AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #61 Del Skrevet 11. november 2011 http://www.offlinesucks.com/sexy/50-years-old-bikini-contest.html/attachment/miss-50-years-old-las-vegas-1-1 Hun helt til høyre var pen! Hun var sinnsykt sexy og pen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebastianen Skrevet 11. november 2011 #62 Del Skrevet 11. november 2011 men de er ikke naturlig pene akkurat... det er ikke jennifer aniston heller. DET kan jeg være enig i , men det var ikke det han spurte om . Hva sier du ? Er ikke Jennifer Aniston naturlig ? Jeg som har synes hun er schexy helt siden jeg så friends første gang . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #63 Del Skrevet 11. november 2011 Jeg synes norske/nordiske kvinner er som oftest veldig pene. Det er sjelden jeg ser stygge norske kvinner. Men det er synlig forskjell på norske, svenske og finske kvinner merkelig nok. Jeg synes også indiske kvinner er pene, de fleste ihvertfall. Og noen asiatiske (thai?) Øst-europere er ikke pene, det er en sjeldenhet. I samme gruppe hører britene i, sjelden pene. Av menn så liker jeg best nordiske. Sør-europeere blir for litt små-ekle. Asiatere tenner meg så lite som det er mulig, mest fordi de er så små og feminine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #64 Del Skrevet 11. november 2011 Det heter vel "en kosovo-albaner " eller ? (bare sånn for å være sikker på å bli oppfatta som en språkmessig drittsekk ) Nei, han var ikke kosovo-albaner, han var kosover. Og de er jo som regel ganske stygge etter min mening, samme med albanere og kosovo-albanere også (de er jo ganske like da), så jeg ble ganske overrasket. Men det skal sies at han hadde ikke et typisk kosovo-utseende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #65 Del Skrevet 11. november 2011 DET kan jeg være enig i , men det var ikke det han spurte om . Hva sier du ? Er ikke Jennifer Aniston naturlig ? Jeg som har synes hun er schexy helt siden jeg så friends første gang . Hun var ganske søt. Hun har vel trent endel og er slank, men det kan resultere i litt forfall når man ikke er helt ung lengre. Slik som madonna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest shirelle Skrevet 11. november 2011 #66 Del Skrevet 11. november 2011 Jeg tror ikke jeg noen gang har sett en pen thaijente. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #67 Del Skrevet 11. november 2011 Ja men uansett nordiske jenter eldres ganske fort. Jeg syntes ikke de har noe spesielt i seg, alle ligner på hverandre nesten. Blå öyne små lepper = STYGT har bare sett noen få med lyse öyne og fyldige lepper som er nordiske. Poenget mitt er at jenter fra Kosovo er de peneste, bare se på bilder av : Miss Kosovo 2009 og 2010 på google. DET kan jeg kalle VAKKER! Nå har ikke alle norske damer blå øyne og små lepper heller da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest shirelle Skrevet 11. november 2011 #68 Del Skrevet 11. november 2011 DET kan jeg være enig i , men det var ikke det han spurte om . Hva sier du ? Er ikke Jennifer Aniston naturlig ? Jeg som har synes hun er schexy helt siden jeg så friends første gang . Hun har hvertfall operert nesen. Hun er jo pen sånn som hun ser ut, men ikke alt er ekte. Hvem som helst kan bli pen av litt kosmetisk kirurgi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #69 Del Skrevet 11. november 2011 Jeg synes norske/nordiske kvinner er som oftest veldig pene. Det er sjelden jeg ser stygge norske kvinner. Men det er synlig forskjell på norske, svenske og finske kvinner merkelig nok. Jeg synes også indiske kvinner er pene, de fleste ihvertfall. Og noen asiatiske (thai?) Øst-europere er ikke pene, det er en sjeldenhet. I samme gruppe hører britene i, sjelden pene. Av menn så liker jeg best nordiske. Sør-europeere blir for litt små-ekle. Asiatere tenner meg så lite som det er mulig, mest fordi de er så små og feminine. Britiske jenter er ganske sexy, men de har faktisk noen slike merkelige grise-trekk som er småskumle. På en måte at de kan legge på seg endel og bli litt merkelige. Men jeg har egentlig ikke tenkt på briter som typisk stygge, da mange ser veldig ordentlige ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 11. november 2011 #70 Del Skrevet 11. november 2011 Det er nok litt lettere å holde seg ung og vakker når man har råd til de beste hudpleieproduktene og har råd til å gå på salonger oftere enn gjennomsnittskvinnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #71 