Gå til innhold

ER egentlig skandinavere de peneste menneskene på jorden?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er halvt brasiliansk halvt perser.. gjett om jeg får oppmerksomhet da?? halve Norge sikler etter meg. Digger eksotisk utseende på jenter! Det er bare så ufattelig vakkert å mystisk, også liker jeg menn med skandinaviske trekk:)

JA! persiske jenter er vakre;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes skandinaviske menn er de peneste, men jeg er også begeistret for mørke menn. Kenyanere, afroamerikanske, karibiere...

Latino synes jeg ikke er noe særlig, heller ikke østeuropeisk utseende. Asiatiske menn ( pakistanske, afghanske, kinesiske, osv..) er heller ikke favoritten. Men i Tunisia var det mange vakre menn. Blanding mellom Midtøsten og afrikansk var bra :)

Har aldri møtt/sett en mulatt som ikke er pen! Mulattar får de beste fra de to "rasene". De er simpelthen vakre! :)

Men av kvinner synes jeg de små nette asiaterne er vakre. Og de skandinaviske da.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes skandinaviske menn er de peneste, men jeg er også begeistret for mørke menn. Kenyanere, afroamerikanske, karibiere...

Latino synes jeg ikke er noe særlig, heller ikke østeuropeisk utseende. Asiatiske menn ( pakistanske, afghanske, kinesiske, osv..) er heller ikke favoritten. Men i Tunisia var det mange vakre menn. Blanding mellom Midtøsten og afrikansk var bra :)

Har aldri møtt/sett en mulatt som ikke er pen! Mulattar får de beste fra de to "rasene". De er simpelthen vakre! :)

Men av kvinner synes jeg de små nette asiaterne er vakre. Og de skandinaviske da.

Hehe, bare sånn pirk-pirk, mange nord-afrikanere har ganske stort innslag av berber-blod, selv om de identitetsmessig er arabere. ;) Så jeg tror kanskje det er noe av grunnen til at de ofte ser annerledes ut enn øst-arabere, ikke at de nødvendigvis er en en blanding av Afrika og midt-østen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, bare sånn pirk-pirk, mange nord-afrikanere har ganske stort innslag av berber-blod, selv om de identitetsmessig er arabere. ;) Så jeg tror kanskje det er noe av grunnen til at de ofte ser annerledes ut enn øst-arabere, ikke at de nødvendigvis er en en blanding av Afrika og midt-østen. :)

Jeg vet da søren jeg :) jeg har bare konkludert med at det sikkert har blitt en blandings der uten videre kunnskap om området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skammer meg litt over dette fordi jeg som regel er veldig politisk korrekt. Jeg syns absolutt det finnes pene asiatiske damer, men asiatiske menn? De finnes ikke attraktive. Spesielt kinesiske menn. De er rett og slett avtennende.

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet da søren jeg :) jeg har bare konkludert med at det sikkert har blitt en blandings der uten videre kunnskap om området.

Hehe, jeg syntes først og fremst det var morsomt å lese at noen har lagt merke til at de utseendemessig skiller seg litt fra Midt-Østen jeg, og det er jeg forøvrig helt enig i at de gjør. ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er overrasket over de som ikke finner øst-asiastiske menn tiltrekkende. Jeg må si jeg synes japanere er den peneste rasen, spesielt når det kommer til menn (siden jeg er heterofil kvinne). Mange av dem har utrolig pene trekk:

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Kunne holdt på i evigheter...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er overrasket over de som ikke finner øst-asiastiske menn tiltrekkende. Jeg må si jeg synes japanere er den peneste rasen, spesielt når det kommer til menn (siden jeg er heterofil kvinne). Mange av dem har utrolig pene trekk:

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Jeg synes de ser så unge ut jeg.. Nå vet jeg jo ikke aldern din, men for meg ser de ut som de er 10-15 år yngre enn meg. Altså for meg; småbarn...

Og selv om generelt ikke liker østasiatere, så kan det være enkeltmennesker som er vakre likevel.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Jeg tror gjerne man tenker litt stereotypisk når man skal vurdere hele folks utseende, det er noe av grunnen til at jeg blir litt svett av nettopp slike tråder.. :fnise: Menn fra f. eks Midt-Østen-området får jo også ganske heftig bank her, men jeg vil ikke akkurat påstå at disse er stygge:

Min lenke

Min lenke

Min lenke

Min lenke

Min lenke

Min lenke

Det er helt greit å si at det ikke er "min type", jeg glir heller ikke ut av sofaen av alle disse, men STYGGE? Som i stygge og fæle med mindre pene trekk?

