Gry Skrevet 11. desember 2003 #1 Del Skrevet 11. desember 2003 ..er på plass i galleriet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amelie Skrevet 11. desember 2003 #2 Del Skrevet 11. desember 2003 Flott at det er lagt ut nye kjoler, Gry! Men jeg lurer på muligheten for å legge ut nye designere? Min kjole er nemlig fra Pronuptia, og det hadde vært så gøy å kunne se på den her på Kvinneguiden :blunke: Any chance? Amelie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry Skrevet 11. desember 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 11. desember 2003 Flott at det er lagt ut nye kjoler' date=' Gry! Men jeg lurer på muligheten for å legge ut nye designere? Min kjole er nemlig fra Pronuptia, og det hadde vært så gøy å kunne se på den her på Kvinneguiden :blunke: Any chance? Amelie Brudekjolegalleriet er et samarbeid mellom Kvinneguiden og de brudekjolesalongene på nett som vil vise kjoler hos oss. Fra i år er det salongene selv som legger ut kjolene, så om du har ordnet kjole gjennom en salong i Norge, får du tipse salongen om brudekjolegalleriet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå