Gå til innhold

Drømmen om en liten spire ❤

Gjest Adeline*Jouvin

Anbefalte innlegg

Hei, lenge siden :)

Jada, el-smerter har jeg lagt merke til mer og mer det siste året! Jeg har hatt vondt den aktuelle dagen. Vært stinn og øm, slik at jeg ikke har hatt lyst til å ha sex i det hele tatt. MEN derimot, dagene rundt selve EL-dagen, DA er jeg superhorny og har omtrent hoppa på samboern..

Og jaggu, det klaffa, det ;)

Så - det er mine el-"smerter".. Hehe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Adeline*Jouvin

Hei, lenge siden :)

Jada, el-smerter har jeg lagt merke til mer og mer det siste året! Jeg har hatt vondt den aktuelle dagen. Vært stinn og øm, slik at jeg ikke har hatt lyst til å ha sex i det hele tatt. MEN derimot, dagene rundt selve EL-dagen, DA er jeg superhorny og har omtrent hoppa på samboern..

Og jaggu, det klaffa, det ;)

Så - det er mine el-"smerter".. Hehe :fnise:

Det er akkurat slik jeg hadde det! Var veldig ubehagelig

med sex... Men jeg synes det var så rart at de smertene varte i c 3 dager..men det var ikke like intenst.

Jaja...satser på at det var EL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Ok! Dilemma! Er det galt av meg å dra en tur ut på byn med venner i kveld? Og innta alkohol,selvsagt?

Er det noen som har drukket alkohol før dere visste dere var gravid? Undrer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Ble hjemme,jeg:) min kjære gikk bort til noen kammerater også henter jeg han senere!

Så nå skal jeg se noen filmer tenkte jeg. Det er ekkelt vær ute,så da er det ekstra deilig å sitte inne!

Har forresten litt mens-lignende murringer i underlivet ikeld. Og TR skal ihvertfall ikke komme før om 8 dager,hvis jeg har 28 dagers syklus. Men det har jeg jo heller ikke.... Jeg er bare på dag 21,jo.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Adeline! Lenge siden jeg har lagt igjen spor, men jeg har fulgt med! :) Dette er SÅ spennende og lover jo veldig bra! :)

Ha en fortsatt fin lørdag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Hei Adeline! Lenge siden jeg har lagt igjen spor, men jeg har fulgt med! :) Dette er SÅ spennende og lover jo veldig bra! :)

Ha en fortsatt fin lørdag. :)

Så koselig at du hsr fulgt med!! Ja, det er spennende. Men vil ikke helt sette meg inn i det hvis du skjønner.... Er så redd for at TR skal komme:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adeline*Jouvin

God kveld i stuen!

Jeg sitter fremdeles hjemme alene..er ganskr kjedelig. Spesielt når jeg har sånne murringer i magen og helt vil bli holdt rundt av hubbyen min:)

Jeg holdt på å fly i taket i sted da han ringte.. Han sa i dag at han ikke skulle på byn, og tok bare med seg 4 flaskeøl til kammeratene sine. Men han ene som er der er en alkoholsvamp og jeg er ganske sikker på at han har sjenket sambo.

Så sambo ringte i sted og spurte om det var greit om han gikk på byn alikevell. Og akkurat i det jeg skulle svare,får jeg denne alkoholsvampen på telefonen,som trygler meg i å la sambo dra på byn.

Herreguuud. Hvem er jeg?! En ond slavedriver?

Jeg spurte han om jeg kunne få sambo på tråden igjen, mem ham fortsatte å mase og mase, helt til jeg faktisk ropte: "JA!JA! KAN JEG BARE FÅ SNAKKE MED HAN IGJEN"? og avsluttet brått, mens han fortsatte å mase med: HERREGUUD!

også la jeg på og gikk rett i dusjen. Jeg dusjet av sinne. Hehe

Mens jeg var i dusjem prøvde han å ringe meg 5 ganger. Da han ikke fikk tak i meg ringte han til svigermor som sa jeg var i dusjen.

Så sente jeg melding og sa det rett ut hva jeg tenkte og at jeg aller helst ville ha han hjem så vi kunne kose oss litt denne lørdagskvelden. Men sa at han bare kunne gå ut hvis det var det han ville.

Men han ville hjem

Så ble det masse frem og tilbake og han vill fortsatt hjem. Og da jeg gill ned for å gå ut i bilen, spurte han meg om jeg kunn hente han senere.

Og det gidder jeg ikke. Vil bare ligge med varmeteppe på magen..

Så nå går han ut alikevell og kommer hjem med en ekkel alkoholånde og vekker meg og gjør et stort nummer over at han kommer hjem.

Ja,jeg er fremdeles sur.

Særlig når han skal ut med den ene vennen som bare tenker på mus og alkohol.

Kjenner jeg faktisk er lei meg nå...og der kom en tåre. Flott.

For en fin lørdagskveld dette er. I sted slo jeg av playstationen hans på den måten den ikke skal bli slått av. BARE av pure F!!!

Hehe. Teit. Jeg vet. Men det hjalp litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Uff da, hørtes ikke ut som en veldig koselig lørdagskveld :klemmer: Åssen er formen din i dag, da?

Hei! Joda.. Helt greit. Han klarte å vekke meg flere ganger i går og banket på vinduet klokken halv 5 i morges. Han snakket lite,men gjorde masse. Hehe.. Jeg ga han bare en kald skulder. Og i dag er hsn dårlig. Kjipt for han, for jeg har all intensjon om å være med familien ut å spise og feire broren min. Og gjerne bruke dagen til noe.

Satt inne i hele går! Gidder ikke det i dag....

Ellers måtte jeg ha varmeteppe på magen/underlivet i hele går kveld. Hadde murringer...det var ikke heeelt som mensmurringer,siden de strammer litt i ryggen også,men det var kun forran.

Så det hjalp med varme og ligge i rare stillinger:)

Nå skal jeg stelle meg og prøve å få tak i mamma!

Håper dere får en fin søndag! Love<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Åh...nå slo det meg litt..tenk om vi ikke har truffet el? Kjenner jeg er litt desperat på en måte å kjenne tegn eller noe. Men de "tegnene" jeg har skrevet her har jo vært reelle...med tenk om det ikke er noe som skjer i kroppen min da..tenk om det bare er tante rød som kommer?

Kjenner jeg gruer meg litt til svaret på blodprøve kommer. For da får jeg vel vite når jeg evt hadde el. Og om jeg faktisk hadde det...

Kommer til å bli ufattelig lei meg hvis det er negativt svar...

Må slutte å tenke på det...NÅ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

God dag,godtfolk!

I dag har vært en treg start på dagen. Begynte for min del klokken 10, da jeg lagde smoothie-frokost til meg og gubben, så la jeg med ned i sengen med han og bare slappet av. Det var såååå deilig! Nå har vi akkurat spist hjemmelaget hamburger med cheddarost! Og nå skal jeg få han med meg til sentrum for å shoppe litt!

Forresten: vi fikk ordnet opp i går og avsluttet samtalen med lekeslossing. Jeg vant.

:)

Ha en god en!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macaron

Hørtes ut som du hadde en fin dag i går, fikk du shoppet noe??

Skjønner forresten godt at du er litt stresset for svaret på blodprøven, og det er veldig slitsomt å gå og kjenne etter tegn og symptomer i kroppen hele tide også (men samtidig nesten umulig å unngå å gjøre det..) Men prøv å tenke positivt, det løser seg helt sikkert for dere tilslutt, og spesielt siden dere fortsatt er unge også :klemmer: (Skjønner at dette er lettere sagt enn gjort, men likevel..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Hørtes ut som du hadde en fin dag i går, fikk du shoppet noe??

Skjønner forresten godt at du er litt stresset for svaret på blodprøven, og det er veldig slitsomt å gå og kjenne etter tegn og symptomer i kroppen hele tide også (men samtidig nesten umulig å unngå å gjøre det..) Men prøv å tenke positivt, det løser seg helt sikkert for dere tilslutt, og spesielt siden dere fortsatt er unge også :klemmer: (Skjønner at dette er lettere sagt enn gjort, men likevel..)

Ja! Fikk kjøpt meg tre sett med undertøy og en stor t-skjorte fra herreavdelingen på hm som jeg bruke om natten! Den er kjempe myk og god og er i størrelse L!! God plass:)

Tenkte jeg skulle sende melding til gyno i morgen for å høre om svaret på blodprøven har kommet! Så får vi de da!

Nå skal jeg fortelle dere om den grusome dagen på jobb i dag!!

SÅ! Jeg begynte på jobb klokken ni. Synet som møtte meg, var forordrer på 34 pizzaer som skulle leveres fra 10:30 og utover.

Klokken 9:30 kom varene fra asko. Ørten pizzabunn-esker,kjøtt og andre varer. Sjåføren som skulle komme klokken 10 hadde forsovet seg og kom ikke før 10:15.

15 minutter før de første pizzaene skulle leveres. Puhu!

Tiden gikk og alle leveringer fram til 12:00 ble levert. Men så kom det 30 skoleungdommer som jeg måtte ta bestillinger fra,for så å lage de...sliten!!!

Ut å rydde restauranten, ta flere bestillinger fra nye kunder, rydde vaskerommet og lage enda flere bestillinger. Lage ørten desserter og lage enda mer mat.

Og DER kom det en bestilling på 18....atten(!!!) burgere og 3 pasta + salat.

Da jeg etter timer på jobb enda ikke hadde fått tatt pause og spist noe mat,satte jeg igang med å gjøre klar denne fantastiske bestillingen....

Og da den ble kjørt ut, eksploderte det med bestillinger. Skjermen var helt full. HELT FULL, I say!

Måtte være 1 time lengre på jobb for å få kontroll på situasjonen. Og på slutten var jeg så sliten at jeg nesten ikke klarte å stå mer. I tillegg har noe låst seg i ryggen..for når jeg puter dypt inn,får jeg vondt bak i ryggen! Æææ

Fikk ikke spist mat før klokken 7. Og frokosten var klokken 8!

Nå er jeg trøtt og sliten av den takknemlige jobben!

De som stikker av med tipsen for maten jeg lager er jo sjåførene og servitørene! Synes det er litt urimelig,jeg altså...

Men nå har jeg bare noen dager igjen på jobb før jeg er ferdig!! Wohoo!!

Nå ligger jeg å ser på Jersy Girl på bliss og koser meg:)

Natta!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow... Det hørtes ut som en alldeles slitsom dag!! Å ikke ha pause, det er ikke lov, as!

Får ikke kokkene tips?!?! :snurt: Fysj a mei!

Tøy og bøy forsiktig, så går nok vondten i ryggen bort.. Er du helt alene på kjøkkenet..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Wow... Det hørtes ut som en alldeles slitsom dag!! Å ikke ha pause, det er ikke lov, as!

Får ikke kokkene tips?!?! :snurt: Fysj a mei!

Tøy og bøy forsiktig, så går nok vondten i ryggen bort.. Er du helt alene på kjøkkenet..?

Ja! Jeg vet! Nei, eller..jeg fikk 32 kroner fra de 30 personene i restauranten. Men det er første gang som kokk jeg har sett noe til tips!

Smertene i ryggen forsvant litt nå i natt:) heldigvis.

Ja,Jeg er helt alene på kjøkkenet. Får sjåførene til å ta pizza ut av ovnen...men ellers er jeg alene.

Men det skal sies at det ikke alltid er så travelt. Det er nok pga. skolen går mot slutten..

Men vet du hva???

Jeg hadde eggløsning denne måneden!!!!! Wohoo!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lurer på en ting når det gjelder prøvere generelt. Hvorfor er det så mange som er så opphengt i når det er størst sjanse for å bli gravid? Er det slik at mange har sjelden sex og derfor må planlegge det? Hvorfor ikke bare ha sex hver dag, og gjerne flere ganger om dagen? Av nysgjerrighet.. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Adeline*Jouvin

Bare lurer på en ting når det gjelder prøvere generelt. Hvorfor er det så mange som er så opphengt i når det er størst sjanse for å bli gravid? Er det slik at mange har sjelden sex og derfor må planlegge det? Hvorfor ikke bare ha sex hver dag, og gjerne flere ganger om dagen? Av nysgjerrighet.. Lykke til :)

Hele,nei det her jeg ikke tenkt over. Men det er vel slik at i en hektisk hverdag er det vanskelig å være helt synkronisert.

Vi har sex når vi selv vil,selvfølgelig. Men nå når jeg fant ut at jeg hadde eggløsning sto vi jo litt ekstra på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PinkLeaf

Oi, så flott, Adeline! :danse:

Jeg tror det er fordi sædkvaliteten er bedre dersom man har sex kun annenhver dag, og fordi egget kun lever så og så lenge i forhold til sæd som kan klare seg flere dager. Så jeg skulle tro at annenhver dag den siste uka før el gjør at sjansen er høyeste for at det klaffer raskt. Så hvis man er superprøver, slik jeg har inntrykk av at mange her på kg er, så er kanskje det en fremgangsmåte.

Og alt hva man lærer her inne :fnise: Jeg hadde aldri tenkt på sånne ting før jeg ble bruker her.. :ler:

Men jeg tror nok at når det blir vår tur til å prøve neste år, så dropper vi heller prevensjon uten for mye greier - hvertfall de første seks månedene, så får vi se hvordan det blir etter det.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Åååå...herreguuud..jeg har så lyst å teste!

I og med at eggløsningen kom for ca 12 dager siden, mener kalenderen min at det er 3 dager til tr kommer..forhåpentligvis ikm...

Vil teste,joooo!

Absolutt ingen mening med innlegget mitt.. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...