Isfrid Skrevet 13. november 2011 #141 Del Skrevet 13. november 2011 Han første er 39, og de andre er henholdsvis 36, 31 og 28. Det er godt mulig at de er noen år yngre på bildene, men japanere og de fleste andre sørøst-asiatere har jeg fått inntrykk av eldes mye senere enn oss. Jeg synes de ser en del yngre ut enn de er ja, men langt i fra småbarn. De ser myyye yngre ut... Hadde gjettet iallfall 10 år yngre på han første. Så de "holder seg" nok godt for alderen, men er ikke noe særlig å være 40 år og dra rundt på en mann som ser ut som han kanskje er 19 år Til gjengjeld synes jeg de ser så veeeeeldig gammel ut når det blir gammel. De mangler liksom noe midt i mellom, det jeg tenker på som mandig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #142 Del Skrevet 13. november 2011 Jenter fra arabia er veldig søte og helt nydelige, hvis de har pen kroppsbygning. Dumt at det er langt til arabia, og at kulturer er så sær og spesiell. Jeg visste ikke helt at asiatiske menn var så upopulære, men antar det menes at det er mer et generelt trekk at kinesiske menn er for korte og lite mannlige, men at det i japan finnes unntak fordi de er høyere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 13. november 2011 #143 Del Skrevet 13. november 2011 Er overrasket over de som ikke finner øst-asiastiske menn tiltrekkende. Jeg må si jeg synes japanere er den peneste rasen, spesielt når det kommer til menn (siden jeg er heterofil kvinne). Mange av dem har utrolig pene trekk: Bilde Bilde Bilde Bilde Kunne holdt på i evigheter... Enig! Det finnes da faktisk "høye, mørke og maskuline" øst-asiatere også (til de som mener at de ovenfor er "for femi". Bare se på f.eks. Ken Watanabe: Bilde Ikke mye femi ved den karen der. Og rimelig heit er han også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanted Skrevet 13. november 2011 #144 Del Skrevet 13. november 2011 I knooooooow! Blanding er generelt bra! Ja til blanding! Jeg dør ikke akkurat inni meg av å se på Jesse Williams fra Greys heller. Jesse Williams glir jeg alltid ut av sofaen av!!!! :gjeiper: :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B18 Skrevet 13. november 2011 #145 Del Skrevet 13. november 2011 (endret) norske damer er så innbilske! Så fort du krysser grensa ut av Norge, får Alle kvinner ommerksomhet, og tro meg man må ikke være blond får å få det! I latin amerika og østen er det vanlig å legge ann på damer, "ejj mamacita kom her" og de gjør det på alle, not only "nordic ladies"=) Tipper du får litt den samme oppmerksomheten her, som vi norske damer får i Latin-Amerika og østen. Tar jo helt av, hehehe Syns du skal lene deg tilbake og nyte det, jeg Endret 13. november 2011 av B18 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanted Skrevet 13. november 2011 #146 Del Skrevet 13. november 2011 norske damer er så innbilske! Så fort du krysser grensa ut av Norge, får Alle kvinner ommerksomhet, og tro meg man må ikke være blond får å få det! I latin amerika og østen er det vanlig å legge ann på damer, "ejj mamacita kom her" og de gjør det på alle, not only "nordic ladies"=) Hehe, det er helt sant. Klart får blondiner oppmerksomhet også, dersom de er søte, men brunetter får absolutt like mye. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2011 #147 Del Skrevet 14. november 2011 norske damer er så innbilske! Så fort du krysser grensa ut av Norge, får Alle kvinner ommerksomhet, og tro meg man må ikke være blond får å få det! I latin amerika og østen er det vanlig å legge ann på damer, "ejj mamacita kom her" og de gjør det på alle, not only "nordic ladies"=) Helt enig! Er selv norsk, men virker som at dere andre tror vi er så spesielle og at alle menn på kloden elsker kvinner fra Norge og syns vi er så vakre. Får litt ondt i meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 14. november 2011 #148 Del Skrevet 14. november 2011 Helt enig! Er selv norsk, men virker som at dere andre tror vi er så spesielle og at alle menn på kloden elsker kvinner fra Norge og syns vi er så vakre. Får litt ondt i meg. Når jeg svarer på et slikt spm svarer jeg altså ikke objektivt, men etter egne preferanser. Det må da være lov å synes skandinaviske menn er de vakreste uten at nødvedigvis du eller Mohammad synes det samme? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2011 #149 Del Skrevet 14. november 2011 I Rwanda er det vel slik at hutuene var de lave og tettbygde, mens tutsiene ble sett på som de høyreiste og vakre. Selv synes jeg det er mange pene afrikanere, så lenge de ikke er for lave eller spinkle. Synes også at albanere ofte er veldig vakre, og iranere, indere og pakistanere. Øst-asiatene blir ofte litt for små etter min smak, selv om jeg også har sett noen veldig pene vietnamesere. De fra Sør-Amerika er jo ofte veldig vakre. Synes sjelden den jevne amerikaner er så kjekk at det gjør noe. Ofte tyrenakker, basketballtrøye, GAP-bukse, joggesko og en stygg hårsveis. Pluss noen kilo for mye. Med nordmenn er det ofte litt enten eller. Synes det er veldig mange pene kvinner, men kanskje ikke så mange pene menn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 14. november 2011 #150 Del Skrevet 14. november 2011 I Rwanda er det vel slik at hutuene var de lave og tettbygde, mens tutsiene ble sett på som de høyreiste og vakre. Selv synes jeg det er mange pene afrikanere, så lenge de ikke er for lave eller spinkle. Synes også at albanere ofte er veldig vakre, og iranere, indere og pakistanere. Øst-asiatene blir ofte litt for små etter min smak, selv om jeg også har sett noen veldig pene vietnamesere. De fra Sør-Amerika er jo ofte veldig vakre. Synes sjelden den jevne amerikaner er så kjekk at det gjør noe. Ofte tyrenakker, basketballtrøye, GAP-bukse, joggesko og en stygg hårsveis. Pluss noen kilo for mye. Med nordmenn er det ofte litt enten eller. Synes det er veldig mange pene kvinner, men kanskje ikke så mange pene menn. Oops.. Hadde da planer om å stå for alle generaliseringene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2011 #151 Del Skrevet 14. november 2011 Fra 30 og oppover begynner kvinnene å forfalle. Fleste klipper håret kort og begynner å gå i posete og trasige klær. De fleste er pen når de er ung. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2011 #152 Del Skrevet 14. november 2011 persiske jenter er penest. ferdig. avslutt diskusjonen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2011 #153 Del Skrevet 16. november 2011 Jeg er en kvinne fra øst Europa, og synes det er mange pene nordmenn, både kvinner og menn, men ikke større andel enn i øst Europa, kanskje derimot mindre. Og mange menn her som er altfor lave for meg. Hvis jeg skal gå med høye hæler, så må mannen være minst 1.85. Bare se på Dagens mann, de fleste som kommer dit er rundt 1.70, skuffende. Og jenter som har Viking-utseende, er ikke noe pent i mine øyne. Kvinnen skal være slank, tenker jeg. Jeg har datet noen nordmenn, men til slutt valgte en mann fra øst-Europa, med blå øyne, mellomblondt hår og 1.89 høy. Kanskje det er sant at vi liker dem som ser ut som oss? Har du sett den gjennomsnittlige mannen i landet ditt eller? Ser jo faen ikke ut. Man kan faktisk se på mange øst-europeere at de er fra nettopp derfra. Mange lite flatterende trekk. Tror du virkelig at mennene i dagens mann er representativt for alle menn i Norge? De som er der er vel mer de som sliter med å få seg dame.. Dessuten er gjennomsnittshøyden for menn i Norge 1.79. Det finnes med andre ord mange her til lands som er godt over 1.80. Nederland har verdens høyeste mennesker, faktisk. Hva mener du med "vikingutseende"? Det er ikke vanlig for jenter i Norge å ha brede skuldre og smale hofter.. Dessuten er da blå øyne det vanligste her til lands, sammen med blondt/mellomblondt hår. Jeg synes norske jenter kan se litt kjedelige ut med det typisk blonde håret og blå/grønn øyne. I tillegg sminker de fleste seg helt likt.. Synes jenter med persiske/arabiske trekk generelt er vakre Persiske/arabiske jenter ser ikke like kjedelige ut med sitt svarte hår og brune/svarte øyne? Det er faktisk større variasjon hva gjelder hår- og øyefarge her i Norge, enn i arabiske land. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aliyyah Skrevet 16. november 2011 #154 Del Skrevet 16. november 2011 Fra 30 og oppover begynner kvinnene å forfalle. Fleste klipper håret kort og begynner å gå i posete og trasige klær. De fleste er pen når de er ung. Virkelig? Ikke min oppfatning. Har sett mange kvinner som er godt oppi 35-45 årene som har både langt hår og klær som sitter ganske så bra på dem. I tillegg så kjenner jeg folk jeg glatt kunne ta for å være 25 år men som da egentlig er 36 år. For eksempel. Dette er jo da genenes "skyld" og hva de gjør med seg selv som fører til at de ser så unge ut. Personlig synes jeg svensker og også persere er de peneste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjøa Skrevet 17. november 2011 #155 Del Skrevet 17. november 2011 De minst attraktive for meg er afrikanere, mørkhudede og svarte menn. Jeg liker ikke utseende på en del menn fra Midtøsten, Afganistan, Irak, Iran. Ikke helt sikker på hvor fra de kommer, men de har veldig firkanta hoder og neseryggen (? øverst på nesen) er veldig brede og har ofte en klump midt på. Ansiktene virker svært asymmetriske. Østeuropeiske menn har alt for runde hoder (selv om noen av kvinnene kan være svært vakre). Amerikanere (den typiske fotballspillende amerikaner) har alt for brede kjever (men USA er jo mangfoldig da). Pakistanere blir for mørke, kinesere, koreanere og japanere har jeg ingenting imot. Vietnamesere ser jeg på som mindre pene igjen (men der også er mange av kvinnene utrolig vakre). Noen Thaimenn er jo de vakreste kvinnene i verden. Sør Amerika; næh, ikke min kopp te. Noen nevnte somaliere som vakre. Jeg har aldri sett en vakker somalisk mann. De har ofte så stygge tenner. Jeg er enig i at noen av jentene kan være vakre, men generelt er somaliere for ”bollete” i ansiktet og ser litt sammentrykt ut. Så for meg er nok skandinaver de peneste. Svenske menn spesielt. Eller rett og slett dem som ser mest ut som meg. Hvite, høye, blonde og blåøyde. Jeg vil nok ha barn som ligner meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quinn Skrevet 18. november 2011 #156 Del Skrevet 18. november 2011 IMO: Peneste menn: Norge > Nederland > Belgia > Spania > Asiatiske land > Hawaii > Karibia Peneste kvinner: Hawaii > Sør Amerika > Asiatiske land > Karibia > Italia Styggeste menn: Øst Europa > Arabere > Afrikanere > Frankrike > United Kingdom Styggeste kvinner: Øst Europa (spesielt Polen, Russland o.l) > United Kingdom > Frankrike > Arabere > Skandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2011 #157 Del Skrevet 18. november 2011 Kongolesiske kvinner er etter min smak de aller, aller vakreste som gruppe. Tror ikke jeg har sett en eneste kongolesisk kvinne som ikke har vært blendende vakker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2011 #158 Del Skrevet 18. november 2011 Kongolesiske kvinner er etter min smak de aller, aller vakreste som gruppe. Tror ikke jeg har sett en eneste kongolesisk kvinne som ikke har vært blendende vakker. Er du seriøs nå, eller? De har jo blylepper, gigantisk bred nese, komisk hodeform og korte øevipper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vivana Skrevet 19. november 2011 #159 Del Skrevet 19. november 2011 Tror du virkelig at mennene i dagens mann er representativt for alle menn i Norge? De som er der er vel mer de som sliter med å få seg dame.. Dessuten er gjennomsnittshøyden for menn i Norge 1.79. Det finnes med andre ord mange her til lands som er godt over 1.80. Nederland har verdens høyeste mennesker, faktisk. Hva mener du med "vikingutseende"? Dagens mann var bare eksempel. Ser ikke så mange høye nordmenn på gata heller, ikke nattklubber eller andre steder. De fleste er som du sier gjennomsnitt, og det er altfor lavt for meg, så... med vikingutseende mener jeg store, tunge kropper, ikke spesielt høye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2011 #160 Del Skrevet 20. november 2011 Er du seriøs nå, eller? De har jo blylepper, gigantisk bred nese, komisk hodeform og korte øevipper? Komisk hodeform, faktisk... Ja, jeg er seriøs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå