Gå til innhold

Var han Utro?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han hadde nettopp (?) gått fra konen og flyttet inn i nytt hus sammen med meg, som dessverre er 10 meter fra den tidligere partneren hans- Helt siden vi flyttet sammen har hun plaget meg og oss med meldinger, telefonsamtaler hvor hun snakker dritt. En helg dro jeg på en liten ferie til en venninne, jeg snakket med samboeren min en stund så sa han at han måtte legge på meg skulle ringe meg senere, da drakk han pils. Timene gikk jeg hørte ingenting før jeg fikk en telefon ( Hei, dette er ***** ( Navnet til eken ) Nå har nettopp jeg å samboeren din vært i boblebadet og kost oss, je la på.. Hun ringte meg igjen med videosamtale slik at jeg kunne se hun var hjemme hos oss. Men jeg tok den ikke.. Dagen etterpå ringe samboeren min og ingenting var galt, jeg forklarte hva som hadde skjedd den nattet, men han husket ikke noe siden han var full, han husket at han gikk i boblebad og sovnet, sønnen fikk han ikke opp så han ringte moren ( eksen ) og hun kom, fikk han opp å kastet han i seng, det er hans historie.. Hennes er at de hadde sex mens jeg var borte, og hun forteller meg dette hver gang jeg møter henne, og det er snart 2 år siden.

Så må det også sies at samboeren min løy til å begynne med om hva han gjorde den kvelden, for han sa først han måtte dra på jobb, ikke at han drakk osv.. Men dette fortalte han meg etter ett år.

Dette innlegget ble sikkert veldig rotete siden det er så mye og fortelle, men hadde de virkelig sex, det er ganger vi koser oss litt på stuen og det ringer på, han har en skikkelig har og han åpner døren, og med det samme han så det var ekskonen som stod der gikk han ned fortere enn et fly som styrtet.. Skjønner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Virker jo sånn, hva var grunnen til å lyve i første omgang? Finn deg en på egen alder, da blir alt litt enklere...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker jo sånn, hva var grunnen til å lyve i første omgang? Finn deg en på egen alder, da blir alt litt enklere...

Av ren interesse; hvordan blir det enklere? Er dette noe som kan skje kun hvis aldersforskjellen er stor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, 27 år eldre er for mye i mine øyne.

Han kunne jo ha vært faren hennes jo.

Eksen høres ut som en bitch, og sier alt for å få deg og samboeren din til å gå fra hverandre. Så om jeg skulle tippe så er hun full av dritt, mao hun hadde ikke sexs med samboeren din.

Du sier ekskonen er 53... wow, kan bare si wow at en dame i den alderen oppfører seg slik.

Hadde du ikke skrevet alderen ville jeg tippet hun var på samme alder som deg, eller yngre.

Endret av -Leon-
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke skjønne, uansett hvilken historie du lander på, at han kan være attraktiv i det hele tatt.

Enten er han en utro dritt eller så er han en fyllik som drikker seg så sansesløs at han gjerne drukner i karet og ikke skjems for å få barnet sitt og ex-kona til å hive ham som en sekk opp i egen seng.

Jaja, hver sin lyst....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som en blomst - 50, drikker til han ikke husker og legger seg etter en som fint kunne være datteren. Utro? Sannsynligvis - hun kan by på mer enn alt bortsett fra en yngre kropp. Historie, erfaring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...