Faith- Skrevet 11. november 2011 #1 Skrevet 11. november 2011 Jeg var på hyttefest med linjeforeningen til studiet mitt i går og endte opp med å holde litt på med en fyr som går et par år over meg. Jeg hadde det veldig gøyt og vi danser og lo mye utover kvelden, men begge var ganske god og full. Har litt lyst å legge han til på FB, men litt redd for at han skal tolke det som at jeg la noe mer i gårsdagen enn bare litt uskyldig roting, eller om han ikke er interessert i noe mer kontakt. Sannsynligheten for å møte på han på universitetet er jo der, så har ikke lyst å lage noe klein stemning (men det blir d vel kanskje om jeg ikke tar kontakt også?) Det jeg lurer på er om dere pleier å legge til folk dere kun har rotet med på FB (om du hadde det gøy med personen selvsagt), og om hva dere tenker om en dere har rotet med legger dere til?
o..o Skrevet 11. november 2011 #3 Skrevet 11. november 2011 Jeg synes dette spørs hva du vil videre. Hvis du vil få kontakt med ham, legg han til! Det værste som skjer er at han avviser deg. Å BARE legge til på facebook ville jeg aldri gjort. Men kombinert med at du spør om han vil ta en kaffe/øl, så flott! Altså: kontakt med folk du vil ha kontakt med, men unødvendig å bare legge til folk du har rota med én gang på venneliste. Jeg ville nok ikke tenkt så mye over det. Noen legger til hvem som helst som venner. Hvis jeg likte deg, så ville jeg nok syntes det var stas. Hvis jeg i ettertid "angret", ville jeg vært litt påpasselig så jeg ikke sendte ut feil signaler. Personlig liker jeg å vente litt. Jeg er ikke så mye på facebook og foretrekker andre kommunikasjonskanaler. Men heller facebook enn ingenting hvis jeg er litt interessert 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå