Gå til innhold

Julegaver fra Ikea


Gjest gjest12

Anbefalte innlegg

Gjest *Røyskatt*

Har lyst til å kjøpe julegavene til de voksne på Ikea i år. Er greit å få tatt alt sammen på ett sted, så slipper jeg stresset... Men er Ikea-gaver kjipt?

Finnes det ting fra Ikea du hadde blitt glad for å få?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje ikke det mest hjelpsomme svaret, men det er egentlig svært lite fra Ikea som jeg ikke ville bli glad for å få.

Jeg syns altså ikke julegaver fra Ikea er kjipt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer veldig an på hvordan type mennesker du skal kjøpe til, og hva du faktisk kjøper. Er det noen som har god råd og dyr stil, hadde jeg nok droppet Ikea til disse. Om det er folk som ønsker seg praktiske ting, er det nok et bra sted å handle julegaver. Jeg hadde nok blitt glad for Ikea-gaver, liker mye av det man finner der. Stearinlys, servietter, lysestaker eller slike typer ting er jo ganske safe ihvertfall. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs jo veldig hva du kjøper, det finnes jo endel ting der som jeg hadde blitt glad for. Sengesett, håndduker, lysestaker, kjøkkenutstyr, ol.

Enkelte gaver kan være kjipe derfra, men de har jo mye fint, kommer helt an på hva du tenker å kjøpe :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Røyskatt*

Kanskje ikke det mest hjelpsomme svaret, men det er egentlig svært lite fra Ikea som jeg ikke ville bli glad for å få.

Jeg syns altså ikke julegaver fra Ikea er kjipt!

Det er veldig hjelpsomt for meg som er redd for å virke teit med Ikea-gavene mine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags gaver er det du for eksempel ser for deg?

Ludde saueskinn er jo en veldig fin gave. De har noen fine håndklær. Rammer kan være greit. Ny stekepanne (mange er fornøyd med den ene fra IKEA). Leker til barn er jo greit nok.

Men til f eks voksne folk som har "alt" til huset vet jeg ikke helt hva som passer derfra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Røyskatt*

Problemet mitt er mest at familien, og særlig mannens familie, kommer aldri med ønsker.. Familien min er det litt lettere med, for de må ett stykke avgårde for å kjøpe noe på Ikea, så de syns det meste derfra er gøy.

Jeg tenkte vel hovedsaklig på praktiske ting, siden det er lett å kræsje med tanke på stil på nips etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt glad for håndklær, lysestaker, potter og saueskinn fra ikea. Til barn er det mye fint kjøkkenutstyr. Alt annet blir for praktisk, da jeg allerede er etablert med fulle kjøkkenskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som ikke ønsker seg noe, får universal gavekort fra meg helt til de klarer å formulere noen ønsker.... etter 4 år med svigerfamilien har dette virket ! :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med gavekort på ikea da? Så finner de det de selv vil ha:)

Jeg selv hadde satt stor pris på å fått er gavekort fra ikea for da kan jeg finne det jeg selv liker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker Ikea, og ønsker meg hvert år et gavekort derfra. Så shopper jeg i romjula.

Familien synes nok det er gørrkjedelig å gi, men det er jo det jeg ønsker meg :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det ikke hadde vært pyntegjenstander så hadde jeg vært superfornøyd, men på de du er usikre på så er jo ikke gavekort feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fantastisk ide! Gavekort derfra er bra.

Dette er hva jeg personlig alltid kjøper på IKEA

Servietter

Tlys m og uten lukt

Kubbelys

Stearinslys

Rammer

Knagger til øverst på døren

Kjøkkenutstyr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gavene som jeg får fra Ikea har jeg alltid blitt glad for - de har så mye kjekt der. Sist jul fikk jeg bakestæsj derfra: Sånne underlag til kaker på kakefat i mange farger med fine mønster, og muffinsformer, kremsprøyte med ulike topper. En gave som sikkert ikke kostet skjorta, var en venninnegave, men som jeg ble veldig glad for. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville satt pris på gaver fra IKEA :) Helst ikke sengetøy, for IKEA-sengetøyet har ikke standardmål, men håndklær (stooore badelaken, f.eks) og kjøkkenutstyr ville vært midt i blinken.

Det saueskinnet ville jeg blitt veldig glad for.

Fine oppbevaringsbokser, eller -kurver ville også falt i smak hos meg, både oppbevaringsløsninger for matvarer og for klær/papirer osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier med glede ja takk til gaver fra Ikea! :jepp:

Anbefaler deg også å ta en titt på Ikea Family-produktene for å finne gaveidéer. Der finnes det varer ikke er så typiske for Ikea, blant annet velværeprodukter, skrivebordartikler, vesker og bager.

Endret av Perelandra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...