Gå til innhold

Gleder meg sånn


Gjest annett

Anbefalte innlegg

Jeg har gledet meg til jul i flere måneder allerede, og trodde i september at det kom til å gå så sinnsykt lang tid fordi jeg gledet meg sånn! Men hvor ble det av OKTOBER? Jeg så på kalenderen at det plutselig hadde blitt november, og har ikke ord for hvor fort forrige måned gikk. Fikk så vidt med meg at den var der!

Jeg elsker alt med julen, stemningen er bare helt ubeskrivelig! Har aldri gledet meg så mye som nå!

MEN. Jeg har ett problem. Jeg ANER ikke hva jeg ønsker meg, og allerde skal jo tanter og onkler ha listene! Noen som har tips til hva en tenårinsjente i alderen 15-16 år kan ønske seg? Har virkelig ingen anelse.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Smykke, armbånd kanskje? Ellers så funekr alltid sminke og/eller andre skjønnhetsprodukter (parfyme, deodorant, toalettmappe, ansiktmaske, osv.).

Hvis den har et spesiell hobby. F.eks. liker å holde på med en ting: Lage mat -> kjøp kokebok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

Nei jeg aner heller ikke hva jeg skal ønske meg! Vi har jo alt vi trenger hjemme, og jeg kan jo ikke akkurat ønske meg en leilighet heller! (det er det eneste vi mangler)

Jeg trenger ingen ting... Vil ikke ha noe spesielt.

Kanskje jeg bare skal ønske meg at hvis noen vil gi meg en gave, doner heller et beløp til veldedighet? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var på den alderen ønsket jeg med bestikk, vinglass og servise. Er utrolig kjekt å samle i en ung alder viss du vet hva du liker. (noe litt nøytralt er alltid lurt) Da har du gjerne samlet litt til du flytter ut. Ellers er det fint å fa kakespader, kakefat, skåler og lignende. Rosendal serien er rimelig og grei. Vil nok passe til de fleste, vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...