Gå til innhold

Tiltrukket av Behring Breivik


fortsatther

Anbefalte innlegg

Tråden ligger innenfor KGs grenser da den to ganger har vært inne for moderering og vurdering og likevel ikke blitt stengt. Det som ER ulovlig er personangrep og lengre avsporinger fra tema. Og jeg har lest gjennom hele tråden og ikke funnet noe tegn på at TS krever alle skal akseptere det hun skriver. Hvor fant du det? Det eneste jeg kan huske hun har hakket ned på, er personangrep hun og andre har blitt utsatt for. Personlig synes jeg tråden kunne vært litt mer nedtonet fra TS sin side med tanke på bruk av spøker og smilefjes, men jeg har ingen negativ kritikk å komme med mot henne. Hun står fri til å la seg føle og si hva hun vil.

Jeg vet at den er innenfor grensene, ellers hadde den vel ikke vært her i det hele tatt? Poenget mitt er ikke at det er en selvfølge å få si akkurat hva man vil, hvor man vil, i dette tilfellet er det opp til KG å avgjøre om den blir stående, eventuelt hvor lenge den blir stående.

Jeg har heller ikke skrevet at TS har skrevet at hun krever aksept? Det var mer et svar til deg, og alle andre, som diskuterer reaksjonene hun får. Som du selv er inne på, måten hun har skrevet noen av innleggene på er nok provokasjon i seg selv. Jeg skulle også ønske hun hadde tonet det ned, ikke minst for TS egens skyld. Det hun tar opp her er et tema som mange sliter med å akseptere i utgangspunktet, og når hun da bruker smilefjes og uttrykk som "stå på!", så tror jeg det blir enda verre. Det blir litt overkill. Skal man ta opp et såpass brennbart tema, så kan det være en fordel å gjøre det på en litt mer nøytral måte. Og jeg tror det også er noe av årsaken til alle reaksjonene hun får. De må man nesten regne med, om hun skal ha rett til å si hva hun vil, så må også andre ha den samme retten. Og når temaet er så følelsesmessig for mange, så vil også reaksjonene og svarene bære preg av det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner ikke hva som er sykt med å like utseende hans. Jeg kan godt innrømme at jeg synes han er kjekk. Det har jo ikke noe med handlingene hans å gjøre.

Nei, jeg tror ikke du er syk, men jeg lurer litt på om det er på tide med en tur til optikeren. ;)

(Og før noen går bananas, ja, det var en spøk!)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne klovnen bør ikke diskuteres engang.. Gratulerer fortsatther, du er betatt av en sirkusklovn! Håper at du neste gang faller for en mann..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tror ikke du er syk, men jeg lurer litt på om det er på tide med en tur til optikeren. ;)

(Og før noen går bananas, ja, det var en spøk!)

Har vært der, fikk beskjed om at jeg har syn som en hauk ;)

Det er vel noe med at alle har forskjellige preferanser til hvordan utseende man liker også. Jeg liker det blonde håret, de besluttsomme øynene (og ja, jeg liker smale øyne) og det sterke kjevepartiet. Kan ikke noe for det, men fyren er innenfor mine utseendemessige preferanser.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vampen, skal se om jeg forstår deg rett. Om jeg for eksempel brunster på kristen kirkemo, da er jeg altså et dårlig menneske?

Tyskertøser blir sett på som gode mennesker, - selv om de ligger med og vil ha sex med nazister som resten av norge var i krig med, og som torturerte og drepte nordmenn. Så cheerledere og motiverende det må ha vært for motstandsmenn og skyte på tyskere i skauen, bare for å se at søstera blir forelska og får unge med de samme nazimennene. For en flott oppvisning av våre kvinner må jeg si.

Qvisling som var forelsket i hitler var et dårlig menneske.

Kvinner som elsket henry rihnnan var gode mennesker.

Er det sånn og forstå?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vampen, skal se om jeg forstår deg rett. Om jeg for eksempel brunster på kristen kirkemo, da er jeg altså et dårlig menneske?

Tyskertøser blir sett på som gode mennesker, - selv om de ligger med og vil ha sex med nazister som resten av norge var i krig med, og som torturerte og drepte nordmenn. Så cheerledere og motiverende det må ha vært for motstandsmenn og skyte på tyskere i skauen, bare for å se at søstera blir forelska og får unge med de samme nazimennene. For en flott oppvisning av våre kvinner må jeg si.

Qvisling som var forelsket i hitler var et dårlig menneske.

Kvinner som elsket henry rihnnan var gode mennesker.

Er det sånn og forstå?

Nei, du har ikke forstått meg rett.

Jeg har ikke på noe tidspunkt skrevet et ord om at noen er gode eller dårlige mennesker. Det er noe du har funnet på. Jeg pleier nemlig ikke å bruke innlegg på nett til å avgjøre hva slags menneske noen er, og jeg tror heller ikke noen er utelukkende gode eller dårlig. Jeg har altså ingen som helst formening om hva slags menneske TS er. Jeg har vel ikke på noe tidspunkt gått på henne som person? Det jeg derimot har diskutert er reaksjonene på denne tråden og ordlyden i noen av innleggene.

Om du vil diskutere hvem som er gode eller dårlige mennesker, så får du ta opp det selv, ikke gjøre mine innlegg til en del av diskusjonen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet at den er innenfor grensene, ellers hadde den vel ikke vært her i det hele tatt? Poenget mitt er ikke at det er en selvfølge å få si akkurat hva man vil, hvor man vil, i dette tilfellet er det opp til KG å avgjøre om den blir stående, eventuelt hvor lenge den blir stående.

Jeg har heller ikke skrevet at TS har skrevet at hun krever aksept? Det var mer et svar til deg, og alle andre, som diskuterer reaksjonene hun får. Som du selv er inne på, måten hun har skrevet noen av innleggene på er nok provokasjon i seg selv. Jeg skulle også ønske hun hadde tonet det ned, ikke minst for TS egens skyld. Det hun tar opp her er et tema som mange sliter med å akseptere i utgangspunktet, og når hun da bruker smilefjes og uttrykk som "stå på!", så tror jeg det blir enda verre. Det blir litt overkill. Skal man ta opp et såpass brennbart tema, så kan det være en fordel å gjøre det på en litt mer nøytral måte. Og jeg tror det også er noe av årsaken til alle reaksjonene hun får. De må man nesten regne med, om hun skal ha rett til å si hva hun vil, så må også andre ha den samme retten. Og når temaet er så følelsesmessig for mange, så vil også reaksjonene og svarene bære preg av det.

Gjelder ikke det du har uthevet alle de som har slengt dritt og kommet med personangrep i tråden også? TS har ikke brutt noen regler, i et innlegg fra mod står det derimot at det skal lite til før tråden stenges nå. Det er utelukkende på grunn av den selvrettferdige, irrasjonelle sjikanen folk har kommet med her i tråden.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjelder ikke det du har uthevet alle de som har slengt dritt og kommet med personangrep i tråden også? TS har ikke brutt noen regler, i et innlegg fra mod står det derimot at det skal lite til før tråden stenges nå. Det er utelukkende på grunn av den selvrettferdige, irrasjonelle sjikanen folk har kommet med her i tråden.

Ja, det gjør det. Det er en grunn til at jeg selv ikke har kommet med personangrep. Jeg syntes det er unødvendig. Men ja, jeg forstår at det kan gå ei kule varmt for noen her. Jo mer følelsesladet og vanskelig et tema er, jo større er sjansen for følelsesmessige utbrudd i form av personangrep. Det trenger man ikke å like, men sånn er det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hva som er sykt med å like utseende hans. Jeg kan godt innrømme at jeg synes han er kjekk. Det har jo ikke noe med handlingene hans å gjøre.

Det er vel ingen som har sagt at der er sykt å like kun utseendet hans, men TS og andre i denne tråden tiltrekkes i utseendet hans utelukkende, og det er DET mange finner forstyrrende.

For øvrig synes jeg ikke det er sykt at noen finner ham tiltrekkende, men jeg finner det meget merkelig. Hva er så kjekt med denne mannen?

http://www.google.no/imgres?q=anders+behring+breivik&um=1&hl=no&sa=N&biw=1366&bih=667&tbm=isch&tbnid=4rzV2BIUZj1CTM:&imgrefurl=http://www.guardian.co.uk/world/2011/jul/24/anders-behring-breivik-diary&docid=pzYqzDqxmK4u5M&imgurl=http://static.guim.co.uk/sys-images/Guardian/Pix/pictures/2011/7/24/1311537481830/Anders-Behring-Breivik-s--007.jpg&w=460&h=276&ei=6C3BTrDvNIW-gAeCxam5Bw&zoom=1&iact=hc&vpx=837&vpy=137&dur=767&hovh=174&hovw=290&tx=149&ty=106&sig=110827389977719147637&page=1&tbnh=122&tbnw=204&start=0&ndsp=17&ved=1t:429,r:15,s:0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ingen som har sagt at der er sykt å like kun utseendet hans, men TS og andre i denne tråden tiltrekkes i utseendet hans utelukkende, og det er DET mange finner forstyrrende.

For øvrig synes jeg ikke det er sykt at noen finner ham tiltrekkende, men jeg finner det meget merkelig. Hva er så kjekt med denne mannen?

http://www.google.no/imgres?q=anders+behring+breivik&um=1&hl=no&sa=N&biw=1366&bih=667&tbm=isch&tbnid=4rzV2BIUZj1CTM:&imgrefurl=http://www.guardian.co.uk/world/2011/jul/24/anders-behring-breivik-diary&docid=pzYqzDqxmK4u5M&imgurl=http://static.guim.co.uk/sys-images/Guardian/Pix/pictures/2011/7/24/1311537481830/Anders-Behring-Breivik-s--007.jpg&w=460&h=276&ei=6C3BTrDvNIW-gAeCxam5Bw&zoom=1&iact=hc&vpx=837&vpy=137&dur=767&hovh=174&hovw=290&tx=149&ty=106&sig=110827389977719147637&page=1&tbnh=122&tbnw=204&start=0&ndsp=17&ved=1t:429,r:15,s:0

Ja, det er klart det blir noe annet om de mener seg tiltrukket av hele mannen, og også det han står for. Men det er jo strengt tatt dere sak.

Vil dessuten si dette er et bedre bilde av ham.

Men ja, om fyren hadde sett ut som Brad Pitt så hadde nok fortsatt mange ment at han var stygg og så helt j*vlig ut, rent basert på handlingene hans. Jeg snakker nå kun om utseendet hans isolert sett.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ingen som har sagt at der er sykt å like kun utseendet hans, men TS og andre i denne tråden tiltrekkes i utseendet hans utelukkende, og det er DET mange finner forstyrrende.

Det du skriver i første setningsledd betyr akkurat det samme som det du skriver etter kommaet.

Det er ikke sykt å like kun utseendet hans, men det mange finner forstyrrende er at folk liker utelukkende(kun) utseendet hans?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ABB er voldsomt populær i media, han har utseendet med seg, han ordlegger seg bra, han står bastant for sine meninger og kjemper for dem, i tillegg gir han et inntrykk av å være en ensom ridder i sin gallauniform...!

Om man ser på selve figur-karakteren, så er jo dette noe som alle kvinner drømmer om. Minuset ved ABB er jo de djevelske handlingene og smerten han har påført uskyldige.

Dette er jo kvinners drøm, sett bort ifra "minuset". Derfor kan jeg forstå TS.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken am

Noen tenner på utseende, andre på personlighet.

Hva meg selv angår trenger jeg mer enn bare et "pretty face" å se på, og da hadde det liksom ikke vært nok om ABB var pen. Klarer ikke helt å være på bølgelengde med handlingene hans...

Men! Alle andre liker ikke hva jeg liker. Og sånn ER det bare!

Uansett hvor mye dere andre skulle ønske at TS fikk seg hjelp, holdt kjeft eller la lokk på lystene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe å trakte etter TS. Du får deg en stor skuffelse i senga. Så selvopptatt som han er så er han en elendig elsker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du skriver i første setningsledd betyr akkurat det samme som det du skriver etter kommaet.

Det er ikke sykt å like kun utseendet hans, men det mange finner forstyrrende er at folk liker utelukkende(kun) utseendet hans?

Total skrivefeil fra min side. Beklager. Skulle stå IKKE, ikke I.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er vel ingen som har sagt at der er sykt å like kun utseendet hans, men TS og andre i denne tråden tiltrekkes i utseendet hans utelukkende, og det er DET mange finner forstyrrende.

For øvrig synes jeg ikke det er sykt at noen finner ham tiltrekkende, men jeg finner det meget merkelig. Hva er så kjekt med denne mannen?

http://www.google.no/imgres?q=anders+behring+breivik&um=1&hl=no&sa=N&biw=1366&bih=667&tbm=isch&tbnid=4rzV2BIUZj1CTM:&imgrefurl=http://www.guardian.co.uk/world/2011/jul/24/anders-behring-breivik-diary&docid=pzYqzDqxmK4u5M&imgurl=http://static.guim.co.uk/sys-images/Guardian/Pix/pictures/2011/7/24/1311537481830/Anders-Behring-Breivik-s--007.jpg&w=460&h=276&ei=6C3BTrDvNIW-gAeCxam5Bw&zoom=1&iact=hc&vpx=837&vpy=137&dur=767&hovh=174&hovw=290&tx=149&ty=106&sig=110827389977719147637&page=1&tbnh=122&tbnw=204&start=0&ndsp=17&ved=1t:429,r:15,s:0

at folk synes han er pen kan jeg forstå, men om man tror han er snil og omsorgsfull så må man ha alvorlige vrangforestillinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare minne dere på om at en gang i livet har dere kanskje vært hypp på en mann dere ikke kjente, og denne mannen kan ha vært en som har gjort noe helt grusomt...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare minne dere på om at en gang i livet har dere kanskje vært hypp på en mann dere ikke kjente, og denne mannen kan ha vært en som har gjort noe helt grusomt...

Den stakk.. :ironi:

Hva for en sammenligning er det? Du sammenligner en som alle vet hva har gjort med en annen mann som man ikke vet har gjort noe grusomt. Det er forskjell på å vite og å ikke vite.

Dessuten skal det djelvelsk mye til for å overgå Breivik.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare minne dere på om at en gang i livet har dere kanskje vært hypp på en mann dere ikke kjente, og denne mannen kan ha vært en som har gjort noe helt grusomt...

nøkkelordet her er kan. ts og andre som synes abb er så elskverdig vet at han har gjort noe grusomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...