Gå til innhold

Nedtelling til jul!


Fantomina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For en koselig tråd! Her hiver jeg meg med som den juleentusiasten jeg er! :tre:

Jeg er ferdig med alle julegavene. Mangler å pakke inn 4 stk nå tror jeg. Julekortene gjenstår så det må jeg få kommet i gang med. Juleservice står pent plassert i skapet (nytt for året) og 1.pakken med pinnekjøtt er plassert i fryseren. Vi skal ha julebord her i begynnelsen av desember og da står det pinnekjøtt og riskrem på menyen. Starter med pyntingen 1.søndag i advent. Det blir så koselig! Har noen telys med juleduft som jeg sniker meg til å brenne en gang i blant her hjemme allerede ;) Gleder meg veldig til å pynte juletreet når den tid kommer!

Det blir så kos med jul! :kalle::tree:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag har faktiskt inte kommit någonstans praktiskt.

Jag vet att vi ska vara hemma, bara maken, jag och barnen.

Vi ska äta mat sent.

Vi kommer träffa min mamma och hennes sambo på andre juledag.

That's it.

Vi har pratat lätt om vilka som ska få julegaver men inte gjort något praktiskt än.

Jag har titat på nya ljusslingor till entré och terass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha første jul i nytt hus.Jeg er kjempe spent på hvordan det kommer til å gå. Men gleder meg veldig.

Jeg er halvveis ferdig med julegavene. Jeg elsker å handle ting til andre og har handlet mye på ebay.

Gleder meg utrolig mye til jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Jeg er ferdig med alle julegaver, har igjen julevasken, men den gidder jeg virkelig ikke begynne med før i desember :)

Feiringen kommer til å skje hos mamma og stefar for min del sammen med besteforeldre og mulig søster med familie, samboeren er det ikke helt klart enda. Mulig han blir med meg, men familien hans har lyst til at han skal komme til de, og det skjønner jeg jo. I julen er det bare familie som teller.

Julen kan bare komme nå!

45 dager går fort. aaah - elsker julen :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har julekortene ferdig... har lyst å henge mer her på juleforumet, men det er lite der jeg ikke har svart på før om åra...

Endret av Wonders
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker julen. Har ca halvparten av gavene ferdige (hjemmelagde), skal ut å kjøpe med noe småting i dag samt papir, bånd og merkelapper så jeg kan begynne å pakke inn.

Har pusset opp soverom, gang, bad og stue denne måneden så blir ikke sååå utrolig mye julevask tror jeg - tenkte egentlig vaske vinduer nå i helga men nå er det frost ute så blir nok ikke med det første.

Målet er å få ferdig alle gavene før 1. desember, og så kose seg med baking og laging av julepynt etc fram til juleaften :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 dager igjen!

Jeg har tenkt ut og planlagt mye, men ikke fått gjort noe enda. Bortsett fra å høre liiitt julemusikk.

Jeg elsker julen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg fullført julestrømpen til mamma! Synes det er på tide at hun får noe som er bare hennes på julaften. Hun gir oss "barna" (jeg er 23 og yngst, har to eldre brødre) så mye og vi er ikke alltid like flinke til å gi tilbake. Så i år får hun julestrømpe fra smånissene fylt med Downton Abbey, matfarger, Deborah Lipmann-neglelakk, stæsj fra HM og rødt juleundertøy! Det håper jeg at blir stas. :)

Julegaven til kjæresten er også i boks. Tør ikke å fortelle hva det er i tilfelle han skulle slumpe til å finne meg her - jeg er ikke så veldig anonym - men jeg er så uuutrolig fornøyd med den! Midt i blinken! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter på novemberlønning (som kommer helt i slutten av måneden), og da blir det handling! Har lista klar, så vet hva jeg skal kjøpe til (nesten) alle. Elsker planleggingen, og stresser ikke med selv innkjøpene, men vil helst ha alle i boks innen starten av desember :nisse:

Gleder meg helt enormt nå!!! :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være lov å telle ned til jul i november!

45 dager igjen!

Hvor langt har dere kommet i handling, vasking, planlegging og kosing? Hva er førjulsplanene?

Jeg er et stykke på vei, med 4 av 15 gaver handlet inn, jeg er nesten ferdig med kalenderen til kjæresten og har brent juleduftelys fra Yankee Candle i en uke allerede :)

:nissevink:

:gave::nissegutt::nisse::nisseblunk::nissekonekyss::nissekyss::tree::tre::nisselue::kalle:

Ja, jeg gleder meg til jul! :D

Du burde jo egentlig bytte nicket ditt til Julemarie, hvertfall i november og desember :nisseblunk:

Edit: skrivefeil

Endret av Hipphurra
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen telys med juleduft som jeg sniker meg til å brenne en gang i blant her hjemme allerede ;)

Hvor kjøper dere lys med juleduft? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kongsdatteren

Jeg er ferdig med alle gaver til familien og har vært det en stund! Og neste helg tenker jeg at det blir en tur til julehuset i Drøbak :hoppendeglad: Pynting av huset skjer for alvor den siste helgen i november. Den helgen regner jeg også med at det er julegranstenning i sentrum, og det skal jeg selvfølgelig på! :tree:

Julen er en så fantastisk koselig tid :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke fått gjort noe særlig enda. Jeg er så travelt med skole og jobb for tiden. Men jeg har begynt å skrive ned hva jeg vil gi til folk og hva folk ønsker seg. Jeg elsker julen og gleder meg veldig til å komme i gang! :tree:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke begynt med noe julegreier ennå, sparer det meste til Desember for å gjøre det ekstra kos! Skal på julegaveshopping, julefest med revyen og vi skal ha julemarked her i leiligheten (og pynte!), så reiser jeg hjem på juleferie den 16 :) gleder meg! Da blir det kakebaking, pynting og forhåpentligvis masse snø, er usikker på om det kommer til å snø her i Bergen.. :P

42 dager igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest energibånd

Gleder meg til jul nå - men først er det eksamenslesing og eksamen som gjelder. Har fire eksamener før jeg tar juleferie! Jeg kan nesten ikke vente med å dra hjem til mor&far, møte søsknene mine, spise god julemat og bare slappe av med peiskos og koselig julestemning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...