siden, dvs at du nå er 10 dpo. Eller 11. Mange kan teste positivt allerede nå. Min var tydelig positiv 12 dpo, så er sikker på at jeg kunne fått en strek 2-3 dager før også.. Hmm!

Dette er uansett spennende! Første tegnene mine var ømme pupper. Også våknet jeg tidlig 11 dpo og kjente at det klibret i livmora.. Dagen etter = pos test.

Ta en test på mandag eller no? Da er du over 14 dpo. :):hjerte::)

Body works in mysterious ways..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på..

Dersom TR skal komme (MÅ TR IKKE GJØRE DET), kommer ikke da TR uansett ca 14 dager etter EL, uansett når EL kan ha vært?

Du hadde EL for ca 10 dager siden, dvs at du nå er 10 dpo. Eller 11. Mange kan teste positivt allerede nå. Min var tydelig positiv 12 dpo, så er sikker på at jeg kunne fått en strek 2-3 dager før også.. Hmm!

Dette er uansett spennende! Første tegnene mine var ømme pupper. Også våknet jeg tidlig 11 dpo og kjente at det klibret i livmora.. Dagen etter = pos test.

Ta en test på mandag eller no? Da er du over 14 dpo. :):hjerte::)

Body works in mysterious ways..

Kan jeg spørre deg om hadde noe spotting før du testa??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Hei, snikleser! :hallo: Så koselig med enda en leser!

Ja, jeg gleder meg også..på en skummel måte :fnise:

Det høres ut som om du har hatt en herlige dager. :)

2-3 uker for tidlig? Husker jeg rett når jeg husker du hadde EL i forrige uke? I så tilfelle; bør ikke du ha IKM en gang i løpet av neste uke eller har du laang lutealfase?

Jo, nå skal jeg prøve å skape en slags oversikt:

Jeg testet for EL den datoen kalenderen min sa jeg skulle ha. Det var den 18.juli. Min forrige syklus var på 33 dager. Og det er 9 dager siden. Men siden testene jeg tok ble svakere og svakere, antar jeg at jeg har hatt EL før den 18. Så kanskje 16 eller 17? Usikker der.Vi hadde :sengekos: 13, 15, 16, 17, 18 og 21. juli.

Den 20.juli fikk jeg svake menssmerter

Den 22, juli hadde jeg litt stikk i magen og begynte å få masse kviser.

Den 24 og 25 juli begynte jeg å få flere kviser og ømme brystvorter. Litt stikk i magen.

Den 26 juli var det fortsatt kviser, følte (føler) meg oppblåst oglitt menssmerter.

IKM er 1.August....sett at syklusen min er noge lunde det samme som forige måned.

Og hvis jeg får TR, begynte jo symptomene bitte litt over 2 uker før TR..

Jeg har også hatt mensmurringer denne uka og stikk nederst i magen. Spesielt i går når vi var på fjelltur fekk jeg noen merkelige stikkninger. Pleier du å ha mensmurringer dagene før du får mensen? Det pleier ikke jeg.

Håper det er noe på gang for oss begge nå da :lur:

Å så spennende! Håper det skjer noe nå da! jeg pleier å få mensmurringer,ja. Men sterkere og mye nærmere TR enn det jeg har nå :sjenert:

Nå er hyttetiden over for denne gang. Kjenner jeg ble ganske sliten i topplokket til slutt....høylytte unger og en 3 åring som har kommet i trassalderen :fnise:

Var på besøk hos venninnen min og så på ultralydbildene! Hun har fått mage også, gitt! Det var veldig koselig.

Men jeg kjenner at jeg blir litt smånærvøs av denne testingen, jeg... er redd for at det bare er kroppen min som spiller meg et puss.... kommer til å gå litt i kjelleren om det ikke funker denne gangen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Jeg vet det ikke har noe å si... :sjenert:

Men jeg tok bare en el.test nå nettopp...pg da var det to streker..selvom teststreken var svak,da..

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adeline*Jouvin

Men det var jo bare en el.test :sjenert:

Vet ikke helt hvorfor jeg tok den :fnise: ville vel kanskje bare se om det ble noen streker der. Men det betyr jo ingenting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det var jo bare en el.test :sjenert:

Vet ikke helt hvorfor jeg tok den :fnise: ville vel kanskje bare se om det ble noen streker der. Men det betyr jo ingenting...

Har du ikke en sånnender graviditetstest liggende å slenge også da? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje, kanskje ikke.. tror egentlig det er veldig individuelt når folk får positiv test, men dette er jo så utrolig spennende! :fnise:

Vent til i morgen tidlig kanskje? :) Så kan du løpe på apoteket om du trenger en til? eller om du bestiller fra billigetester før klokken 12 i morgen har du de på tirsdag/onsdag :)

:duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa...kanskje jeg skal gjøre det?

JAAAAA ! :):duskedame: heier på deg!!! :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...