vrimmel Skrevet 11. desember 2003 #1 Del Skrevet 11. desember 2003 Så at det var en som skrev om "Egg-Perfect" i julekalenderen i dag - noen som vet hvor jeg kan få kjøpt sånne? Hadde vært en "perfect" julegave ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. desember 2003 #2 Del Skrevet 11. desember 2003 Jernia, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vrimmel Skrevet 12. desember 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 12. desember 2003 takk for tips!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 12. desember 2003 #4 Del Skrevet 12. desember 2003 Høres glimrende ut! Hvor mye koster de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 12. desember 2003 #5 Del Skrevet 12. desember 2003 Jeg så dem på Clas Olsson i går - tror de kostet 79 kroner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. desember 2003 #6 Del Skrevet 12. desember 2003 Her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 12. desember 2003 #7 Del Skrevet 12. desember 2003 Veldig bra - takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 12. desember 2003 #8 Del Skrevet 12. desember 2003 Æsj, nå skrev jeg Clas Ohlson feil, gitt. Fikk meg til å tenke på den gangen jeg skulle inn på nettsidene deres, og skrev med to s'er i stedet for en - da kommer du til katten Clas Birger Ohlssons side Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 12. desember 2003 #9 Del Skrevet 12. desember 2003 Nå har jeg kjøpt to stykker. Så nå får vi perfekt kokte egg i heimen hver søndags morgen + at forhåpentligvis et av venneparene våre kommer til å like gaven de får :blunke: . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 12. desember 2003 #10 Del Skrevet 12. desember 2003 Æsj' date=' nå skrev jeg Clas Ohlson feil, gitt. Fikk meg til å tenke på den gangen jeg skulle inn på nettsidene deres, og skrev med to s'er i stedet for en - da kommer du til katten Clas Birger Ohlssons side ser ut som om du ikke var den første Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå