Gjest taranja Skrevet 9. november 2011 #1 Del Skrevet 9. november 2011 I tenkemåten ift om vi skal fortsette et forhold som vi startet i sommer. Ting låste seg og vi trengte begge tid alene. Nå Har vi Litt kontakt igjen og Jeg kjenner at Jeg er ufattelig glad i henne og vil få dette til å fungere. Men er så redd for at hun ikke er på samme sted. Har ikke lett for å blottstille meg, så holder Litt igjen når vi snakkes.. Er det kanskje tida for å legge alle kort på bordet og si hva Jeg føler?! Au så redd for å bli knust.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Rebs Skrevet 9. november 2011 #2 Del Skrevet 9. november 2011 Kanskje du burde benytte denne tiden du har alene, til å opparbeide selvtillit og øke din evne til åpenhet og kommunikasjon, noe som kommer godt med i et parforhold :-) Øv for eksempel på dette med deg selv ved å tenke over dine følelser og å beskrive det med ord, for eksempel ved å skrive det ned. Hvis du går inn i et forhold med dårlig selvfølelse spes. angående kommunikasjon, så vil jeg tro at det er ekstra sjanse for at det skjærer seg, og du ender kanskje opp med enda dårligere selvfølelse - høres ut som frykten bunner i en dårlig selvfølelse, frykt for å få dårlig tilbakemelding på uttrykte følelser. Så vær først og fremst ærlig mot deg selv og lær deg først og fremst å akseptere egne følelser, slik at du ikke går inn i et "avhengighetsforhold" hvor du blir den som "henger bak hennes kjerre". En følelse og visshet om at dere begge er likestilt og har rett til å uttrykke deres følelser på samme måte ovenfor hverandre, er et godt utgangspunkt, og hvis du får dette inntrykket når du er sammen med henne så go for it! Hvis din ærlighet ikke appelerer med hennes følelser så er det hennes sak, men hvis du tror du blir knust om du får negativ respons så forteller det meg at du kan med rette opparbeide din selvfølelse som første prioritering, fremfor å gå inn i et forhold hvor du er livredd for å ikke oppnå aksept av den andre :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Taranja Skrevet 9. november 2011 #3 Del Skrevet 9. november 2011 Tusen takk for godt svar. Jeg ser jo at det er noe i det du sier. Jeg har tidvis denne innsikten- vet jo at jeg er en bra mann med mye å tilby den rette. Og nei,jeg knuses jo ikke om hun ikke er 'der'.... Takk for innspill! Fikk noe å tenke på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå