Gå til innhold

Tiltrukket av Behring Breivik


fortsatther

Anbefalte innlegg

Jeg synes ikke han er spesielt kjekk, men blir av en eller annen grunn tiltrukket selv om. Vet ikke hva som gjør det...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner ikke hva som er sykt med å like utseende hans. Jeg kan godt innrømme at jeg synes han er kjekk. Det har jo ikke noe med handlingene hans å gjøre.

Det finnes tydeligvis en del syke kvinner har jeg forstått, men de kan vell ikke noe for det;)

For å formulere det på en måte for dere som er litt treige; hvis "verdens deiligste dame" hadde gjort noe så grusomt som å drepe masse uskyldige mennesker, så hadde hun ganske automatisk blitt en god del mindte attraktiv, til tross for et vakkert utseende! Da hadde jo kun de fælte tingene henne hadde gjort dukket opp i hodet mitt når jeg så henne og jeg hadde absolutt ikke tenkt noe seksuelt!

Men dere kvinner tenker kanskje ikke slik dere? Veldig veldig lite hyggelig at noen kvinner kan finne et slikt menneske attraktivt! Og det værste av alt, er at en del kvinner finner han attraktiv pgr av det han har gjort!

Endret av danbanan
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At kvinner tenner på en mann som anders breivik overrasker ikke meg i det hele tatt. Hvorfor skulle det det?

Liker ikke kvinner ambisiøse menn kanskje? Menn som selv vet best hva som er best for ham? Menn som har revolusjonære tanker? Menn som setter handling foran ord?

Menn som står for det en sier? Menn som faktisk innrømmer alle sine laster og ulemper? Menn som setter seg ett mål og klarer og gjennomføre den? Menn som ønsker og redde samfunnet og med egen vilje og økonomi ubeskjedent ofrer seg selv for fellesskapet?

Anders berhing brevik har jo alle disse egenskapene.

Dessuten har han innrømmet det hele i sitt kompendium. Selvfølgelig blir damer kåte av sånt, - hvem annen nordmann har liksom gjort noe mot disse fæle negerne og voldtektene kanskje? Tenk og vært dama til breivik da! Da hadde ingen tullet med deg! Alle hadde skjelvet og ingen hadde så mye som turt og vært respektløs mot deg.

I motsetning til mange andre her, så forstår jeg faktisk kvinner, og hvorfor kvinner gjør de handlingene de gjør.

Du har rett i mye av det du sier her...

Det er nok den psykiske og fysiske maskuline " styrken " til ABB de tenner på. I ur-tiden ville han vært en overlever og sikkert en suksessfull mann. Et " varp" av en mann for en kvinne.

Men i et moderne samfunn med lover og regler og demokrati etc - er han jo helt malplassert og feilplassert og passer ikke inn .Og han har tabbet seg helt ut...

Men la oss si vi levde i jungelen for 1000 år siden- ja da hadde jeg sikket blunket litt til ABB ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har rett i mye av det du sier her...

Det er nok den psykiske og fysiske maskuline " styrken " til ABB de tenner på. I ur-tiden ville han vært en overlever og sikkert en suksessfull mann. Et " varp" av en mann for en kvinne.

Men i et moderne samfunn med lover og regler og demokrati etc - er han jo helt malplassert og feilplassert og passer ikke inn .Og han har tabbet seg helt ut...

Men la oss si vi levde i jungelen for 1000 år siden- ja da hadde jeg sikket blunket litt til ABB ...

la oss heller gå tilbake til før vi var homo sapiens du! I følge forsking, så var stein alder mannen veldig fredelig og fokuserte nok mere på å skaffe mat til familien en å dreppe uskyldige mennesker;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

la oss heller gå tilbake til før vi var homo sapiens du! I følge forsking, så var stein alder mannen veldig fredelig og fokuserte nok mere på å skaffe mat til familien en å dreppe uskyldige mennesker;)

Dersom ABB levde i homo sapiens tidsalder- hadde han sikkert vært fredelig han også.

Vell mennesket har alltid hatt andre fiender og kriget med andre " stammer og arter " av mennesker.

På en måte er det det ABB også har gjordt. Vist en enorm protest mot multikulturalismen med sine handlinger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom ABB levde i homo sapiens tidsalder- hadde han sikkert vært fredelig han også.

Vell mennesket har alltid hatt andre fiender og kriget med andre " stammer og arter " av mennesker.

På en måte er det det ABB også har gjordt. Vist en enorm protest mot multikulturalismen med sine handlinger.

Oppegående kvinner vill nok formere seg med en mann som kan vise omsorg og forståelse for andre mennesker! Ikke en kald blodig drapsmann, som absolutt ikke hadde vært noe bra forbilde for for sine barn;)

Fårstår at mennesker kan vise en viss grad til fasinasjon av brevik, pgr av det syke han har klart å gjøre!Men at noen kan være seksuelt tiltrukket av han er jo bare sykt og forteller jo bare at disse kvinnene har egene problemer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom ABB levde i homo sapiens tidsalder- hadde han sikkert vært fredelig han også.

Vell mennesket har alltid hatt andre fiender og kriget med andre " stammer og arter " av mennesker.

På en måte er det det ABB også har gjordt. Vist en enorm protest mot multikulturalismen med sine handlinger.

