Gå til innhold

Do og dusj tid

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor lenge sitter du på do sånn ca når du gjør nr 1 eller nr 2, og hvor lang tid bruker du på å dusje?

Og hvilket kjønn er du?

Høres garantert ut som en perverst gutt nå, men spør kun fordi jeg føler meg unormal. Selv sitter jeg på do i minst ti minutter under nr 2, og minst 2-5 minutter under nr 1. Dusjer i minst 20 minutter. Når jeg skal prøve å forte meg, dusjer jeg i 10 minutter. Klarer verken å gå fort på do eller å dusje fort.. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Du kan ende opp med endetarmsplager og fuktplager på badet med tilhørende høy strømregning du da ;)

Skrevet

Jeg liker å ta meg goood tid, og er alltid lenge i dusjen fordi jeg drømmer meg helt vekk når jeg er der inne.

På en helt vanlig dag:

Nr. 1: Mellom 30 sekunder og 2 minutter (2 minutter hvis jeg er trøtt, liker å bare sitte på doen en stund)

Nr. 2: 2-10 minutter. Har jeg noe å lese på, sitter jeg gjerne i et kvarter eller mer.

I dusjen: MINST 15 minutter, helst 30 minutter (men har jeg dårlig tid gjør jeg meg ferdig på 2-3 minutter)

Er kvinne.

Skrevet

Jeg liker å ta meg goood tid, og er alltid lenge i dusjen fordi jeg drømmer meg helt vekk når jeg er der inne.

På en helt vanlig dag:

Nr. 1: Mellom 30 sekunder og 2 minutter (2 minutter hvis jeg er trøtt, liker å bare sitte på doen en stund)

Nr. 2: 2-10 minutter. Har jeg noe å lese på, sitter jeg gjerne i et kvarter eller mer.

I dusjen: MINST 15 minutter, helst 30 minutter (men har jeg dårlig tid gjør jeg meg ferdig på 2-3 minutter)

Er kvinne.

Ts her. Sånn er jeg også. Grunnen til at jeg ikke klarer å forte meg på do eller i dusjen er vel fordi jeg drømmer meg så alt for mye bort. Tenker på alt mulig, og glemmer at jeg har hastverk. Orker heller ikke å forte meg på do.

Ms. Raggsokk: Hvorfor endetarmsplager? Jeg har da en helt normal mage fordet om jeg bruker lang tid.

Skrevet (endret)

Nr 1 på 10-20 sekunder, Nr 2 på 1-2 min. Dusjer vanligvis i 5 minutter.

Endret av Liquorice
  • Liker 1
Skrevet

Bæsjing skal faktisk være over på et par minutter. Du kan risikere hemmoroider om du sitter i bæsjestilling lenge. Fort fort fort, fra nå av :)

Skrevet

Skjønnner ikke de som sitter på nr 2 i evighet, sitter dere der å leser i drittlukta når dere er ferdige? Eller må dere sitte i 20 min hver gang for at det skal "skje" noe? Ved det sistnevnte burde dere begynne å spise mer fiber og drikke mer vann + evt. ta noe som virker på peristaltikken.

• Liker 3
Skrevet

Nr 1: fra 20 sek til 1 minutt

Nr 2: 1-3 minutter

Dusj: 5-10 minutter

Skrevet

Tisse: 30 sekunder - 2 minutter

Bæsje: 1 minutt - 2 minutter

Dusje: 7 - 15 minutter

Skrevet

Skjønnner ikke de som sitter på nr 2 i evighet, sitter dere der å leser i drittlukta når dere er ferdige? Eller må dere sitte i 20 min hver gang for at det skal "skje" noe? Ved det sistnevnte burde dere begynne å spise mer fiber og drikke mer vann + evt. ta noe som virker på peristaltikken.

Jeg har en sånn spraygreie jeg bruker når jeg er ferdig. Selve dogåinga tar jo 1-2 min. Det er tørkinga og drømme seg bort tankene som tar tid.

Viste ikke at man kunne få hemorider av å sitte for lenge! :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

har ikke tatt tiden på do jeg :fnise: kan gjette alt er over på 5 min. med mindre jeg har magetrøbbel.

i dusjen kan jeg være alt fra 15-40 min..

ab: hemmoroider er noe man har i endetarmen til en hver tid :natti:

• Liker 1
Gjest Badabing
Skrevet

Nr 1: 1 min

Nr 2: 2 min

Dusj: 5-10 min når jeg skal på jobb, 10-15 min når jeg har fri.

Skrevet

nr1 - 20sek

nr2 - 1-5min, vanligvis 1min

dusj - 15-70min, vanligvis 25min hvis jeg tar en "kattevask" uten å ha dårlig tid.

Skrevet (endret)

Bodde sammen med en som brukte 15-20 minutter på nr. 2. Han dreit (pun intended) i at det stod folk på utsiden som holdt på å tisse i buksa. Men han slutta med det den dagen jeg bokstavelig talt sparka inn døra på badet.

Endret av Scaramouche-
Gjest strykebrett
Skrevet

Nr 1 på 10-20 sekunder, Nr 2 på 1-2 min. Dusjer vanligvis i 5 minutter.

Samma her. Blir hlet imponert aver at dere greier å bruke så lang tid egentlig jeg.

Hvordan går det an å ikke klare å dusje kortere enn 20 minutter egentlig? Jeg får jo til å såpe meg inn, bruke sjampo og balsam og barbere litt her og der på 5 minutter, så det ER mulig.

Skrevet

To minutter på do er veldig kort tid. Høres ut som stress. Jeg bruker så lang tid jeg føler for der og da, uten at jeg tar tiden. Garantert over to minutter. Vi er mange som leser mens vi er på do.

• Liker 3
Skrevet

Nr.1: 30 sek til 1 min

Nr.2: 2-5 min

Dusj uten hårvask: 5 min

Dusj med hårvask: 12 min

Dusj med hårvask, peeling, barbering når jeg har god tid: 20-25 min

Er jente.

Skrevet

Hunkjønn.

Nr. 1 sånn rundt 30 sek - 1 minutt.

Nr. 2. Rundt 1 minutt.

Dusj blir på melleom 5 - 10 minutter.

Skrevet

Til Nr 1 og 2 bruker jeg den tiden jeg trenger for å få gjort det som skal gjøres.

På jobb-dager dusjer jeg på 3-5 minutter, ellers kan jeg bruke 10-15.

Gjest Raindrops
Skrevet

To minutter på do er veldig kort tid. Høres ut som stress. Jeg bruker så lang tid jeg føler for der og da, uten at jeg tar tiden. Garantert over to minutter. Vi er mange som leser mens vi er på do.

Det er ikke stress synes jeg :)

Jeg går ikke på do før jeg kjenner at jeg må på do,og da er det jo bare å gjøre seg ferdig og tørke seg.

Nummer 1 tar maks et halvt minutt etter at jeg har satt meg ned, nummer to tar kanskje toppen 3 minutter.

Leger anbefaler at man heller gjør seg ferdig og setter seg oppå dolokket hvis man liker å sitte å slappe av på toalettet. Det er mye bedre for endetarmen.

I dusjen bruker jeg ca 10 - 15 minutter, og det er når jeg tar meg god tid. Jeg synes det er utrolig kjedelig å bare stå der når jeg er ferdig å vaske meg :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...