Gå til innhold

Nedtelling til jul!

Fantomina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor kjøper dere lys med juleduft? :)

Min absolutte favoritt blant juleduftlys er dette fra Durance. Det lukter helt himmelsk, og lukten sitter i rommet selv om ikke lyset brenner. Prisen er stiv, men lyset har en brennetid på 40 min, og gir mye glede for pengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og samboeren skal handle julepynt i morgen :hoppe:

Flyttet nylig i ny leilighet, og har null julepynt. Gleder meg sånn :)

Er halvveis i julegavene :) I fjord tok jeg 10 av 15 gaver på rappen lille julaften, så jeg er flink! :)

Jeg har også kjøpt (og skrapet ferdig) min første jule-flaxlodd-kalender. Kjøper vel en 4-5 stk av disse i løpet av desember.. :sjenert:

Endret av Bobler
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det to uker til julaften? :klo:

Mer 33 dager ;)

I går hadde kjæresten og jeg en helt herlig førjulskveld med åtte til bords i den bittelille leiligheten vår. Vi spiste ribbe og pinnekjøtt og hadde gulrotkake og karamellpudding til dessert. Hjemmelaget karamellpudding er noe av det beste jeg vet, og jeg tror kanskje jeg spiste halve puddingen alene :) Siden vi hadde besøk la jeg på juleduken. Jeg skulle egentlig henge opp julestjerna også, men hadde ikke lyspære, så jeg får henge den opp til rett tid (sammen med de fantastiske julelysene jeg har på verandaen, kjæresten hater de og jeg elsker de. I fjor hang de til mars!).

I dag er det to uker og én dag til jeg er hjemme på juleferie! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julestemningen er i ferd med å melde seg for fullt. I helgen var vi nemlig i Gøteborg. Lørdag ettermiddag/kveld ruslet vi rundt på Lisebergs julemarked. Der var det julemusikk, juksesnø, brente mandler, tusenvis av vakre lys, markedsboder, lykkehjul, reinsdyr og massevis av andre julestemningtriggere.

Vi er over halveis med julegavene, og nå sitter jeg å planlegger kakebakst, juleverksted og annen kos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet jo det, men Hipphurra skreiv " Da er det under to uker til julaften, og ikke lenge til adventstida starter " :ler:

Jeg så det, så det var ikke kritikk til deg, altså ;)

Jeg har også så lyst til å reise bort i førjulstida og dra på julemarked, men det er litt pengemangel på kontoen min... Kanskje neste år! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Har skapt et flott samtaleemne her ser jeg :fnise: Det skulle selvfølgelig stå at det var under fem uker til julaften, ikke to! Jeg blir visst litt overivrig i min juleglede :nisseblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Har skapt et flott samtaleemne her ser jeg :fnise: Det skulle selvfølgelig stå at det var under fem uker til julaften, ikke to! Jeg blir visst litt overivrig i min juleglede :nisseblunk:

:fnise: Men det kan jo skje den beste.

32 dager igjen til jul i dag. Med så masse planer som det er før jul antar jeg at tiden bare kommer til å rase avgårde.

Har ikke bestemt meg for hvilke forberedelser jeg skal gjøre til jul i år. Blir ikke tid til mye baking, og ikke spiser vi stort av det heller. Litt vasking sammen med englebarnet mitt på lille julaften før pynting blir kanskje alt? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her startet prosjekt juleren stue i går. Håpet er at iløpet av dagen i dag skal stua mi være ren fra tak til gulv. :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En måned igjen til juuul! :D :tre:

Er ikke mye som ligner på jul i Trondheim. Det er fortsatt plussgrader, regn og sykkelsesong... Jeg klager ikke på at jeg kan sykle, men det hadde vært deilig å kunne gått en kveldstur i nysne, hånd i hånd med kjæresten :) Heldigvis er det alltid mengder med sne i hjembyen min, så jeg blir nok ikke skuffet når jeg reiser hjem om 12 dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En måned igjen til juuul! :D :tre:

Er ikke mye som ligner på jul i Trondheim. Det er fortsatt plussgrader, regn og sykkelsesong... Jeg klager ikke på at jeg kan sykle, men det hadde vært deilig å kunne gått en kveldstur i nysne, hånd i hånd med kjæresten :) Heldigvis er det alltid mengder med sne i hjembyen min, så jeg blir nok ikke skuffet når jeg reiser hjem om 12 dager!

Ja!!! Hurra! :danser: Mangler snø her i Oslo å gitt, men det var ikke så overraskende.

Juleferie om 12 dager hørtes utrolig herlig ut! Det hadde vært noe :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

28 dager igjen! I dag kom adventsstjerna opp, og julestjerna står på bordet. I kveld skal det bakes pepperkakehus! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt i går å koste meg med å pakke inn resten av gavene til adventskalenderen jeg lager til samboer. Det var mørkt ute, og jeg hadde tent masse stearinlys i leiligheten. Måtte tusle på butikken og kjøpe de to siste pakkene som manglet. Da jeg gikk i gata til butikken å så på alle julelysene de har fått opp, fikk jeg plutselig masse sommerfugler i magen,, også fikk jeg årets første strøm av julestemning over meg. Åååh, det var så deilig, nå gleder jeg meg skikkelig!!! :nissegutt::nisse:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo umulig å få julestemning i Bergen. Drittregn! Haha. Gleder meg sånn til å komme hjeeeem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...