Gjest Dunderungen Skrevet 10. november 2011 #21 Del Skrevet 10. november 2011 Ser vel igrunn finere ut om det ikke er hår der i det hele tatt trodde jeg? Det er jo invidiuelt hva vi finner opphissende, eller syns er penere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 10. november 2011 #22 Del Skrevet 10. november 2011 Det er jo invidiuelt hva vi finner opphissende, eller syns er penere. Jojo men ts snakker vel om seg selv. det er jo ikke ens eget underliv man trenger å tenne på. Kjenner ingen gutter som liker full bush, men de finnes vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uAnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #23 Del Skrevet 10. november 2011 bestemoren min surret brødskalker inn i håret for å få korketrekkere... vil du ha korketrekkermus eller mere type afro? Kanskje den lokale frisøren din har noen forslag, jeg syns du skal spørre der 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 10. november 2011 #24 Del Skrevet 10. november 2011 bestemoren min surret brødskalker inn i håret for å få korketrekkere... vil du ha korketrekkermus eller mere type afro? Kanskje den lokale frisøren din har noen forslag, jeg syns du skal spørre der Stakkars frisøren tenker jeg bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanted Skrevet 10. november 2011 #25 Del Skrevet 10. november 2011 Stakkars frisøren tenker jeg bare. Du er så søt du, BettyBoop28 Du tar seriøst alt seriøst! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå