Cand alt Skrevet 10. desember 2003 #1 Del Skrevet 10. desember 2003 :brunette: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 10. desember 2003 #2 Del Skrevet 10. desember 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 10. desember 2003 #3 Del Skrevet 10. desember 2003 Øhh...javel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cand alt Skrevet 10. desember 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 10. desember 2003 :hår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 10. desember 2003 #5 Del Skrevet 10. desember 2003 Kult sitat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplegrønn Skrevet 10. desember 2003 #6 Del Skrevet 10. desember 2003 Ok :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 10. desember 2003 #7 Del Skrevet 10. desember 2003 Kult sitat! Bibelen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 11. desember 2003 #8 Del Skrevet 11. desember 2003 Sitatet er fra Bibelen, ja. Salomos Ordspråk 11,22. Men det skal være: "Som en gullring i et grisetryne er en vakker kvinne uten vett" Sorry, måtte bare, hobbyteologen i meg skrek om å få komme ut 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 11. desember 2003 #9 Del Skrevet 11. desember 2003 :o Næææh, sier dere det? *ironisk* Jeg leser ikke bibelen, men akkurat det der har jeg fått med meg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 11. desember 2003 #10 Del Skrevet 11. desember 2003 :o Næææh, sier dere det? *ironisk* Jeg leser ikke bibelen, men akkurat det der har jeg fått med meg :D :o :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 11. desember 2003 #11 Del Skrevet 11. desember 2003 Men takk for at dere er så snille og forklarer meg ting jeg allerede vet :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cand alt Skrevet 12. desember 2003 Forfatter #12 Del Skrevet 12. desember 2003 Hei :evil: , ikke KØDD med sistatet mitt. Det er mitt mitt mitt mitt mitt mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 12. desember 2003 #13 Del Skrevet 12. desember 2003 Hei :evil: ' date=' ikke [b']KØDD med sistatet mitt. Det er mitt mitt mitt mitt mitt mitt Det er vel Gud sitt ettersom det står i bibelen... men du får helt sikkert låne det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cand alt Skrevet 12. desember 2003 Forfatter #14 Del Skrevet 12. desember 2003 Det er vel Gud sitt ettersom det står i bibelen... men du får helt sikkert låne det.. Så du tror at gud er en fysisk person.... :klø: interessant hypotese... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 12. desember 2003 #15 Del Skrevet 12. desember 2003 Psssssst Girlies, det er Salomos sitt sitat, det står i Salomos Ordspråk. Men han har vært død en stund, så han bryr seg sikkert ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 12. desember 2003 #16 Del Skrevet 12. desember 2003 Så du tror at gud er en fysisk person.... :klø: interessant hypotese... Øh, nei... jeg tror ikke i det hele tatt jeg bare benytter anledningen til å kødde litt med deg i all vennskapelighet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 12. desember 2003 #17 Del Skrevet 12. desember 2003 Meg derimot, jeg tror stort sett i det hele tatt. Men som nevnt er det Salomo du kødder med i det sitatet, og ikke Gud, så da bryr jeg meg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cand alt Skrevet 12. desember 2003 Forfatter #18 Del Skrevet 12. desember 2003 Meg derimot' date=' jeg tror stort sett i det hele tatt. Men som nevnt er det Salomo du kødder med i det sitatet, og ikke Gud, så da bryr jeg meg ikke [/quote'] Det er mitt mitt mitt mitt mitt mitt mitt mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 15. desember 2003 #19 Del Skrevet 15. desember 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå