Gå til innhold

Do og dusj tid

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes også folk bruker fryktelig lang tid på do her! Om jeg skal lese setter jeg meg heller et mer behagelig sted enn do. :gjeiper: Aldri tatt tiden, men kan ikke tenke meg jeg bruker noe mer enn et par minutter.

Dusjing kommer an på hensikten med dusjen, og hvor god tid jeg har. Alt fra 1 min til 1 time. Er jeg stivfrossen og dårlig kan jeg godt sette meg i dusjen og bare sitte der i vamtvannet lenge, gjerne til jeg har blitt helt rosin (ikke så veldig økonomisk eller miljøvennlig, men som regel er dusjinga over på 10 min).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mye bedre for endetarmen.

Har aldri hørt det du sier der. Skulle endetarmen ha vondt av å få luftet seg litt ekstra?

Jeg synes også folk bruker fryktelig lang tid på do her!Aldri tatt tiden, men kan ikke tenke meg jeg bruker noe mer enn et par minutter.

Alle i min familie har brukt veldig lang tid på do. Vi har lest alt fra postordrebrosjyrer til ukeblader og bøker. 45 minutter til en time var ganske vanlig, men da sov beina og baken ganske voldsomt etterpå. Tok enda litt tid før beina funket igjen og kunne brukes til å komme opp fra doen og ut av rommet, men alt har sin sjarm. ;)
Gjest Raindrops
Skrevet

Har aldri hørt det du sier der. Skulle endetarmen ha vondt av å få luftet seg litt ekstra?

Det er ikke galt å lufte rumpa, det er måten man sitter på på toalettet som gjør at endetarmsåpningen strekker seg ut, og man skaper en blodansamling i tarmen som kan før til hemoroider.

Men det er jo mange som sitter på do lenge og likevel unngår problemet :)

Skrevet

Jeg mener jeg er veldig rask på do. Om jeg og venninne går på do samtidig når vi er ute så er jeg alltid ferdig først. På utesteder er jeg lyyynkjapp, i motsetning til alle andre (og da er det ikke speil der inne). Skjønner ikke hvorfor jeg skal bruke opp mange minutter av dagen min på DO..

Så, nr.2: 1-4 min.

nr.1: <1min.

Dusj: i selve dusjen ca 8min til vanlig, om det ikke skal barberes eller peeles.

Skrevet

Nr 1: Et halvt minutt ca

nr 2: Alt fra 5-30 min. Sliter litt med fordøyelsen. :sjenert:

Dusj: 10-15 minutter (vasker håret 2 ganger med shampoo, kurer det, bruker balsam, vasker kropp/underliv, barberer under armer og legger, hver gang)

Skrevet

Nr 1: 30 sek til 1 minutt

Nr 2: 2 - 5 minutter

Dusj: Hvis jeg må forte meg: 10 minutter, hvis jeg har god tid tar det 20-25 minutter inkl barbering (under armer, underliv og legger).

Skrevet

Mann

Nr. 1 - ett minutt maks. Ofte sitter jeg ikke i det hele tatt.

Nr. 2 - to til fem minutter.

Dusj - fem minutter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...