Hva mente du nå? Vi lever i homo sapiens tidsalder, vi er homo sapiens! Men hvis han hadde levd i steinalder tiden, så hadde nok blitt drept med engang selv og i hvertfall ikke fått noe rettsak;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mente du nå? Vi lever i homo sapiens tidsalder, vi er homo sapiens! Men hvis han hadde levd i steinalder tiden, så hadde nok blitt drept med engang selv og i hvertfall ikke fått noe rettsak;)

Hvorfor tror du ikke at han hadde funnet på noe utspekulert som hadde tatt livet av mange fra nabostammen om han hadde levd i steinalderen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tror du ikke at han hadde funnet på noe utspekulert som hadde tatt livet av mange fra nabostammen om han hadde levd i steinalderen?

for hvis hans egen stamme hadde vært i krig med en annen stamme,så hadde han ikke fått lov til drepe uskyldige barn i den andre stammen, av sin egen stamme! Det hadde ikke hans egen stamme hatt noe som helst vinning på og mest sannsynelig gjort ting bare verre!Bare tenk deg den hevnen den andre stammen hadde utført!

Steinalder menneskene var egentlig like smarte som oss og vi har ikke forandret oss så mye, selv om samfundet vårt har gjort det! Folk flest i dagens samfund er oppegående og snille mennesker, det var de også i steinalderen, selv om kulturen former oss til en viss grad!

I steinalderen så hadde de mere fokus på å overleve, ikke drepe uskyldige mennesker;) Stammer kriget, det er sant, men de hadde nok sine regler da også! Det har faktisk vært spekulert i at det skjer mye mere grusomme ting i dagens samfund en hva det gjorde for mange tusen år tilbake, siden vi har så mange muligheter og ytre påvirkinger, som feks religion osv! Men at folketallet er såpass mye større, spiller jo også en stor rolle(flere syke mennesker)

Men for all del, det fantes helt sikkert psyko folk på den tiden også, men de fikk ingen nåde og ble nok drept ganske raskt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for hvis hans egen stamme hadde vært i krig med en annen stamme,så hadde han ikke fått lov til drepe uskyldige barn i den andre stammen, av sin egen stamme! Det hadde ikke hans egen stamme hatt noe som helst vinning på og mest sannsynelig gjort ting bare verre!Bare tenk deg den hevnen den andre stammen hadde utført!

Nå har jeg ikke lest diskusjonen her, men tipper at i steinalderen ville samtlige over 13år bli regnet som voksne, og ikke barn.. Det er ikke mange år siden man ble voksen og sendt hjemmefra etter konfirmasjonen. Ungdomskulturen er ganske ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for hvis hans egen stamme hadde vært i krig med en annen stamme,så hadde han ikke fått lov til drepe uskyldige barn i den andre stammen, av sin egen stamme! Det hadde ikke hans egen stamme hatt noe som helst vinning på og mest sannsynelig gjort ting bare verre!Bare tenk deg den hevnen den andre stammen hadde utført!

Steinalder menneskene var egentlig like smarte som oss og vi har ikke forandret oss så mye, selv om samfundet vårt har gjort det! Folk flest i dagens samfund er oppegående og snille mennesker, det var de også i steinalderen, selv om kulturen former oss til en viss grad!

I steinalderen så hadde de mere fokus på å overleve, ikke drepe uskyldige mennesker;) Stammer kriget, det er sant, men de hadde nok sine regler da også! Det har faktisk vært spekulert i at det skjer mye mere grusomme ting i dagens samfund en hva det gjorde for mange tusen år tilbake, siden vi har så mange muligheter og ytre påvirkinger, som feks religion osv! Men at folketallet er såpass mye større, spiller jo også en stor rolle(flere syke mennesker)

Men for all del, det fantes helt sikkert psyko folk på den tiden også, men de fikk ingen nåde og ble nok drept ganske raskt!

Tviler sterkt på at steinalderstammene hadde tatt noe mer hensyn til "collateral damage" enn det Breivik gjorde. I steinalderen så var man også voksen når man var tenåring, så Breivik ville blitt sett på som svak om han hadde forsøkt å spare de yngste, slik han faktisk gjorde. I steinalderen hadde man definitivt religion, jeg tror du sterkt overdriver harmonien i steinalderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler sterkt på at steinalderstammene hadde tatt noe mer hensyn til "collateral damage" enn det Breivik gjorde. I steinalderen så var man også voksen når man var tenåring, så Breivik ville blitt sett på som svak om han hadde forsøkt å spare de yngste, slik han faktisk gjorde. I steinalderen hadde man definitivt religion, jeg tror du sterkt overdriver harmonien i steinalderen.

Tro hva du vill, jeg baserer bare det jeg sier utifra hva jeg har sett på dokumentarer;) Kan godt sammenligne med dagens stammer(feks i amazonas) som lever stort sett ganske likt som jeger og samler samfundet gjorde mange tusen år tilbake!

Mulig 13 år gamle ungdom ble sett på som voksen i steinalderen, men er egetlig ikke det som er poenget her! Poenget mitt er at steinalder mennesker var mennesker som vi er i dag og de fleste mennesker i dag vill aldri gjort noe som breivik har gjort! De fleste mennesker har en samvittighet og det hadde også steinalder mennesket!

Men er godt mulig drap ble tolerert mere den gang en hva det blir gjort i dag, men da var nok folk litt mere forsiktige med å utføre slike handlinger, siden konsekvensene ble mye større(for personen som utførte handlingene og hans allierte)

Folk har en tedens til å undervurdere steinalder mennesket, men fakta er at vi har ikke forandret oss stort på 20 000år ++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporinger og personangrep for tredje gang, og dermed stenges tråden.

SportyShorty, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...