Gå til innhold

Anmeldt X'n for vold ?

Sjampis

Anbefalte innlegg

Noen som har anmeldt sin x for vold og har vært igjennom en rettsak ?

Det er mitt tilfelle og jeg gruer meg til å bli "svartmalt" av hans advokat i retten.

Han var voldelig og jeg vil han skal stå til rette for det men gruer meg til å møte han i retten og bli mistrodd i en slik setting.. Noen andres erfaring hadde hjulpet !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var han voldelig går du i retten mot han, har opplevd det og være i et voldelig forhold i 4 år, å vi fikk barn sammen. Det er to år siden det ble slutt, det har ikke vært rettssak men vurderer det ennå den dag i dag. Og husk.. IKke vent for lenge, jo lengre du venter jo verre blir det med rettssaken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en mann som var sammen med en voldelig kvinne i 3 år. Volden inkluderte slag med knyttet hånd mot ansiktet, blitt kastet kniv på mot ansiktet, kastet på med kopper, tallerkner osv. Jeg gikk til politiet etter 2år for å anmelde, men politiet bare lo av meg og nektet å ta i mot anmeldelsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en mann som var sammen med en voldelig kvinne i 3 år. Volden inkluderte slag med knyttet hånd mot ansiktet, blitt kastet kniv på mot ansiktet, kastet på med kopper, tallerkner osv. Jeg gikk til politiet etter 2år for å anmelde, men politiet bare lo av meg og nektet å ta i mot anmeldelsen

dette høres rart ut. politiet tar vold alvorlig selv om det er kvinnen som er voldelig. tanten min satt 4 måneder i fengsel for vold mot onkelen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er vanskelig og anmelde mishandling som ligger langt tilbake hvis man ikke har dokumentasjon som anmeldelse eller bilder av skadene man har fått. Det blir påstand mot påstand. Har selv blitt mishandlet og angrer den dag i dag på at jeg ikke kontaktet politiet med engang, hadde synlige skader. legen sa at den gang at polititet skal ta slike saker alvorligt. han er ute av livet for lenge siden og jeg har varig skade, men det nytter ikke og komme mange år etterpå og anmelde. Så jeg gjør det beste ut av situasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...