Gå til innhold

mark i underlivet!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Å guuuud!!! Håper jeg ikke får det!! Ble helt uvel nå..

Ikke spis sand og hold deg unna små barn, så går det nok bra. :sjenert:

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også fått småmark... DET KLØR! må vell bare bite i det sure eplet å dra på apoteket i morgen, finner jeg vermox må hyllen eller må jeg spøre.. er jo så urolig flaut!!

Skrevet
:hakeslepp: Visste ikke at det gikk an. Hvis man har det så vil man se marken? Ble plutselig redd for at jeg har det.
Skrevet

Hatt småmark før og det er ikke noe kjekt, eller særlig appetittvekkende for oss som hater alt som heter insekter, ormer og parasitter :S Misunner ingen av dere med andre ord...

(Og faen nå klør det over alt!)

Skrevet

fikk jo panikk når jeg så det var en liten hvit ting på papiret :S mildt sagt grusomt for oss som ikke liker slikt!!

Skrevet

Nå tørr jeg ikke gå på do :sjenert:

Gjest Skitten pique
Skrevet

Hadde dette selv for litt siden. Små mark på 4-8 mm, fikset med Vermox. Tok ca 2 uker å fikse det.

Men er utrolig uheldig dersom de er resistente og tåler behandlingen. Leste om en fyr som hadde hatt mark i mange år pga behandlingen ikke virket!

Skrevet

hihi :D

får håpe apoteket har vermox på hyllen og ikke bak disken.. så jeg slipper og spørre.... må jo virkelig manne meg opp for og få kjøpt det :sjenert:

Skrevet

da hadde man vært på apoteket og kjøpt medisin! gud hvor godt det er og vite at jeg fikk kjøpt det og er på bedringens vei...

var stein flaut og stå der inne, de hadde det så klart bak disken og jeg måtte spørre :( ikke nok med det, hun som var bak disken var så klart DANSK så jeg måtte snakke høyt og tydelig :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...