Gå til innhold

Møkkete KLIPPAN!


~Frk Amalie~

Anbefalte innlegg

Har en KLIPPAN-sofa fra IKEA som jeg ikke har trekk på. Den har etter hvert gått fra å være hvit til lys grå! Har prøvd å rense den med en tepperenser som jeg leide på et vaskeri, men den ble langt fra ren. Er også en del kaffe- og vinflekker på den. Hvordan skal jeg få den hvit igjen?? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De koster 750 kr (!). Sofaen tilhører huseierne våre, og da må jeg nesten få den ren og pen, ikke bare dekke over med et trekk... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noe valg? Du har jo ikke mulighet til å få den ren.

Jeg hadde synes det hadde vært helt greit å få nytt trekk hvis jeg var sofaeieren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh... sorry, visste ikke at det var umulig å få den ren :o

:klø:

Har trekk til den, men har ikke brukt det siden jeg ikke liker fargen... Skal kjøpe et nytt så snart jeg får råd, men jeg tror ærlig talt at det går an å få den ren

:enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg mener er at hvis en hvit sofa er blit lys grå, tror jeg det er umulig å få den ren ved å gnikke med en klut el. lign. Du har jo allerede prøvd en del.

En hvit bukse som hadde blitt skitten over det hele hadde jo neppe blitt ren ved å gnikke med en klut, med mindre man kunne putte hele buksa i vaskemaskinen eller levere den på renseriet.

Mener jeg, da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...