Mr World 2010 (visste dere at det fantes noe slikt? Det gjorde ikke jeg! :fnise: ) var forøvrig nigeriansk-italiensk og vant for Irland!

Min lenke

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr World 2010 (visste dere at det fantes noe slikt? Det gjorde ikke jeg! :fnise: ) var forøvrig nigeriansk-italiensk og vant for Irland!

Min lenke

Han var heit!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes norske jenter kan se litt kjedelige ut med det typisk blonde håret og blå/grønn øyne. I tillegg sminker de fleste seg helt likt.. Synes jenter med persiske/arabiske trekk generelt er vakre :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han var heit!

I knooooooow! :rodmer::fnise: Blanding er generelt bra! Ja til blanding! :lur:

Jeg dør ikke akkurat inni meg av å se på Jesse Williams fra Greys heller. :lur:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I knooooooow! :rodmer::fnise: Blanding er generelt bra! Ja til blanding! :lur:

Jeg dør ikke akkurat inni meg av å se på Jesse Williams fra Greys heller. :lur:

Det ser jeg ikke på, så han vet jeg ikke hvem er, men han som spiller Derek Morgan i Criminal Minds er den heiteste mannen jeg vet om tror jeg.. Moren er dansk eller irsk ellernoe og faren er afroamerkansk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser jeg ikke på, så han vet jeg ikke hvem er, men han som spiller Derek Morgan i Criminal Minds er den heiteste mannen jeg vet om tror jeg.. Moren er dansk eller irsk ellernoe og faren er afroamerkansk.

"Derek Morgan" er hot ja!

Her er Jesse Williams, han er faktisk halvt svensk!

Min lenke

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet at det er litt ute av det blå, men denne indiske damen må være et av de vakreste menneskene på jord. Etter hva som er kjent har hun IKKE foretatt noen operasjoner for dette utseende heller *Hakeslep..*Aishwarya_Rai_4696.jpg&w=1024&h=768&ei=6wG_ToChLJHbsgbQ_eXPDQ&zoom=1&iact=hc&vpx=454&vpy=260&dur=3038&hovh=194&hovw=259&tx=94&ty=128&sig=115860509690756876461&sqi=2&page=11&tbnh=123&tbnw=164&ndsp=21&ved=1t:429,r:16,s:223

Aishwarya-Rai-pics.jpg&w=397&h=524&ei=6wG_ToChLJHbsgbQ_eXPDQ&zoom=1&iact=hc&vpx=452&vpy=178&dur=1177&hovh=258&hovw=195&tx=109&ty=132&sig=115860509690756876461&sqi=2&page=3&tbnh=124&tbnw=98&ndsp=21&ved=1t:429,r:2,s:45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de ser så unge ut jeg.. Nå vet jeg jo ikke aldern din, men for meg ser de ut som de er 10-15 år yngre enn meg. Altså for meg; småbarn...

Og selv om generelt ikke liker østasiatere, så kan det være enkeltmennesker som er vakre likevel.

Han første er 39, og de andre er henholdsvis 36, 31 og 28. Det er godt mulig at de er noen år yngre på bildene, men japanere og de fleste andre sørøst-asiatere har jeg fått inntrykk av eldes mye senere enn oss. Jeg synes de ser en del yngre ut enn de er ja, men langt i fra småbarn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker nok best skandinavere jeg også.. Men også andre, som amerikanere, engelskmenn, og evnt. fra sør-europa (spania, italia, nederland)

Tiltrekkes MINST (not at all) av asiatiske menn... tror det har MYE å gjøre med høyde og kroppsbygning, jeg liker ikke lave/små menn.

Har heller aldri vært tiltrukket av afrikanere.. brede neser og tykke lepper synes jeg ikke er pent! (afrikanere med mindre neser og lepper er altså penere.. men jeg tiltrekkes ikke av de heller)

Liker heller ikke de typiske øst-europeiske trekkene! Mange polakker/litauere her, man ser de fra lang avstand.. hehe. (noen øst-europeiske kvinner kan være pene- men ikke menn som jeg har sett iallall)

Ellers så finnes det jo "pene" unntak i de fleste folkegruppene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er halvt brasiliansk halvt perser.. gjett om jeg får oppmerksomhet da?? halve Norge sikler etter meg. Digger eksotisk utseende på jenter! Det er bare så ufattelig vakkert å mystisk, også liker jeg menn med skandinaviske trekk:)

Tipper du får litt den samme oppmerksomheten her, som vi norske damer får i Latin-Amerika og østen. Tar jo helt av, hehehe :) Syns du skal lene deg tilbake og nyte det, jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...