Del Skrevet 11. november 2011 http://www.offlinesucks.com/sexy/50-years-old-bikini-contest.html/attachment/miss-50-years-old-las-vegas-1-1 Hun helt til høyre var pen! Hun var sinnsykt sexy og pen Jeg vile prøvd å fått autografen hennes og imponert henne med min unge skandinaviske mannlighet, og kanskje ville hun funnet meg interessant. Liker slike damer blonde kjekke menn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cosette Skrevet 11. november 2011 #72 Del Skrevet 11. november 2011 Skandinavere ER generelt penere enn mange andre folkeslag, mener jeg. Blek hud med roser i kinnene, blå eller grønne øyne, forfinede trekk.. Det er få digre klumpneser å se i landet vårt. Jeg er også svak for nederlendere. Noen av de mest sexy mennene jeg har vært borti har vært fra Nederland. Har til dags dato aldri blitt tiltrukket av en sort afrikaner. Har dog sett flere eksepsjonelt vakre afroamerikanere, men disse har jo som oftest en god dæsj "hvit" i seg, og har gjerne ikke så utpreget afrikanske trekk. Ikke fullt så brede neser og lepper. Sistnevnte tror jeg føles for "fremmed" til at jeg klarer å tiltrekkes - jeg tror det er sant at man ofte tiltrekkes av det folkeslaget man omgir seg med selv. Arabiske menn tiltrekkes jeg sjelden av, men jeg synes Adil Khan er heit Arabiske kvinner kan være veldig pene på en litt mystisk måte. Noen av dem er i overkant hårete, da.. Jeg synes kinesiske kvinner kan være veldig vakre, de er liksom så små og tandre og har fantastisk glansfullt hår. Asiatiske menn er ofte for lave for min smak, og jeg tiltrekkes sjelden, med visse hederlige unntak. Jeg er ikke så begeistret for det filippinske og thailandske utseendet. Hva østeuropeere angår, så er jeg sjelden imponert. Kan ha noe med kles- og sminkestilen som regjerer i de traktene å gjøre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #73 Del Skrevet 11. november 2011 Ja men uansett nordiske jenter eldres ganske fort. Jeg syntes ikke de har noe spesielt i seg, alle ligner på hverandre nesten. Blå öyne små lepper = STYGT har bare sett noen få med lyse öyne og fyldige lepper som er nordiske. Poenget mitt er at jenter fra Kosovo er de peneste, bare se på bilder av : Miss Kosovo 2009 og 2010 på google. DET kan jeg kalle VAKKER! http://www.google.se/imgres?q=miss+kosovo+2009&um=1&hl=no&sa=N&qscrl=1&nord=1&rlz=1T4ACEW_noSE411SE403&biw=1311&bih=588&tbm=isch&tbnid=8F9cv3tXIOv2XM:&imgrefurl=http://www.examiner.com/pageant-in-national/miss-kosovo-bikini-pictures-part-2-of-3-miss-universe-pageant&docid=L46Rpnk62rUcpM&imgurl=http://www.examiner.com/images/blog/EXID12090/images/kosovo18.jpg&w=430&h=647&ei=FWS9TtmJNbL44QSyu62lBA&zoom=1&iact=hc&vpx=553&vpy=196&dur=545&hovh=275&hovw=183&tx=83&ty=211&sig=113049552438957255825&page=1&tbnh=129&tbnw=86&start=0&ndsp=26&ved=1t:429,r:12,s:0 http://www.google.se/imgres?q=miss+kosovo+2008&um=1&hl=no&sa=N&qscrl=1&nord=1&rlz=1T4ACEW_noSE411SE403&biw=1311&bih=588&tbm=isch&tbnid=_BqY_Oj7hT4IIM:&imgrefurl=http://ladhound.multiply.com/journal/item/309/my_early_favorites_for_Miss_Universe_2008&docid=P1ffhwQiKEPNsM&imgurl=http://images.ladhound.multiply.com/image/1/photos/upload/orig/SbrBkgoKCDoAAA8esJU533/9.jpeg%253Fet%253DSMJb7M3xy7mvTovDmr5KyQ%2526nmid%253D0&w=252&h=342&ei=SmS9TqznIO334QSj37zKBA&zoom=1&iact=hc&vpx=353&vpy=111&dur=1340&hovh=262&hovw=193&tx=63&ty=183&sig=113049552438957255825&page=1&tbnh=129&tbnw=95&start=0&ndsp=27&ved=1t:429,r:2,s:0 = UFATTELIG VAKKER Ingen av dem var spesielt pene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #74 Del Skrevet 11. november 2011 Hva er det med de fleste her og påstå at östeuropeiske kvinner ikke er pene. I 2009 så kom jo Kosovo på 2 plass i miss universe så jenter fra kosovo er som oftes pene Serbiske,Makedonske jenter derimot har det typsike ''östeuropa utseende'' Mens Albanere og Kroatere har et mer eksotisk utseende blandet med noen nordiske trekk. Og ja Nordiske kvinner er bare fine i sin yngre dager, de eldres alfor fort. Det er som om de må begynne å bruke rynke krem når de er 20 år eller no. Asiatiske jenter har aldri stått ut som : wow. Det er sjeldent jeg syntes en asiater er pen. Og da må det faen meg mye til. En ting som er ekkelt er at mange eldre nordiske menn drar ned til thailand og skaffer seg en 20 år yngre thai jente som ikke har truffet puberteten engang, JEG MÅ SI JEG BLIR KVALM. Du kan ikke gå en dag i Oslo uten å se en eldre norsk mann med en UNG asiater. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #75 Del Skrevet 11. november 2011 Ang.. "viking-kvinner": En jente jeg gikk i klassen med, var en typisk "viking-kvinne". Hun var vel i øverste skalaen på 17Xcm, hadde langt blondt hår, hadde former (fyldige pupper/lår/rumpe... uten å være tykk/frodig). Og iblant hadde hun håret slik: http://i.blogg.no/300x300/http://fashionistens.blogg.no/images/070907_miller2_400x400_1213090655.jpg Og det faktum at hun faktisk kom fra et sted der mange vikinger bodde, så skal det faktisk ikke forundre meg om hun faktisk er viking ættet også... Fantaserte ofte i timene at om hun hadde levd i vikingtiden, så hadde hun garantert vært en "prinsessa" i bygda. DEN SKJØNNE VAKRE JOMFRUEN SOM FOLK REISTE LAND OG STRAND FOR Å SE/PRØVE SEG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #76 Del Skrevet 11. november 2011 Hva er det med de fleste her og påstå at östeuropeiske kvinner ikke er pene. I 2009 så kom jo Kosovo på 2 plass i miss universe så jenter fra kosovo er som oftes pene Serbiske,Makedonske jenter derimot har det typsike ''östeuropa utseende'' Mens Albanere og Kroatere har et mer eksotisk utseende blandet med noen nordiske trekk. Og ja Nordiske kvinner er bare fine i sin yngre dager, de eldres alfor fort. Det er som om de må begynne å bruke rynke krem når de er 20 år eller no. Asiatiske jenter har aldri stått ut som : wow. Det er sjeldent jeg syntes en asiater er pen. Og da må det faen meg mye til. En ting som er ekkelt er at mange eldre nordiske menn drar ned til thailand og skaffer seg en 20 år yngre thai jente som ikke har truffet puberteten engang, JEG MÅ SI JEG BLIR KVALM. Du kan ikke gå en dag i Oslo uten å se en eldre norsk mann med en UNG asiater. Men de skaffer seg noen å være til iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cosette Skrevet 11. november 2011 #77 Del Skrevet 11. november 2011 Hun som spiller Cecilia Algotsdotter i Arn-trilogien har et typisk erkeskandinavisk pent utseende, synes jeg. Rene trekk, høye kinnben, høy panne og et litt "mildt" uttrykk. Lys i hud, hår og øyne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #78 Del Skrevet 11. november 2011 Mange av dere som påpeker at øst-europeiske, og særlig russiske, kvinner ikke er pene. Men er ikke de forholdsvis like oss? Jeg er norsk dame, regnes av mange for å være pen, men blir ofte spurt om jeg er russisk i utlandet. Vet ikke helt hva jeg syns om det lengre.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #79 Del Skrevet 11. november 2011 Hva er det med de fleste her og påstå at östeuropeiske kvinner ikke er pene. I 2009 så kom jo Kosovo på 2 plass i miss universe så jenter fra kosovo er som oftes pene Serbiske,Makedonske jenter derimot har det typsike ''östeuropa utseende'' Mens Albanere og Kroatere har et mer eksotisk utseende blandet med noen nordiske trekk. Og ja Nordiske kvinner er bare fine i sin yngre dager, de eldres alfor fort. Det er som om de må begynne å bruke rynke krem når de er 20 år eller no. Asiatiske jenter har aldri stått ut som : wow. Det er sjeldent jeg syntes en asiater er pen. Og da må det faen meg mye til. En ting som er ekkelt er at mange eldre nordiske menn drar ned til thailand og skaffer seg en 20 år yngre thai jente som ikke har truffet puberteten engang, JEG MÅ SI JEG BLIR KVALM. Du kan ikke gå en dag i Oslo uten å se en eldre norsk mann med en UNG asiater. Asiat? Asia er en verdensdel. Si heller navnet på landet og ikke landsdelen - for det er veldig mange forskjellige folk i de forskjellige landene du finner på verdensdelen Asia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #80 Del Skrevet 11. november 2011 Mange av dere som påpeker at øst-europeiske, og særlig russiske, kvinner ikke er pene. Men er ikke de forholdsvis like oss? Jeg er norsk dame, regnes av mange for å være pen, men blir ofte spurt om jeg er russisk i utlandet. Vet ikke helt hva jeg syns om det lengre.... Jeg synes mange norske damer holder seg innenfor normalt pen, men at de pene fra utlandet kan se mer interessant ut, fordi de samtidig er forskjellige. Men det er ikke imponerende med brede nesebor og slikt. Mer at spesielle trekk ser sexy ut. Det er endel søte russiske damer, men de som ikke er pene kan jo være veldig store og voldsomme. Da er det ikke så pent. Men jeg vet om en som er sammen med ei dame som er veldig stor, og jeg tror han valgte henne fordi han liker at hun er stor. Veldig snodig asså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå