Heidiv Skrevet 27. november 2011 #41 Del Skrevet 27. november 2011 Ikke lenge igjen nå! Bare 27 dager! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruLuna Skrevet 27. november 2011 #42 Del Skrevet 27. november 2011 Tenkte jeg skulle henge opp julestjerne, skifte til lilla duk og kanskje henge opp lys på verandaen i dag (men det blåser så masse...). Ellers har jeg begynt å tenke på julegaver, men bare kjøpt én - den ble kjøpt i sommer. Synes fortsatt det er tidlig å kjøpe julegaver, men det er kanskje fordi jeg ikke har et fnugg av julestemning. Skal tenne noen stearinlys, sette på julemusikk og skrelle noen klementiner i kveld, så kanskje det hjelper Imponert over dere som er ferdig med julegaver i november allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hipphurra Skrevet 3. desember 2011 #43 Del Skrevet 3. desember 2011 Ingen som har skrevet her etter at desember har ankommet gitt! Men nå er det hvertfall ikke lenge til jul, om tre uker er det faktisk julaften! Det er ikke så verst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantomina Skrevet 5. desember 2011 Forfatter #44 Del Skrevet 5. desember 2011 19 dager igjen til jul! I morgen tiiidlig reiser jeg hjem til mamma og pappa. Krysser alle fingre for at været i Finnmark er bra, og at jeg slipper å være med Hurtigruten på Finnmarkscruise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 5. desember 2011 #45 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) 19 dager Det går kjempefort Endret 5. desember 2011 av Brukernavn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 7. desember 2011 #46 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) 17 dager og i går kom snøen, da var det 18 dager igjen Endret 7. desember 2011 av Wonders 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 7. desember 2011 #47 Del Skrevet 7. desember 2011 17 dager er jo nesten ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 8. desember 2011 #48 Del Skrevet 8. desember 2011 16 dager 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hipphurra Skrevet 8. desember 2011 #49 Del Skrevet 8. desember 2011 16 dager Ja, tenk om to uker er det lille julaften i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violetsky Skrevet 8. desember 2011 #50 Del Skrevet 8. desember 2011 Gleder meg sykt til jul og avslapning nå! Men fortsatt to eksamener igjen. To julegaver i boks, resten blir tatt neste uke Jeg elsker å kjøpe julegaver til folk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vår2011 Skrevet 9. desember 2011 #51 Del Skrevet 9. desember 2011 15 dager :nissekyss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hipphurra Skrevet 9. desember 2011 #52 Del Skrevet 9. desember 2011 To uker til lille julaften Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 10. desember 2011 #53 Del Skrevet 10. desember 2011 13 dager igjen! Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia Skrevet 11. desember 2011 #54 Del Skrevet 11. desember 2011 Da var det 3. søndag i advent. Kan ikke tro hvor tiden flyger. I morgen skal jeg endelig bake første julebakst. Det blir pepperkaker, pepperkakehus og serinakaker. Jeg og samboer skal også ta en kosekveld til uka hvor vi koser oss med gløgg, julekaker, julemusikk, hvor vi pakker inn alt av julegaver sammen. I år har jeg lyst å gjøre pakkene litt mer personlig, så jeg har kjøpt masse forskjellige glansbilder, klistremerker og annen pynt, både i ny og gammel stil. Så skal jeg kjøpe tykt matpapir (?) som jeg kan bruke som julepapir, og dekorere hver enkelt pakke på en mate jeg tror faller i smak for alle. Jeg gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violetsky Skrevet 11. desember 2011 #55 Del Skrevet 11. desember 2011 Da var det 3. søndag i advent. Kan ikke tro hvor tiden flyger. I morgen skal jeg endelig bake første julebakst. Det blir pepperkaker, pepperkakehus og serinakaker. Jeg og samboer skal også ta en kosekveld til uka hvor vi koser oss med gløgg, julekaker, julemusikk, hvor vi pakker inn alt av julegaver sammen. I år har jeg lyst å gjøre pakkene litt mer personlig, så jeg har kjøpt masse forskjellige glansbilder, klistremerker og annen pynt, både i ny og gammel stil. Så skal jeg kjøpe tykt matpapir (?) som jeg kan bruke som julepapir, og dekorere hver enkelt pakke på en mate jeg tror faller i smak for alle. Jeg gleder meg! Det høres veldig fint ut. Det blir liksom noe annet enn alt det masseproduserte gavepapiret. Kanskje jeg "låner" ideen din jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia Skrevet 11. desember 2011 #56 Del Skrevet 11. desember 2011 Det høres veldig fint ut. Det blir liksom noe annet enn alt det masseproduserte gavepapiret. Kanskje jeg "låner" ideen din jeg også Det må du bare gjøre! Jeg hadde personlig blitt mer glad for å få en pakke pakket inn på denne måten, enn med masseprodusert papir fra nille til 1 kr. Sistnevnte blir jo også litt uorginal når man får pakker fra flere personer, hvor alle ser nesten helt identisk ut på grunn av papiret. Jeg liker også det at man kan skrive hva man vil på pakkepapiret, kanskje noe litt mer utfyllende enn det man ville gjort på en "til-fra" klistrelapp. Jeg leker med tanken om å kjøpe lim og glitter og skrive til og fra med disse. Tror det kunne vært fint, i hvertfall på gaver til barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantomina Skrevet 11. desember 2011 Forfatter #57 Del Skrevet 11. desember 2011 I dag har mamma og jeg lagd chilikonfekt, mozartkuler og karameller. Yummy! Har seks gaver igjen; til mamma og pappa fra meg, til foreldrene til kjæresten fra meg og til mamma fra nissen og katten (nye oppgaver som ble lagt på meg da jeg kom hjem). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 13. desember 2011 #58 Del Skrevet 13. desember 2011 11 dager Det går så fort!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 14. desember 2011 #59 Del Skrevet 14. desember 2011 9,5 dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hipphurra Skrevet 14. desember 2011 #60 Del Skrevet 14. desember 2011 9,5 dager Det er jo lov å bruke halve dager når man gleder seg til noe! Snart er det jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå