Gå til innhold

Jeg har fasitten på menn og forhold!

Gjest LonelyAngel

Anbefalte innlegg

Gjest LonelyAngel

Er dere klar over hvor heldigere dere er nå? :-)

Dette er helt seriøst! Jeg har nemlig funnet en "manne guide" om menn. Hvorfor de gjør slik, hvordan de tenker, hva de vil ha....hvordan forhindre at han et utro. Ja, ALT!

Jeg har heletiden visst om denne elektroniske boken som kommer med lydtape/film, men den er ganske dyr så har ikke kjøpt den.

Tilfeldigvis fant jeg denne pakken på nett i går, som man kan laste ned gratis! (ulovlig dog..)

For å unngå å legge inn en nedlastningslink, så skriver jeg heller opp hva den heter til dere.

Søk på Google: Christian Carter inside of a man download

Du får en elektronisk bok på nærmere 200 sider, og så kan du laste ned en pakke med flere filmer/lydopptak.

Jeg har hørt masse bra om forfatteren. Han er en ung mann som er samlivsekspert og selvfølgelig ekspert på seg selv som ung og attraktiv mann!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har ikke jeg sjekket det opp, men uansett hva som står så er det umulig en fasit. Du kan ikke mene at du tror du kan dra alle menn i hele verden under én kam?

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere klar over hvor heldigere dere er nå? :-)

Dette er helt seriøst! Jeg har nemlig funnet en "manne guide" om menn. Hvorfor de gjør slik, hvordan de tenker, hva de vil ha....hvordan forhindre at han et utro. Ja, ALT!

Jeg har heletiden visst om denne elektroniske boken som kommer med lydtape/film, men den er ganske dyr så har ikke kjøpt den.

Tilfeldigvis fant jeg denne pakken på nett i går, som man kan laste ned gratis! (ulovlig dog..)

For å unngå å legge inn en nedlastningslink, så skriver jeg heller opp hva den heter til dere.

Søk på Google: Christian Carter inside of a man download

Du får en elektronisk bok på nærmere 200 sider, og så kan du laste ned en pakke med flere filmer/lydopptak.

Jeg har hørt masse bra om forfatteren. Han er en ung mann som er samlivsekspert og selvfølgelig ekspert på seg selv som ung og attraktiv mann!

:-)

:skratte:

Catch him and keep him heter visst boken hans. Ifølge denne damens undersøkelser så gjelder det gjerne Christian Carter selv, om du gir ham kredittkornummeret ditt, så er det godt mulig du ikke blir kvitt ham. Dvs på trekk-lista di på kredittkortet altså.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damenes versjon av The Game?

Etter å ha lest litt om ham så tror jeg han har skrevet en bok som sikter seg mot å gjøre det enklere for kvinner å underkaste seg The Game-menn.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Henry Cow

Okeli-dokeli...

Laurie Layton Schapira wrote about this at length in her 1988 work: “The Cassandra Complex: Living With Disbelief: A Modern Perspective on Hysteria” and in it she states that one of the key qualities of the Cassandra complex is found in this impasse between Apollo and his would-be conquest. Typically, the complex then is projected onto those traditionally diagnosed with hysteria, denoting a tendency for them to be disbelieved or dismissed when relating the facts of their experiences to others. Resorting to overtly feminine coping mechanisms, behaviours or beliefs is fundamentally at odds with the cultural outlook of the Apollonian society. Thus anything that cannot be rationalised, measured, proved deductively and materially is rejected, scoffed at, derided (with difficult physical and psychological consequences for the “victim”).

Kassandra then is at odds with the rational, mainstream view, she rejects science and abides by prophecy and intuition and is condemned for it by society, even though she is correct. Considering the Cascade Effect, this can operate at many levels. Those with Apollo strong in the nativity will contend with rationality as a result, they can become the husband who ridicules the wife for her lack of practical sense, who worships commerce and who (as Joseph Campbell contended) buys into our society’s self-defeating delusion of rationalising avarice; alternatively they may become a scientist, an accountant, an entrepreneur. For Kassandra, the path is much less certain. It is a crossing over to the dark-side, and there is a price for that hubris (as determined by inverse populism) which is of course rejection, being considered an hysteric. Those with Kassandra strong then must contend with the choice to live outside of the normal strictures of mainstream society; they must bear ridicule, be threatened with marginalisation or they must denounce instinct, what they feel to be true and cross over to the Apollonian side. They risk divorce, derision and abandonment if they refuse.http://chirotic.wordpress.com/2010/01/26/apollo-cassandra-and-the-archetypally-dysfunctional-marriage/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: :skratte:

hvis man har så lite mellom ørene at man tror at det finnes eksakte taktikker for å holde på et annet menneske, kommer man til å ende opp i mye sorg. Du trenger virkelig å vokse opp frøken.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LonelyAngel

Okeeeeei!!!

For det første så vet man jo selvfølgelig at man ikke kan gre alle under samme kam, MEN menn er også like hverandre fra naturens side.

F. Eks de fleste menn liker jakten, de fleste menn synes det er vanskelig å snakke om følelser.

Man kan lære mye ved å lese denne boken jeg anbefalte. Blandt annet hvordan man lettere kan kommunisere med kjæresten sin eller få et bedre sexliv for den slags skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okeeeeei!!!

For det første så vet man jo selvfølgelig at man ikke kan gre alle under samme kam, MEN menn er også like hverandre fra naturens side.

F. Eks de fleste menn liker jakten, de fleste menn synes det er vanskelig å snakke om følelser.

Man kan lære mye ved å lese denne boken jeg anbefalte. Blandt annet hvordan man lettere kan kommunisere med kjæresten sin eller få et bedre sexliv for den slags skyld.

Emh.. Jeg vil si dette går under kategorien "sosial intelligens". Altså kan man lære disse "hemmelighetene" ved å simpelthen sosialisere med sine medmennesker.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm....mye rart som sies og skrives... peronlig heller jeg mer til Anna Anka teorien (hvor utrolig det enn høres) om at vekker du typen til sex og blow-jobs sånn støtt og stadig så er sjansen stor for at du beholder'n og... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

hmmm....mye rart som sies og skrives... peronlig heller jeg mer til Anna Anka teorien (hvor utrolig det enn høres) om at vekker du typen til sex og blow-jobs sånn støtt og stadig så er sjansen stor for at du beholder'n og... ;)

Hadde en mann vekt en kvinne med å ha sex med henne, så hadde det kaltes voldtekt...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde en mann vekt en kvinne med å ha sex med henne, så hadde det kaltes voldtekt...

Stor forskjell på å vekke noen "med" sex kontra "til" sex :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig påpeker jeg at jeg fleiper da... det finnes ingen fasit på noe i noens forhold.. Det er så mye utenforligende som spiller inn som ikke er likt for noen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest LonelyAngel

Hva faen er det med flere her inne?

I denne boka står det ting som blir sagt og tipset om når man som par besøker en samlivsterapaut, og det er det jo mange som foreslår rundt her i hytt og pine!

Og boka hadde ikke solgt så mye om den ikke var god for noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Hva faen er det med flere her inne?

I denne boka står det ting som blir sagt og tipset om når man som par besøker en samlivsterapaut, og det er det jo mange som foreslår rundt her i hytt og pine!

Og boka hadde ikke solgt så mye om den ikke var god for noe :)

Slike bøker selger mye, fordi folk vil så gjerne tro at det finnes en fasit. No such thing!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...