AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #21 Del Skrevet 9. november 2011 Jeg var litt sjalu på eksen min sin eks. Men det var fordi jeg tok han i å ringe henne på fylla. Og hadde bilder av henne og ting han hadde fått av henne over hele leiligheta. Og filmer. Ikke noe seksuelt, men liksom de som gjør ting, har romantisk middager og alt sånn. Jeg syns det var litt spesielt og ta vare på alt sånn. Også ringte hun tilogmed meg, som hun aldri hadde møtt, og grein fordi jeg og eksen hadde flytta sammen. Jeg ble egentlig ganske sliten av hele grei og gjorde det slutt. Jeg er ikke en veldig sjalu jente, og har ikke brydd meg om andre kjærester sine ekser. Veldig uvant og jeg likte ikke selv at jeg ble sånn. Gjorde meg veldig usikker på meg selv og jeg sliter nok litt med ettervirkningene Samboeren min nå har ikke noen ekser, så det er ikke noe problem nå uansett, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cho Kon It Skrevet 9. november 2011 #22 Del Skrevet 9. november 2011 Hva skulle jeg vært sjalu på? At de er kvitt han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 9. november 2011 #23 Del Skrevet 9. november 2011 Nei, det er en grunn til at de er ekser og at jeg er den eneste han har ønsket å ha et langvarig forhold til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cho Kon It Skrevet 9. november 2011 #24 Del Skrevet 9. november 2011 Bare så det er sagt så ønsker jeg ikke å kvitte meg med kjæresten min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #25 Del Skrevet 9. november 2011 Jeg var litt sjalu på eksen min sin eks. Men det var fordi jeg tok han i å ringe henne på fylla. Og hadde bilder av henne og ting han hadde fått av henne over hele leiligheta. Og filmer. Ikke noe seksuelt, men liksom de som gjør ting, har romantisk middager og alt sånn. Jeg syns det var litt spesielt og ta vare på alt sånn. Også ringte hun tilogmed meg, som hun aldri hadde møtt, og grein fordi jeg og eksen hadde flytta sammen. Jeg ble egentlig ganske sliten av hele grei og gjorde det slutt. Jeg er ikke en veldig sjalu jente, og har ikke brydd meg om andre kjærester sine ekser. Veldig uvant og jeg likte ikke selv at jeg ble sånn. Gjorde meg veldig usikker på meg selv og jeg sliter nok litt med ettervirkningene Samboeren min nå har ikke noen ekser, så det er ikke noe problem nå uansett, hehe. Og grunnen til at jeg var sjalu her, var jo fordi de helt klart ikke var ferdig med hverandre. Hadde han vært ferdig med henne så hadde jeg ikke brydd meg. Slik som en del over her poengterer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 9. november 2011 #26 Del Skrevet 9. november 2011 Hehe nei Selv i hans alder av 28 år så er jeg den eneste dama som er involvert i familien på noen måte Han og eksen var forlova i 5 år, men hun var bare og hilste på de to ganger fordi hun synes det var ubehagelig.. I tillegg var hun veldig "lyset av dyna på" i senga slik jeg har forstått det. Ikke at han har hengt henne ut, men vi snakker jo om sex og hva vi har gjort tidligere.. MEN hun er slankere enn meg da.. Jeg er ganske sexylubben Og det suger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest muffin Skrevet 9. november 2011 #27 Del Skrevet 9. november 2011 Jeg var småsjalu på eksen sin eks. Vi hadde mye å gjøre med henne av div. årsaker, og selv om jeg fortalte kjæresten at jeg ikke orket, så ble det sånn. Hun var ikke over han, men hun plaget han/ oss ikke. Hun var egentlig perfekt, og det plaget meg noe vilt. Svigermors drøm, eldre enn meg, flink på skolen, pliktoppfyllende, alle var glad i henne, hadde alltid orden rundt seg. Og hun fikk alltid så mye flott slengt etter seg, dess flere fb statuser om fantastiske ting som skjedde og hvor lykkelig hun var gjorde meg mer og mer deprimert. Rotehue som jeg var kunne ikke jeg måle meg med henne, og var drittlei til slutt. Husket spesielt de gangene hun også ble bedt på familiemiddag hos mine "svigers", og mamman hans ble superhappy når hun kom, og lo masse med henne. Når jeg kom med likedanne spøker lo hun aldri. Følte at eksen lot henne ødelegge forholdet, personlighetsmessig vil jeg påstå at vi var som skapt for hverandre.. men gud hvor glad jeg er for å bli kvitt alt det der! utenom det: aldri sjalu:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #28 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Jeg hater eksene til typen! Endret 9. november 2011 av Kråkesaks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 9. november 2011 #29 Del Skrevet 9. november 2011 Tråden er ryddet. Kråkesaks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 9. november 2011 #30 Del Skrevet 9. november 2011 Nei jeg er ikke det Og han har valgt å være med meg, så noe spesielt må det være med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 9. november 2011 #31 Del Skrevet 9. november 2011 Jeg føler ett muligens sunt prestasjonspress. X´ene til dama hadde millionlønninger. Jeg føler meg økonomisk svak i sammenligning, og forsøker å skjerpe meg. De sier at konkurranse er sunt. Disse historiske spøkelsene legger altså ett hemmelig mentalt press på meg. Og jeg presterer kanskje bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Apophis Skrevet 9. november 2011 #32 Del Skrevet 9. november 2011 Eg er ikkje sjalu på noen av eksene til kjæresten min, eg var kanskje usikker på de og meg selv (om eg var "god nok") når eg var 16-17 men det har eg heldigvis vokst av meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #33 Del Skrevet 9. november 2011 Var det første året fordi hun dumpet han, og meg hadde han kjent fra før de ble sammen. Men det gikk over. Sjalu på grunn av eksene sitt utseendet? Nope. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #34 Del Skrevet 9. november 2011 Nei det er jeg ikke. Jeg vet at selv om jeg til tider er teit og slitsom var de andre mye verre. De var helt sikkert penere, tynnere, flinkere og han gjorde ting for de som han ikke vil gjøre for meg(fordi han har lært og vokst), men jeg vet at han er mye mer glad i meg. Og jeg er den han har vært lengst sammen med. De gangene jeg blir sjalu er det stortsett på "nye jenter". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dunderungen Skrevet 9. november 2011 #35 Del Skrevet 9. november 2011 Av ren nysgjerrighet: forstår jeg tickeren din rett, ble du gravid før dere ble kjærester? Jeg spør bare fordi du/dere da har hatt en litt spesiell start på forholdet deres, og du har gått rett inn i et hormonvirrvarr og nye ting som kunne fått hvem som helst til å gruble og tenke på både det ene og det andre . Ikke sammenligne deg med eksen; det er sant at det er en grunn til at folk er ekser. Han er sammen med deg nå, og det er det også en grunn til . Folk kan være så nydelig eller vakre de bare vil på utsiden, men det er ikke dermed sagt at de er det som person. Eller at man passer godt sammen bare fordi han eller hun er pen. Vi har vært kjempe gode venner fra vi har vært små barn, siden vi vokste opp på samme plass. I tillegg var eksen hans ei god venninne av meg som jeg gikk på ung. skolen med Så vi har kjent hverandre lenge, men aldri vært tiltrukket til hverandre på noe vis. Det begynte som ''friends with benefits'' da vi dro på hotell tur med 2 andre venner, litt småfull endte vi opp til sengs, og dette gjentok seg flere ganger. Så begynte de romantiske følelsene å blusse opp, for begge Vi var nettopp kommet ut som offentlige kjærester, da jeg fant ut jeg var gravid. Faktisk hadde vi bare vært kjærester 3-4 uker. Utrolig nok ble forelskelsen blusset opp til noe dypere, og vi har det utrolig godt sammen. Det hjelper vell på at vi kjenner til hverandre veldig godt fra før av Heldigvis har jeg ikke blitt så veldig hormonell, bare litt amper og kan bli fortere sint enn ellers, men det må nok litt til for å få meg til kokepunktet Dette syns han i bunn og grunn egentlig bare er morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 9. november 2011 #36 Del Skrevet 9. november 2011 For deg, ja. Men alle har det ikkje slik. Ja var jo det jeg mente:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
louise1 Skrevet 9. november 2011 #37 Del Skrevet 9. november 2011 Sjalu utseendemessig? HELL NO Der har jeg ingenting å bekymre meg for. Om jeg har tatt meg selv i å tenke på hvordan de hadde det sammen? Ja, klart det. Men jeg er sikker på at vi har det enda bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heloise Skrevet 9. november 2011 #38 Del Skrevet 9. november 2011 Ja litt. Er blitt mye bedre enn jeg var i starten. Hun er nemlig veldig vakker, har et vinnende smil og en sinnsyk utstråling. Men hun var visstnok også litt av en psykopat, deprimert og suicidal. Hun mishandlet kjæresten min mentalt, veldig dominerende og fæl. Så man skal ikke bare skue hundene på... pelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 9. november 2011 #39 Del Skrevet 9. november 2011 Nei, det er jeg ikke Har ingen grunn til å være det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2011 #40 Del Skrevet 9. november 2011 Jupp, er nok det.. Men nå skal det sies at de er drithotte alle sammen.. sånne typisk motedronninger som alltid har perfekt hår, hud, sminke og negler.. mens jeg.. Tjæ.. putter håret i en hestehale og svinser avgårde i joggebukse og hettegenser.. Får rett og slett litt angst bare ved tanken på de.. Haha.. menmen.. Sånnerlivet Og han synes sikkert det er en lettelse å gjøre spennende ting sammen med deg istedenfor å vente i timesvis mens du sparkler fasaden;) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå